Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

belül nincs semmi? nem szívja össze?
ezek a rácsos francok belül szoktak lenni
Amúgy ez egy prototipus, majd megcsinálom szebbenjobban is, csak, hogy elméletileg, meg a gyakorlatban hogy passzol, arra dobtam össze.
Hopp, meg is van a szűrőm. Hát, kibontva a csomagot kaptam egy össze-vissza gyűrt tekert szivacsot. Nézegettem egy darabig, drága mérnök úr,hogy is gondolhatta? Aztán ez lett belőle.
Szicsu szerinted?
Szia! Érdeklődnél, hogy az XR lengővilla meg van e, és mennyit kérsz érte?Ha jól látom dob fékes!
Ez is egy jó megoldás
Elég szar úgy ráhúzni a gyári keretre, hogy meg van az összekötő. Bár én csak utána vágtam ki, miután rákínlódtam. Amúgy a keret belsejéhez sem árt hozzá igazítani a szivacs karimáját, hogy a légszűrőházba belógó peremét az összekötő guminak ne nyomja. Vagyis a gumi ne nyomja a szivacsot, hanem szépen rácsússzon. Nem tudom amúgy hogyan tervezték meg ezt a szűrőt. Mintha meg se nézték volna, hová kell passzolnia. De ettől eltekintve tökéletes szerintem. És olcsó!
nekem egyszer visszadurrant és elolvadt az összekötő
Szia! Szeretném elkérni a telefonszámod! Üdv: Miki
Hej ez az én mocim ;)
Nekem is hiflo van, szerintem ugyanolyan, mint a twinair, csak más a színe. Én kivágtam a közepén az összekötőt, meg hozzá igazítottam a peremét is a gyári kerethez.
Az Auner-től rendeltem.A vázat én készítettem,de lehet azt is rendelni hozzá.
Hol vetted? Ha jól látom nem adják hozzá a vázat. Vagy ház, vagy keret akármi. Vagy nem kell hozzá semmi, nem hinném.
Szia!Én a terepesbe TwinAir-t raktam tavaly.Működik!Egy kicsit macerásabb mint a K&N...És mikor a helyére rakod,nagyon figyelni kell,hogy nehogy begyűrődjön a szivacs,mert akkor oda a szűrés.A legnagyobb gond,hogy nem nagyon lehet látni,hogy jól van-e a helyén...
Sajnos engem anno rábeszéltek a K&N re. Nem rossz, de nem tökéletes. Én igen sűrűn takaritom, olajozom, szilikonzsirozom a levegő útját ahol lehet, meg a boxot belülről is. Rengeteget megfog a sz.zsir a beömlő oldalon, a szűrt oldal tiszta, de láttam már egy-két homokszemcsét megtapadva a szil.zsrban tehát nem tökéletes. Ezért akarok váltani mosható szivacsosra.
domiba nem volt de a ténérébe és az lc4-be tökéletes volt a twinair
a hondába a legolcsóbb hiflofiltro volt és az se engedett át semmit pedig kapott a pofájára nem keveset
3 napos erdélyi út után berakódott úgy porral hogy félgáz felett fulladt már de a rács nem volt poros
szóval szerintem a "gagyi" is teljesen jó
Twain air, légszürö olajjal beitatva. A k&n pályára való [beton]
Sziasztok! Dominatorba Twin Air szivacsos levegőszűrővel van-e tapasztalata valakinek? Egy K&N szűrővel összehasonlitva melyik lehet alkalmasabb poros, homokos terepen?
Köszi a választ!
havernak 2 éve 130 ezerbe fájt a nem gyári yamaha szűrő, ott a szivacsos szél nem tömített rendesen és beszívta a homokot a lágszűrő mellett
szóval ha találsz nem gyárit nagyon jól nézd meg 110%-osan passzol -e mindenhol
Elvileg gumi öntvénybe lévő papírszűrős valami van benne csak sehol nem találok belevalót..a 15 ezer forintos gyárin kívül
honda

a hondát nem ismerem gondolom ebbe papírszűrő van, ténérés ismerős nem egy volt aki beszopta a gagyi papírszűrővel
Ki milyen boltot ajánl légszűrő vásárlásra?
Honda xr 600 sajnos feleségesè vált, ár 290 ezer forint, és nem azért mert egy rakás hulladék hanem mert...... Ki kell próbálni 0630 3081847
Sziasztok, feleslegesè vált xr 600 eladó 290 ezer forint, és nem azért mert egy rakás hulladék hanem mert....... Ki kell próbálni. :) 0630 3081847
Helló! Érdekelne engem az XR600 blokk henger és hengerfej nélkül+az első két lábtartó.A blokk milyen állapotban van?Arra gondolok hogy a kis lánckerék mennyire lóg a bordás tengelyen,mert az enyémen nagyon szar.
Eladó XR600 (1987) és NX650 (1989) bontott alkatrészek!
Amik a képen vannak!