Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nevemrekattintva látod a mocimat.
Mindkettőt tudok neked csinálni. Erre a mocira én csináltam a gombát.
tudna nekem valaki mondani egy címet ahol 2006-os CBR 1000 RR-hez kapok bukógombát és valami tuti gázkart??
Tomiboy
mutas képet a mocid mostani állapotáról
Szia Tomi. A jöv héten kész a gép, átét, pow. com., és sportlégszűrő lessz6 benne. A törést is új elemekkel megcsináltattam. Úgyhogy csörgök, majd és egyeztetünk, hogy folytathassam a kurzust. kellemes hétvégét.
Húzd magasabbra az elejét, és max 10000-es fordulaton váltsd el a kövi fordulatot, de inkább alacsonyabban. 1-ben felkapod lépésben kuplungal, aztán fel 2-3ba és úgy közepes fordulaton.
na ez okos kérdés. Nem árt kicsit visszanegedni a gázt, mert ha gyertyában állsz netán és gázvisszaengedés nélkül felnyomod 2-be, akkor nagy a valószínűsége, hogy szépen hanyattvág a motor. Nekem már majdnem sikerült ezt kiviteleznem 1-2x ;P
Mondjuk nekem tényleg csak nagyon picit kell visszengedni (más mocin lehet kevésbé érzékeny a gázkar) de ahoyg felnyomom, rögtön húzni is kell neki, mert 2esben már nem valami bika a jószág és ha leesik az eleje, már nincs annyi erő benne, hogy felemelje újra. De előfordul néha, hogy jól elkapom 2-esbe, akkor viszont ki lehet vinni a világból. 3-ast még nem próbálom inkább. 2-esben is 175 körül szabályoz, elég lesz az egyelőre, ha annyinál megyek majd keréken és visít :D
mutass képet a mocidról
Én mostanában közepes fordulaton felgangolok hamar 6-ba, aztán úgy gyakorlom a dolgokat. Jó dolog az áttétel módosítás. Még visszafelé kéne megtanulni váltani kerón.
És ha szúrod a 2-őt visszaengeded a gázt, vagy csak felbököd, a váltót?
nah, imhol vagyok e! :)
Én 2-est szoktam néha elszúrni, de jobban szeretem 1-esben szabályzásig nyomni, hadd bőgjön :). Úgy több az erő benne, tovább el tudom ált. vinni, mint ha berakom 2-be. De most már egyre többet próbálgatom a 2-est, ha az jól összejön, ki lehet vinni a világból is :)
Jah, és én kuplung nélkül szoktam, nem lesz sz.tem semmi baja a váltónak. Ha kuplungolok, lehet addig lebaszódik a motor eleje. Ahhoz még kevés vagyok, hogy azzal együtt menjen faxán.
JA CBR topicba vagyunk
A Yamaha 400asoddal gondolod?szerintemnem ártana a kuplung r3.14et kérdezd meg a VT meg a CBR topicba szokott írni ő profi ebben
Hali mindenkinek!
A kérdésem az lenne, hogy kell váltani 1keréken? Kuplunggal, vagy
anélkül? Ha anélkül csinálod nem teszi tönkre a váltót?
szerintem ha képetdbnál fel róla gyorsabban elmenne
sziasztok.van egy honda repsol 1000rr eladó.a motor törött elcsúsztam vele.2004 12havi de már 2005 modell,4400km van benne.ha valakit érdekel hivjatok a 06209648805 telefonszámon.gábor
Köszönöm az elméleti tanácsadást, remélem 2 héten belül elkezdhetem gyakorolni:-)
Sokat segítettél, mivel tévhitben voltam, mert azt hittem hogy kuplungcsúsztatással működik.
Egyhelyben már én is csináltam ezt, de így nagyon tuti a dolog. Remélem majd egyszercsak nekem is sikerülni fog.
hát az már egy összetettebb feladat. A két kezeddel 3 dologot kell vezérelni (kuplung, gáz, fék). Célszerű felállni az ülésből és kicsit a tankra dőlve csinálni, mivel így kisebb súly hárul a hátsó kerékre és könnyebben ki tud kaparni. Ha ülve maradsz, szinte tuti, hogy kitolja a kereket, ha nagyon húzod az első féket, vagy egyszerűen kigyorsul a motor. Azt még azért nem tanácsolom, hogy a tankon ülve, lábad a fejidomra rakva próbálgasd, ahogy a nagy streetfighterek :) Így még én se próbáltam.
Mikor elkezded, akkor egy mozdulattal az első fék húzása közben (nem teljesen behúzva, mert akkor leblokkolod a kereket, de ha túl halványan húzod, akkor meg kiugorhat a motor) engeded ki a kuplungot és gázt adsz, aztán a kuplungot már nem kell húzni, viszont a gázt továbbra is húzod érzés szerint, de ugyanakkor a féket is folyamatosan behúzva kell tartani annyira, hogy haladjon a motor, de azért ne gyorsuljon ki. Szóval ha elindulsz egyszer kapartatva, akkor a gáz és a fék összhangját kell megtalálni. Anyira nem egyszerű, de gyakorolni kell. Én még a xzr 250-emmel (itt) tanultam meg, de azzal vígan 8-asokat is tudtam írni, mert nem volt annyira érzékeny, mint az rr. Ez nyilván harapósabb jószág egy kicsit és a féke is jobban fog, ebből adódóan finomabban kell bánni a gázzal és a fékkel is. Az ezresnél meg gondolom még fokozottabb az eltérés a kisebb gépekhez viszonyítva :), de azért sok sikert, ha próbálgatnád az ezressel. Remélem tudtam egy kis elmélettel segíteni. Ha belejössz, gyakorlatban nem olyan bonyolult, mint így leírva.
Megnéztem a videót, gratula!!!!!!! Te figyu, amikor füstölsz, és mész akkor a kuplungot csúsztatod????
Köszönöm, megnézem a vidit. Hát sajna addig nem tudok gyakorolni, mert 1,4 a kár:-(
Már 30-40-nél persze.
A 600-nak 8-9 ezernél jön meg az erejük. Úgy, hogy kuplung nélkül nem is fog egykerékre állni.
hát 30-40-nél nekem max kuplung, hoyg gázra felálljon ki kell pörgetni vagy 7-8 ezerig, akkor már igencsak 80 körül megyek. Kettesben meg enyém max kuplungra áll ki, de már nem annyira, hogy fent tudjam tartani. Más 600-as lehet kicsit erősebb, vagy más sofőr ügyesebb :P