Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyik fotót meg azért tettem fel , hogy látható legyen a lánckerék nem annyira kopott ,
Ezt mondtam annó én is
Na ezt ugattam.....
Akkora erőhatásnál, ha felkerül a görgő a lánckerék csúcsaira, ki tudja, meddig forog. Nem csak egyet ugrik.
Utánanézek köszönöm!
A manuál 24eKm-nél írja a cserét.
Azt írtad mintha egy hengered nem menne. Ha leállítod a leömlőn
meg tudod nézni melyik "hideg"(azért óvatosan!), feltéve ha
menet közben egy hengerrel van gond. Annak a környékén kell tovább keresgélni.
denso iridiumos a gyari IUH27D 38000 km van a motorban de nemigen volt cserelve benne.
Mikor volt cserélve gyertya? Milyen van benne?
TE is láttad hogy néz ki a láncod a lánckeréken, le is fotóztad!
Sok írogatástól menthetted volna meg magad, ha már az elején kicseréled.
"...került 1 ujabb 929 tulaj , akinek nincs szerencséje :D"
Szerintem inkább szerencsésnek mondhatod magadat, hogy e sorokat
még leírhatod, mert, ha elszakadt volna ez a lánc 240-nél; előzésnél; egykerekezésnél...
Nem szabadna ilyen teljesítményű motorokat felelősségteljes gondolkodás nélkül használni...
nekem anno volt egy ős cbr 1000f-em, azon volt üzemanyagszűrő. ugyanezt csinálta, mint neked. 4 henger majd 3 aztán 2....egy idő után le is állt. miután újra teli tudott folyni a sok-sok karbi megint ment egy darabig. nálam a szűrő volt eldugulva. nem tudom a tiéden van-e....
azert koszi asegitseget
OK.
leszedtem megszivtam , megfujtam
Honnan tudod hogy jó a membrán? Az nem szedhető szét.
Csak úgy tudod ellenőrizni ha vákuum csövet "megszivva" jön a benzin vagy nem a vákuumcsövön.
:))))))))))))))))))) Ez kizárásos alapon müködött , lánc volt , most nincs gond ezekszerint más minden kizárva :) s ejthetjük a témát :) került 1 ujabb 929 tulaj , akinek nincs szerencséje :D
na ezt nem tudom
Én elhiszem neked ....
még öreganyám is hallaná , pedig makszimumra állítottam a hallókészülékét és még így sem hallja ha fingok mellette olyan süket ....
nemnem ...
a fogaskerekek nem ...
kidobálja a kapcsolókörmöknél...

szerintem a léptetővilla miatt ....


de ha a lánc ugrik , akkor a lánc ugrik...nincs mese...
szelephézag rendben van?
Én 100%osan biztos vagyok benne hogy ez volt a gondja , kár hogy pár 100 km választ el bennünket és nem tudom odaadni hogy kipróbáld :D
picit csattogott , irtam azt még a régebbi komentjeimnél , arra azthiszem a te válaszod volt az hogy a váltoban lévő fogaskerekek ugranak át . és onnan jön a hang
Nem hallani semmit csak megszalad....a motor felpörög és annyi.......ijedtségtől ugorva felvált és meg is van a 3.......
valami iszonyatos hangja kellett hogy legyen , mikor átugrott , ha átugrott a lánc ....
nem hiszem hogy azt hallva nem álltál volna meg ....
nem tudom ... ez egy igazi rejtély