Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hová vitted ?
nekem speciel átment crossgumival is :D nem szóltak semmit
Metzeler 6days extreme FIMes gumi.
Ezt hasznalom az exc-n es ezzel is vizsgaztatom.
Ha gondolod van is par db alig futott itthon ( VBn mentek vele egy 50kmes erdei szakaszt)
Sziasztok, Vizsgára vinném az xk250r-t, de cross gumik vannak rajta...
Aszfalton ritkán használom inkább nehéz terepen szóval a Starscross MS3 nagyon bevált :-) Na de ezzel ugye nem megy át. Szóval az lenne a kérdésem, hogy milyet javasoltok ami "hasonlóan" jó terepen de a vizsgán is átmegy?
I.
Inkább használj fehéret és por állagút élénkíti az elméd és tested lelked
Ehh
Akkor nem bandi
A sok vörös árt már....
Ki az a Kanyar Bandi? Ismerek egy Kanyart,de ő még véletlenül se Bandi
Valaki egyszer kérdezte a kanyar bandit
Szerel még de csak hétvégén
Sziasztok szeretnék érdeklödni a dominátorom hideg inditást követöen az olaj rendszer felöl furcsa nyöszörgö hangja van mintha a tulnyomás szelep nyihogna de csak 1percig 15-50es Repsol olaj van bent mi a véleményetek? tegyek bele 10-40est vagy milehet a baja?
Sziasztok ! Honda xr600r 92-es évjárat első teleszkóp szimering és porvédő méreteket nem tudjátok?
Nem lakik valaki kozel hozzam? Hidasnémeti
Xr650L szívocsonk kevesebbet épit mint xr600 nx 650 meg egyenes tuning karbinál jobb a 650L mert közelebb jön a karbi a blokkhoz jobban elfér minden
XR karbit semmiképp,az zsákutca
Helló keresek XR650l Karburátor szivócsonkot ha van valakinek érdekelne.
Milyen karbit érdemes felrakni
Nx650 vagy XR600 ?
plusz a vékony forrasztások, a japóknál régóta divat hogy nem kézi-gépi forrasztás van hanem miután bene vannak az alkatrészek megúsztatják egy forrasztóón fürdő tetején, szóval nincs rajta több mm ón, ami eseteg jobban tolerálna némi rezgést-hőingadozást
ráadásul vannak az újabb fajta csökkentett ólomtartalmú ónok, ezek még ridegebbek könnyebben törnek
a régi fajtát már alig lehet kapni
Én lebontottam a hátulját és egy csomó forrasztás el volt repedve,át kell forrasztani az egészet.
Javítható !
Gond mindenhol van évtizedek után
Amúgy a beöntés ellenére bizony a zizgés nyírja ki
Ismétlem 10-20-30 év után
pl a yamahánál nincs ennyi gond, elvétve hallani cdi gondot
ott a fesszab szokott megmakkanni annál aki nem világít menet közben
amúgy mivel be van öntve nem lenne szabad a rázkódásnak kárt okozni
Ja,béna majmok
Eltelik 15-25 év,60-100 ezer km,van benne terep,meg utca,egyhenger,ráz,remeg,a forrasztás meg elválik
Szar az egész
Ha tudsz kérj probára kölcsön es eldöl a dolog de esetek nagytöbségében a cdi nem engedi kiforogni! Ha mar tuti h az akkor irj 20 4936767! De jofogáson is árulnak egyet!
Valakinek nincs cdi-je?
japán meg honda meg mittudoménmi
aztán forrasztani nem tudnak
A Dominátorom ugyanezt csinálja..:(