Engem az "A" korlázozott jogisitól a jóidő egy kis anyagi és egy városi vizsga választ el! A papirba átfirkálós dologgal, az a baj, h ha van vmi baleset vagy vmi és elviszik kivizsgálni a gépet akkor cumi van, ha nem eggyezik a teljesitménye! Bocs, h ha félreértelmeztem az irásod és nem igy gondoltad! Nagyon fáj a szivem (nem hiszem), h legálisan beleférne a crm 250-es a jogsimba, pedig én tényleg nem azért akarok 250-es, h vagizzag meg száguldozzak, hanem, mert félek, h egy év után kevésnek fogom érezni a 125-öst és ha most már nagynehezen összegyüjtök egy mocira akkor nem szeretnék 1-2 év nulva másikat venni! Ezzel nem lealacsonyitani akarom a 25-öst és vagizni itt. Nyáron leszek 20 éves és 14 éves korom óta simsonom van, nem szertnék mégyegyszer ebbe esni....
sztem ien...34 Le körül mehet a Tiedé! És tuti naon fsazásul megy én nem szidni akartam
amugy meg tudom hoyg 2-ütem 4.ütem nem összekutyulható de 40 lovas gyárilag egy drz 400 meg egy 125ös KTM exc is .. de ebbe ne fojjunk bele mert hetekig lehetne róla regélni... ez van .. és az az ötletem támadt hogy tippeljen egyet mindenki hogy menyi loerőt saccol a 160as polini +Arrow rendszer+ dellorto(nemtomhanyasdenagyobbmint a gyári) kombinációnak.. ? kiváncsian vároma válaszokat
(sajnos úgy látszik nagyon egyedül vagyok a negyedliteresek közül)
...sztem a 250esek vannak 40 lóerő környékén...gyári adat 42..43LE@8000 és ha jól tudom még azt is tengelyen adják meg általában.
és ez hogy olasz motor szar motor...nemtudom
bár elöszőr énis crm-t akartam
csak 250est, sztem mind2 moci jó, az rx valamivel kifinomultabb, erősebb...én szerintem
Remélem énis találok majd eggyet, és akkor majd összefuthatunk!
, na de komolyan, az tényleg igaz, h alaphelyzetben az rx izmosabb, de mint pl LaciCRM motorján látod elég jól felhúzható és tuningolható!
, ennek érdeklődj utána az RX fórumon! Sok sikert!
Na én mára befejeztem! Köszi mindnet! További szép estét! Csáó!