Vásárláskor csak a szokásos dolgokat kell megnézni, váz-fék-futómű, általános esztétikai állapot, ülés alatt a vezetékek ne legyenek bágerolva, meg ilyenek, tank ne legyen rozsdás, stb, amúgy semmi extra dolgot nem kell figyelni. 36k km egyáltalán nem sok, csak a magyarok agyában van az a téves elképzelés hogy 40-50 ezer km felett vége van az életnek és lehet generálozni a motorkerékpárt (autóknál 200k km a bűvös határ, utána kuka az autó). Nyilván ki lehet végezni ennyi km alatt is egy motort, de ahhoz csúnyán kell vele bánni. Ha jó gazdája van, több százezer km-t is elmegy bármelyik motorkerékpár, egyik kollégám VFR-jében ~230k km-es futásteljesítménynél is teljesen hibátlan volt a motorja. A fogaskerekes vezérlés miatt örök élet +1 nap az élettartama az SP-nek, motorikusan sem szokott gond lenni vele. Az RC8 és a 999-es Duki után valszeg nem lesz meglepetés a motor nyers mivolta, itt annyi lesz a különbség hogy a Honda lényegesen megbízhatóbb és nem olyan nyűgös mint a KTM és a Duki.
A használhatóság javítása érdekében én mindenképpen ajánlanék egy 2 térképes PowerCommander-es módosítást, nem olcsó dolog de ha hosszú távra tervezed a motort akkor megéri.
Eddig nagyon tetszik a motor, túrakormánnyal elég kényelmes az üléspozíció, de a szélvédelem ez által kissebb.
Örömmel fogadnám esetleg azt is ,ha valaki felhívna Egy eszmecsere erejéig.