bár mind2 visszalépés lenne, egyikből se lehet értelmes üzletet csinálni sztem,ra 250csere szőrszőrbe nem pálya, 95ös zxr400+max 200kp meg megintcsak nemnagyon,egy 400as sor4et sztem méh nehezebb eladni
meg ne őőrülj
én csak késöbb indulok,tegnap este arra kellett hazaérnem pestről,hogy 1 fasza kis defektem van hátul,szval még most rohangáltam gumist keriteni,sikerült végül,az 5.nél leboltolni,11re lesz kész,összedobom,aztán húzás át
vagy aki megakarná,annak meg nincs lóvéja
nagyon elégedett vagyok vele.idén nyáron 7000-et raktam bele semmi gondom nem volt vele.most cserélek fékbetétet teló szimmeringet,meg gumikat.de ez mind csak az én hülyeségeimnek köszönhető.jó kis motor,szerintem az igazi gyorsasági motorok valahol a 929 után befejeződtek!ezek a 2011-es űrhajó kinézetü zümmögő hangu motorok,
már most a fejemet fogom hogy ha egyszer lecserélném a 929-et akkor mi a nyavaját fogok venni!talán még a 954-es után kiadott 1000-eket elviselném.egyébként a dunántúlról írok.
hnap lefotózom,hogy van megoldva nekem a rögzítés