.
Ha esetleg nem tudom eladni, akkor kénytelen leszek meglépni ezeket a módosításokat, de csakis akkor.
Az megint más kérdés, hogy kollégám Thunderace (1000es) ellen hát nem sokat tud tenni a V4, ráadásul kevesebbet is eszik a jamakka... viszont csörög-zörög
ne nagyon tegyél fogadásokat
Az egy nyugis sportgép, hangyányi túrás beütéssel, és nem olyan kicsi az (a 600RR az viszont már igen). A VFR a nagy férfiasságában egy nagy lomha fürdőkád a 600F-hez képest.
A 600F könnyebb, gyorsabb, igaz pörgetni kell, de nulláról végsebességig megeszi a VFR-t. És kanyarokban is, de nem csak a könnyedsége miatt, hanem mert full oda-vissza állítható a futóműve, tehát jobban testre lehet szabni. Kinek mire kell a gép, túrázgatni, 2személyes üzemmódban a VFR a jobb, csapatósabban haladni és kanyarvadászni a 600F. A sportosság szeretete pedig nem életkor függő, fater 58 éves és 929RR-rel motorozik.
De ha már 600F, nagyon sok nálam idősebb fazont ismerek aki ezzel a típussal karcolja az aszfaltot...
vmi ilyesmire gondoltam, de mivel most vagyok fenn kb 36. órája ezért nem kell mindent komolyan venni tőlem.
Nézz körbe vaterán, ott szokott lenni elfogadható áron. Mert amúgy ha bemész valami csiribiri boltba, darabja 7000HUF körül van.
Végigzongoráztam a hirdetéseket.
Először is el kell döntened hogy VFR avagy CBR 600. Ha túrásabb fílingre vágysz, javarészt 2 személlyel szeretnél utazni és a kényelem fontosabb akkor VFR. Ha inkább egyedül motoroznál, és sportosabban akkor 600F. A VFR fogaskerekes vezérlése problémamentesebb, de azért a 600F-ek sem szarok, max a vezműláncot kell idővel lecserélni.
Láttam már 160ezret futott hibátlan 600F-et, szóval nem kell azért elájulni annyira a VFR-től, más motor is tud sok km-t üzembiztosan megtenni, csak a VFR jóval kevesebb nyűgel jár.
Ez mindenképpen a VFR felé billenti a mérleget. A jó 40kg-mal kevesebb tömeg és az oda-vissza állítható futómű viszont a 600F felé. Hát szóval ezt kell eldöntened, mire szeretnéd használni.
A 800Fi már első ránézésre sem volt szimpatikus, több apró nyom is árulkodik hogy nem az a féltve őrzött darab, és be is igazolódott a sejtésem, lásd a lenti képet, aminek a felirata "Egy időre felfüggesztem a 300 km/h megdöntését..:) " volt...
A motort pályázásra is használta a tulaj, ami alapjában nem baj, de találtam olyan infókat a srácról amik nem túl bíztatóak, ilyen gagyituningos autós oldalakon is fellelhető az illető. Ebből lehet némi következtetést is levonni. Tehát nem véletlenül van ócsóé az a motor.
Egyedül a kipufogó idegen rajta, erre rá lehet kérdezni hogy megvan e az eredeti.
Hja, én mindig rá szoktam kérdezni hogy a gyári tartozékok megvannak e a motorhoz. Szerszámkészlet, üléspúp, 2db kulcs, utaskapaszkodók, esetleg kézikönyv. Ha mind megvannak, az plusz pont.
Voilá, 25ből van egy sokkal kanyar-stabilabb motorod. Progresszív rugókról nem sokat olvastam még, de szerintem 50ért kapsz egy szettet.
De még mindig nem értem miért hasonlítasz össze egy túra-sport motort egy SBK pályaszökevénnyel. Vannak a viffernek hibái ez tény, de egy szerethető motor, azt a pár hibát meg lehet orvosolni annyiból, amennyiből egy szupersport motor többe kerül (bőven).
Szerintem.