Wilkerék meg szimplán azok az igazi faszfej nepperek. Ha nem figyelsz, úgy átbasznak mint szart a palánkon.
Max eBay-ről:
Úgy mondta ez a gixeres cimborám , hogy az ülést kell majd elküldenem , mert majd ebből lesz az új , nem pedig külön gyártanak egyet . Ebből kiindúlva szerintem egy bontóban veszek egyet és majd abból lesz a " túra nyereg " . 2 csavar fogja , ha nagyon versenyezni támad kedvem max lecserélem a táskából .
Lehet azt hitte , hogy egyik " rajongója vagyok " . És így már érthető hogy miért kezdte magát überelni az egyenesekben csak szegényt egyenletes haladásnál is utol értük az összes kanyarban . Kis Sajtot nem bírta lehagyni pedig neki fele annyi lova van mint sokat emlegetett barátunknak
. ( Kis Sajt SV 650 , itteni fórumozónk és irl cimborám ) .
Nagy divat most ez a zselés csiribiri ülés, de az túramotorokra való. Egy ágyúgolyóra felesleges ilyen visszajelzés lerontó anyámkínja. 200km-enként úgyis meg kell állni tankolni mert kiszíjja a naftát belőle, annyit meg egy huzamban simán ki lehet bírni. A fekete SP-met Kéthelyről hoztam haza, és még gyorsan el is mentem aznap Mátrázni. Kéthely 270 km tőlünk, levittem a Firestormot, Yamaha bajnokéknál beszámították, és az SP-vel jöttem haza. Az oda-vissza 540 kilcsi. Tőlünk Parádsasvár 70km körül van, oda-vissza az 140, plusz helyben egy 40km-t lazán el lehet motorozgatni, az 180. 540+180=720 kilcsi egy nap alatt, igaz SP-vel csak 450km volt az össz táv, de simán kibírható.
Igaz ami igaz én nem próbáltam még ilyen zselés ülést, de szerintem lerontja a visszajelzést a pilóta felé. Nem véletlenül van a versenygépeken is csak egy darab vékony szivacs ülés gyanánt.
Nyilván egy BMW24 órás után hólyagos lenne a feneke az embernek rajta, de ez a motor nem is arra van kitalálva.
Én biztos hogy nem cserélem le a gyári ülést, nekem tökéletes. Amúgy egy ilyen zselésre átalakított cucc 30-40 ropi, egy egybeülésnél mint pl a VFR, ott 80ropi lazán van egy dizájnolt + hímzett + zselésített ülés.
Zoleehrc, VTR-Tibu, Endevour, Kaktuszdzsem, ZoleeSP2, meg még ki tudja hány néven trollkodik, főleg itt a sportmotoron. Azt amikor ráköszönsz élőben, akkor mint a húgyos kutya, fülét-farkát behúzza.
A Mátrában is csak akkor mer motorozni amikor már lement a tömeg, csúcsidőben ha megállna a házai vagy sasvári parkolóban, biztos lenne aki lecsavarna olyan pofont neki hogy Nagykanizsáig repülne (arról a környékről is szerzett magának jóbarátokat), aztán ott meg Grózi adna neki egy olyan seggberúgást hogy Felsőtárkányig sem esne le.
. Amúgy tényleg vicces Csizi hogy nem voltál ott és teljesen 1:1 arányba leírtad hogy hogy motorozott
.
Múltkor láttam a motorját Eger belvárosában a Szantofer vendéglő előtt, akartam egy kis tréfát űzni vele, de nem vette föl a telefonját a kis bjuzi...
Pofázni és mocskolódni azt tud, motorozni nem, jómúltkorában a sasvári parkolóban beszélgettünk a többiekkel, egyszercsak feltűnik egy fehér SP2, a pilótája meg mint aki beszart úgy ült a nyeregben. Kanyar bevétele: merev előrenézés a motor elé 2m-re, sebesség gyök2, és természetesen az elmaradhatatlan kanyarsokszögesítéses kanyarodás.
Egyébként nem veszítettél semmit hogy nem beszéltél vele, egy kis buzzancskullancs a csávó!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp1-488
6512