Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igaz, de ahol szar a 100 -as benzin, ott a 95 -ös is szar. Ahol meg jó, ott mindkettő jó általában. Tehát nem a 95-100 közötti különbség a mérvadó, hanem hogy hol, milyen minőségű az üzemanyag.
Önmagában a prémium és a 100-as benzin az én tapasztalatom alapján sem jelent semmit.
Az hogy hol tankolod, na az annál inkább :)
Ott azért nagy különbségek tudnak lenni...
Teljesen felesleges a 100 -as benzin, se jobban nem megy se kevesebbet nem fogyaszt. A benzinmotorok egyébként is 95 -ösre vannak belőve. Szóval hatása csak a pénztárcádra lesz
Normális olajat és annyi. Ne tegyél bele semmit!
Én is mindig a jobbik benzint adtam neki, meg adom a mostaninak is, de max a leljednek jó, jobban nem megy
Köszönöm a válaszokat srácok :) Megnyugodtam, hogy akkor nálam a 7,4-8,4l százon akkor "normális" fogyasztás.Először valami műszaki hibára gyanakodtam.
Érdekes dolog ez szerintem, mert ha tényleg túrásan közlekednék 120-130 akkor akár mehetnék autóval is :D
Egyszer majd kipróbálom mit lehet kihozni belőle, bár nehéz megállni :)

Üzemanyaggal kapcsolatban én mindig valamelyik 100-as benzint tankolom ahol éppen kifogy alattam.
Ki mire esküszik ? sima 95-ös oktánszámú benyával ugyanúgy menne ? Motorolaj adalékot pl Xado érdemes tenni a motorba ?
Most pont tudok mondani fogyasztást, mert szerpentin elött villant ki a jelző,pont a kútnál,rányomtam 3000-ért kb7,25l-t 110km után villant. Cseszneki szerpentin majnem végig 3-as,egyenesbe 4-es fokozat. Szerintem ez nem sok 8-10e rpm környékén
Tessék, kikerestem neked
A motor annyit eszik, amennyire húzod neki. Igaz nem cbr 600-am van, de ha úgy megyek vele, hogy élvezzem is, akkor az ugyancsak 17 literes tank már 160 km után tartalékra kerül(4l marad benne ilyenkor).=8,1l fogyasztás
Ha nem húzom neki, ami ritka, akkor meg 250 után villog, ami azt jelenti, hogy 300-at is elmegy egy tankkal.=5,2l fogyi. De ha benézel véletlenül a CB1000R -es topicba, tavaly töltöttem fel olyan képet, ahol 4 körüli fogyasztást is produkált a vas.
CBR650F van valakinek?

Olyan érzésem van a legutóbbi kötelező szerviznél elcseszték az injektor beállítást, vagy a szinkronom.
Úgy viselkedik mint a karburátoros, ha túl sok benzint kap alapjáraton + szinkronizálni kéne.
Induláskor ránt egyet (utcán nem vészes, csak pályán zavar) illetve elég büdös benzinszagú pedig Euro4 katalizátor meg minden eredeti.

Nem tudom hogy ez mindig ilyen volt, vagy csak én lettem érzékenyebb.

Ja meg alapból zörög picit a vezérmű 0km-es kora óta, a szalon azt mondta ez normális...szóval a Honda az mindig is Honda marad
Megeszik az bőven 10-t is ha igazán elrángatod ;)
A 8 teljesen normális fogyasztás ha azért csavargatod is a szarvát :)
Szard le és motorozz vele vigyorogva. Én a 10et is meg tudtam vele etetni. Kapott pc-t, dobot, légszűrőt, akkor evett 7-8 között, 14-50-es(!) áttétellel...
Ez igaz,,,,130-140 autópálya 4,7-4,8/100 km,,,,,vegyesen 5,5-6 l/persze nem 200 al hajtva/....
Räbafüzesen teletankolva 320 km autópálya után Ausztriában még mindig nem kérte a tartalékot.....
Karbis 99-es F4-em sokkal kevesebbet fogyasztott mint most az F4i-m ez van
Amúgy sztem ez a fogyasztás normális. Sajna ezek ilyenek. Zx9-eseim sokkal kevesebbet ettek mint az f4i-m.
Azt én is keresek :D
Sziasztok.Tavasszal vettem egy 2003-as 600F4i-t (38000km) Yoshimura RS3 nyitott dob van rajta.
A nyáron mentem vele kb 3000km-t. A fogyasztása sajnos nagyon sok ! Vegyes használat(intenzíven gyorsulgatok de ritkán megyek 2 kiló fölött)
A fogyasztása kb 8 liter átlagba.Sokallom mert a nettó 17 literes tankból nem megyek messzire.
Valakinek van ötlete, hogy miért fogyaszthat ilyen sokat ? Amik cserélve lettek :új denso gyertyák,új légszűrő,olajcsere,lánckerekek és a lánc is új(gyári áttétel),fékbetétek fékolaj,fagyálló
Gyári dobot keresek F4i-re !!!
Helló cbr 600f4i 2005-ös motoromhoz keresek jobbos tükröt szárral. Az idomhoz rögzítő mechanika nem fontos a szára törött el az enyémnek.
Eladó pár dolog F4I/FS-hes:
Termosztát és háza ( nyit, zár ahogy kell) 7 e Ft.
K&N sportlégszűrő (hibátlan, szakadásmentes) 10 e Ft.
Hátsó rugóstag jó állapotban 15 e Ft.
Posta 1700 Ft utánvétellel,
Akit érdekel: 06202500418
Üdv
Mert azt írja a motor kezelési útmutatója .Amúgy én feleslegesnek tartom a 24000-ként gyertyát cserélni,elmegy az 50000 kmt is.Ha a gyertya kezdi megadni magát,növekszik a fogyasztás, esetleg nehezebben indul,vagy ha már nagyon off viszi a gyújtó trafót.
Sziasztok! Lassan 75.000 van a gépben, most azon agyalok, hogy amúgy minek is cserélünk mi 24.000-ként gyertyát, mikor az NGK honlapján 40-50.000 mérföld (!) élettartamot ír az irídiumos gyertyákra.
Hozd szentgrótra :) itt átmegy :)
Angolul chain slider
Srácok,milyen néven találom a képen megjelölt alkatrészt?
Ha nem az NKH-hoz viszed, akkor egy kis plusz pénzért nem szoktak foglalkozni vele, persze ezt érdemes előre tisztázni.