Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még csak most kezdődik
Nekem is volt párszor ilyen, nálam lelazult az akkusaru...
Köszönöm
Nekem mikor ezt a néha,szakaszos hibát csinálta (videó is van róla) az áramtalanító kapcsoló volt a ludas.
Sziasztok. Pár napja motoroztam és egy pillanatra kivillant az F1 lámpa vele egyidőben mintha kihagyott volna a gyújtás, hatalmas motor fékkel lassult a motor. Kissé ijesztő volt mert miközben húzattam a sebeseteket történt. Utána próbálom de minden rendben volt. Mi lehetett ez?
Így így. Csak most kezdődik az igazi szezon mikor nem rohad bele az ember a felszerelésbe de még nincs olyan hideg hogy ne tapadnának a gummák :-D
Ja senki, bocs
Csak elhamarkodottan, és meggondolatlanul reagáltam.
Ezt ki mondta? Mármint hogy vége a szezonnak?
Szezonvég augusztus 28-án.?????????????????????????????????????????????,
Mi merre hogyan???????????
Na hali mindenkinek. Ide is visszatértem most hogy picit felszabadultam a munka terhe elől. Mindenki rendben van mindenki átvészelte eddig a szezont bukta nélkül ? (Tudom ám hogy hiányoltatok )
Köszönöm!
Amúgy én például Eneos olajat használok minden vasunkba!
Négy mocc,kettő személyautó,és három kamion.
De a lényeg ahogy te is írtad.
Előírt olaj,előírt időközönként! Ennyi.
10w-40 azt slusz nincs itt nagy varázslat. Milkáéba 110000-rel több van azt járja Európát..
Egyébként én nem voltam elájulva a Motultól... Tudom sokan azt hiszik csak ők gyártanak olajat

Fuchs silkolene comp4-el jártunk nagyon sokat! nekem inkább ez mint a Motul.. többek közt a finomabb váltás miatt is.
Köszi az infót, télen beruházok egyre.
Szeretnék majd két kiegészítő DRL-t is, hogy távolabbról látszódjak.
Így ha egyszerre használnám őket(ami tudom szabályellenes :D), akkor nem lenne plusz dolga a generátornak, és a moci is biztonságosabb lenne :)
Amiatt nem aggódok, hogy tönkremenne, vagy hogy bármi más hibát okozna, mert többektől halottam már róla, és a szerelőm is mondta, hogy no para :)
Egyszerűen csak maximalista vagyok, a karcokat se bírom elviselni a motoron, és az is zavar, ha vmi rendellenes zörejt ad :(
Ez egy ilyen paranormális belső kényszer nálam, de már dolgozok rajta :DDD

Egyébként Motul 5100-est használok, és tudom, hogy egy "vastagabb" olajjal csendesebb lenne, hisz az jobban kitölti a hézagokat, és jobb a hangcsillapító hatása is, csak cserébe rosszabb lenne a hideg indítási kenőképessége. Így inkább elviselem a zörejt :)
Ja és csak is az 1-ledes jó,no meg a ventilátoros! Pontosabban az ismerősöknek az vált be,az nem ment tönkre.
Mi ezt használjuk,van akinek már több éve bent van,hiba nélkül.
w.aliexpress.com/item/Meetrock-car-headlight-H7-LED-H8-H9-H11-HB3-9005-HB4-9006-9007-H4-h3-H1/32694737796.html
Nem fogyaszt sokkal kevesebbet! olyan 10-wattal. A xenon igazi generátor,fesszabb gyilkos cucc (ha utólag van beszerelve) . Nekem öt évig volt bent,mégse nyírt ki semmit! Még gyári minden fesszabb,generátor,minden! Ami nem azt jelenti hogy holnap esetleg nem nyiffan ki,de tuti nem ettől. Másnál gyári volt minden,oszt már rég cserélte ezeket a cuccokat.
Gond nélkül! De oda kell figyelni honnan rendeled! Műanyag foglalatos kerülendő. Csak is a fém.
100%-hogy a motorodnak semmilyen baja sincs! hallasz egy természetes jelenséget amit hibának vélsz. a kuplung kiengedésekor ekkora ccm motoroknál van minimális morajlás.
valamelyik olajjal halkabb .. a félszint olajakkal én halkabbnak itéltem meg. lehet volt benne 15W-50 vagy még 'sürübb' ettől volt halkabb
semmi baja ..tuti
A "kézműves" feszszabályzóról már hallottam, próbálni nem próbáltam. Az általam említett típus tökéletesen működik, alapjárattól 14,4 V a töltőfesz. A helyzetjelző / féklámpa / irányjelző izzókat márkás (Philips / Osram) LED fényforrásokra cseréltem. DRL miatt nappal tompítottat nem használok, viszont a fényszóróban is LED "izzók" vannak: passzív hűtésű (ventilátor nélküli) H7-es Philips fényforrások:
Nekem idén lett cserélve a sokak - többek közt a szerelőm - által javasolt aszem Tatabányán gyártott/forgalmazott típusra.
Eddig hibátlanul teljesít, csak aggódok, nehogy újra lyukra fussak :(....
Jól látod a problémakört. A LED fényforrások okozta kisebb terhelés miatt a feszszabályzónak több áramot kell elfűtenie, emiatt túlhevülhet, tönkre mehet. Az én gyári feszszabályzóm amúgy is eléggé melegedett - nem vártam meg, míg kinyiffan, inkább preventív jelleggel tavaly ősszel lecseréltem Shindengen FH020AA típusúra:
Ezek mindenfajta átalakítás nélkül befértek? Vagy kellett kicsit alakítani a környezeten?

Illetve még nekem az jutott eszembe, hogy a fesszabályzót ez nem fogja kinyírni?
Mármint, hogy gondolom ezek a ledes fényforrások jóval kevesebbet fogyasztanak mint a hagyományos halogén társaik, így sokkal kisebb lesz a generátor terhelése, tehát többet kell dolgoznia a fesszabályzónak, ami miatt jobban melegedhet...
Még sosem használtam ilyen szereket, én az éves (3 kisgyerek mellett esélyem sincs lefutni az előírt maximális kilométert) olajcsere periódusban hiszek.
Azért dobtam be az adalék kérdést, mert előjött nálam is ez a kuplung zörgés, és gondoltam hátha valaki kipróbálta már ennek kapcsán az XX-en, és van pozitív /negatív/semleges tapasztalata.
Így van egyet értek Veled meszi1100xx ami elkopott, kilyukadt, stb.. nincs mit tenni, semmilyen csodaszar nem segít. Én 6 ezrenként cserélem az olajat, maradva a gyári 10w-40 típusnál és természetesen Motul. A XADO nem dugattyú vagy hengerfal megstoppoló anyag, főleg nem olajadalék, stb. Hát igen a technológia fejlődik, mindig lesz újabb és jobb, és minden elkopik és tönkremehet egyszer. Mindenki tudja, hogy bizony a motor kopik a használat során, és néhány grammnyi fémforgács távozik olajcserekor, ezt a kopást nem visszaépíti, nem lesz új motorblokk néhány km használat során (sajnos), hanem megállítja úgy hogy ráépül a fémfelületre és ellenállóbb, így tartósabb lesz a felület. Norbi79 kérdezte mi a helyzet a XADO-val, én a saját tapasztalataimat írtam le.
Igen jó olaj, jó benya és jó akksi valamikor egy szaki ezt mondtam nekem.