Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

0,25mm vastag,,,,Mibe változott? a Karbon egy kurva rugalmas anyag EZÉRT minden fordulatszám tartományban jobban tud igazodni a gázlengéshez,NŐ a Feltöltötség-A TELJESÍTMÉNY De ha Mindezt Tetőzöd pl.egy 34-es Mikuni vagy Dellorto karbival ,KI TÉPI A KAROD
Hali akinek van karbon membrán a motrába az mondja meg h milyen vastagságú meg h miben változott . Köszi
csak nyugottan elvégre erre van a fórum ha esetleg kell valami ami stimmel a 125ös crm el nemrég az egyik kolléga kezdett bontani egyet
Köszi, még lehet lesz kérdésem!
Elöször is érdemes "kikötni" nekem nincs ledugózva csak nemrakok bele olajat hanem én keverem olaj az full szintetikus legyen én 1:40 el használtam de az használattól függ motorba én 20w50eset raktam full szintetikusba abból is amire figyelni kell hogy mindig kapjon olajat és a blokkban is legyen elég nekem a gyertyával volt gondom meg az elsőteleszkóp volt szimeringes nameg 1szer kicsapta az powerbiztosítékot mert a lámpa kábelei összeértek mást nemtudok alkatrészeknek gerecsemotor.hu bár drága biztos találsz olvsóbban kepesmotoron
Sziasztok!

Először is vettem egy crm 80 -ast 1995-ös évjárat, most van először kétütemű motorom!
Lenne egy pár alapvető kérdésem!
- érdemes-e ledugózni a külön olajzást és magamnak keverni a benzint-olajat?
-milyen olajat keverjek a benzinbe?
-milyen olajat tegyek a blokkba?
-milyen főbb dolgokra figyeljek majd a motornál, ellenőrzendő, hibára utaló jel stb...?
- van valami honlap ahonnan minden alkatrészt be tudok szerezni?

Válaszokat előre is köszönöm!
ha minden jólmegy tán motorraal megyek odáig.
nem beszéljük meg,,Hanem megisszuk
szépszép nemfelejtem el a sört majd tavaszal megbeszéljük.:D
amivel Te jössz nekem
ÍGY e Gyári szinter leéget,savval kipolíroz
tele sörrel.
na várjá,,megmutatom egy hűtőnek,hogy kell kinézni
várom a képeket.
90% újjá született eddig se volt csúnya de most gyönyörű ha 100%-ba full kész megmutatom
te hogyállsz az összerakással?
djcraftnak.
biztos ,hogy ezt nekem akartad írni?
sajnos az enyém is motorgenerál alatt van.ha nem a karbi akkor nézdmeg a membránt mennyire zár eseteg fordítsd meg
az biztos ,,Teljes kopóalkatrész csere ,,az összes csapágy,az összes szimering ,,,végül is a blokk fullba készvan,már csak simítgatások vannak,de egyszerűen sosincs rá időm,,ami elég szomorú
Ajjjajjj pedig nem szeretik a pihenőt. Motorgenerál?
Az enyém is pihen,,,nekem többért mint egy szimering...
Végűlis a csapágy az 2z-s de akkor ha nem tudok szimeringet szerezni jó áron veszek karmantyút már már nem állapot h csak áll a kis crm.
,,vagy egy betétes csapágy..mongyuk már mindegy,,végül is azt szolgálná,hogy semmi szar ,retek ne mennyen bele a csapágya..IDEIglenes megoldásnak jó,,zsírozd be mint állat,,de azért majd szerezzé bele szimeringet
Első kerékhez a csapágy elé.