De amikor elkezd villogni, akkor 17-18 litert szoktam belenyomni. Azért nem tudom tökéletesen pontosan, mert már régen tankoltam így, és sajna nem is mostanában fogok.
Motorra fel:)
Meg már kisütött a nap is. Érdemes volt átaludni a napot.
(mások inkább 40km-t kerülnek)
No... Leirom én is a nagy okosságomat. A második XX-em törötten vettem, és gyári rendszerrel raktam össze. 2006-os modellről beszélünk. Idegesitett, hogy milyen gyenge a 2000-eshez képest. Cseréltem áttételt, de ugy sem volt az igazi. Előtte csak két sportdob volt rajta, de azzokra sem volt ráhangolva semmi. Kipróbáltam 2 nyitott sportdobbal és sokkal jobban ment! Aztán visszaraktam a gyárit, és megint elég vesebeteg lett. Szerintem az XX-néél nagyon sokat számit egy sima dob csere is. Nyilván jobb a hagyományos megoldás (pc+rendszer+padozás), de már a dobcserét is megérzi. Ha csak a két gyári dob sulyát nézzük akkor is...
Nyilván ha komplett rendszerről beszélünk ,akkor már egész más a helyzet! Megérne egy padozást!