Más motorról nem tudok ilyen adatokkal szolgálni, hogy összehasonlítsuk.
),nekem bőven elég az ereje-de valószínűleg kap egy -1 +2-es áttételt,hogy kicsit vadabb legyen!A kezelhetősége viszont mindent visz,csak rágondolsz és már fordul is!Nekem a fék a heppem,úgy hogy a gyáriakat kukázom és kap egy kis EBC szinter betétet.Igazából jó a gyári is csak nagyobb erőt igényel és nem harap egyszerre.Dióhéjban ennyi,nem bántam meg és nem is fogom addig eladni amíg a Honda ki nem hoz egy formásabb 1000RR-t,mert a mostani nem tetszik+amikor vettem ez volt az egyetlen valóban sérülésmentes a piacon.
jól szolgál bizony,amikor megvettük,ráfaragtam az asszony cbr ére,nagyon kemény hangja lett a gépnek
majd csinálok 1 videót róla,és felrakom
olvastam még régebben valami olyat,hogy ezeknek a gixereknek csináltak olyat,hogy valami súly tettek az első villára,h nyugiban legyen az eleje
meg valamelyik mocis ujság tesztjében ez állt :"ha a motor eléri a 8ezres fordulatszámot,végleg elszabadul a pokol"
Moto gp az régen gp500 volt vagy mi fene, még 90es években, de ennek se tudom a pontos történelmi alakulását.