Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen
Esetleg tudnál küldeni nagyobb felbontású képet?
Eladò még!
Szia! még mindig eladó vagy már elvitték?
hali!
Írtam az utolsó galériádhoz! Légyszi válaszolj! Köszi!
David Silver az egyik legjobb és legolcsóbb Európában - általában minden gyári cucc.Korrekt és elég gyors a szállítás is. Az ár kb. 60%-os egy magyarországi márkakereskedéshez viszonyítva.Belinkeltem Neked a feszítőpatront,de más egyebet is megtalálsz,gyári Nissin tárcsa meg hasonlók. link
Sziasztok, hol tudok a legolcsóbban feszítőpatront rendelni? Cserélt valaki mostanában?
Dodó25!
Az árat mindig a kereslet-kínálat határozza meg!
Magyarországon ma alig van fizetőképes kereslet!
Amit a Red Barom adna azért ápolószert vennék inkább,betolnám a szobába,mint dísztárgy!
Egyébként nincs szándékomban eladni!
Tavaly egy ukrán fószer meg akarta venni!
Mondtam neki 6000 €,és rögtön elment a kedve!
Tudtam annyit nem fog adni!
Nem versenyzem,nem pályázom,de sokkal hatékonyabb a gyárinál,és nem volt eget verő ára!
Szereléssel együtt 22 ezer!
Én a motorom kuriózumként tartom,használom!
Nagyon megbízható,és kiszámítható!
A nagy nyomaték miatt nem kell paráznom előzésnél,viszont az első fékek nagyon jól "harapnak",persze kitűnő első gumival!
Osztom!
Gyári betétnél nem volt jobb utcára...
Pályán viszont elég hamar el lehet főzni...

Redéknél jó ha 500at kapsz egy SP-ért... :P de ennyi lesz a vége mire kikerül :)
Versenybetét? versenyzel vagy csak utcára használod? bemelegszik az rendesen utcán? Én verseny cuccokkal utcán csak szivtam.
Az egy Red Barom!
1.68m Ft-t az enyémért nem adnának az pedig nincs lelakva!
34e.van benne.
Új láncszett,2000 km-t gurult gumik,teleszkóp szimmering tavaly csere,
fékbetétek versenybetétre lett cserélve,csak épp nem eladó.
Na meglestem a Red Baron VTR-jét.67000 km van irva rá. kicsit kopottas, egyik szimering folyik 1.68milla. Nem éri meg az árát szerintem sem.
Az első képen jót röhögtem!
Az az enyém volt,haver írta rá a G.Bandi-t.Valaki itt fórumon vette meg tőlem-gondolom te meg tőle.Jó ki gruppen-en ment át az a lánckerék!
Úgy emlékszem az egyik alkalmazotté.... javában 100ezer km felett jár... egy hulladék már csak ránézésre is... elnézést de ezek a tények . :P


Gumi kérdésben ... mi a terv? Sokat akartok menni csere nélkül vagy tapadás a fontos és az élményfaktor.
Utóbbi esetében a Dunlop valóban zseniális választás,egyetlen hátránya h hirtelen fogy el,semmi visszajelzés h halllo lassan megfogyatkozik a tapadó felület... egyszer csak nem lesz.
Metzeler a másik szintén általam is favorizált gumi...mind M3 mind az M5 elég jónak mondható lightos pályázás vagy közúti játék szempontjából. Most a Rennsport akció révén azt dobtam a gépre... gyakorlatilag optimális aszfalt esetén simán térdelhető közúton :) nekem nagyon tetszik.
Persze mindenki másra esküszik,ezek az én tapasztalataim.
Én csak Michelin-t használtam minden motoromra. Power Pilot-ot előre is hátra is. Most is az van fent, mindenen bevált.
Sziasztok!

Akit esetleg érdekel, lenne eladó VTR1000Fhez, vadonatúj bontatlan JT 41-43 hátsó lánckerekem, ár: 7000Ft/db.
Üdv!
Tudom, hogy látatlanban nehéz diagnosztizálni bármit is, de azért leírom, hátha valaki már tapasztalt ilyet:
a lényeg az, hogy (és nem tudom, hogy már kérdeztem-e itt...) az F-em 7ezer fölött elfogy, elmegy az erő, elkezd dadogni, nehezen lehet 8ig elhajszolni, de felesleges is, mert ott már alig megy.
Gyertya, légszűrő, szelep, olaj rendben.

7ig szépen megy, de ott váltanom kell.
A mocin gyári dobok vannak, előttem nem tudom milyen lehetett rajta. Lehet, hogy nyitott rendszerhez lett hangolva a karbi és úgy maradt?
Nekem is ilyen piros VTR-m volt !
Totálkáros lett,és eladta a biztosító!
Aztán soha többet új motor,és vettem egy SP2-t.
Ja!
700 ezer banki károm lett úgy,hogy nem én voltam a hibás!
Dunlop Qualifier Sportmax II van most fenn,de még hideg az aszfalt.
Elöl Michelin power Pure 2 CT!
Igaz tavaly is használtam.
1X volt Bridgestone BT-16,és elég is volt!
Maradok a Dunlopnál!
üdv! egy kis gyors eszmecsere kellene. Ki milyen gumit használ a vtr-en? mi vált be neki? Én egyenlőre a Metzeler M5, meg Michelin Pilot Power 3-at néztem ki.
A kawasakin...Hondán 100ezernél is limiten belül van. Kivéve, ha paraszt fékbetét volt bent, mert olcsóbb, mint a gyári..
24e.km után,12 e km.-t(36e.km)
Szelep hézag felülvizsgálat,és tisztítás,beállítás szükség esetén csere a fogaskerekes vezérlés ok!