Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szokásos Jano minőség...
Már az enyém is bejáratás alatt van.
Üdv! 02` FE501 berúgó tengely szimering méretet tud mondani valaki?
Na ja. Láma voltam. Azt hittem, hogy itt hozzáértők is vannak. De hát, hol máshol? Emiatt nem végzek el egy motorszerelői tanfolyamot. Az a gond, hogy a kommentelők olvasni sem tudnak. Vagy tudnak, de nem értik amit elolvasnak. Engem csupán érdekelt a dolog, nem tanulni akarok, nem vitatkozok a ténnyel és nem spórolok azon, amin nem szabad. De hagyjuk is, nem jutok előrébb.
Te, gépészkém tényleg itt akarsz kiokosodni?
Egy forumon?
keresek fe 450 2005 -re digit kmórát akinek van jelezze kösz
Köszönöm a normális válaszokat a normális kommentelőknek, a többieket meg nem minősítem.
Nekem a fag al se volt még bajom.
De a kinait én se erőltetem
Kishapsi ha elfogadod a tanácsom csak is kizárólag KOYO csapágy ,én nem hiszek már másban
Nem csak koszolódik az olaj, hanem van némi hőhatás, és a nyíró igénybevétel se kicsi.
Egy 1 hengeres 600 as motornál sokkal nagyobb annak a 9 deci olajnak az igénybevétele mint egy sportmotorban a 4 liternek.

De majd próbáld ki a saját motorodon, ha kihasználod a motor tudását akkor 15 óra után még a legfullosabb motul olaj is olyan lesz mint a víz.
NE őrjöngj ZAKKANT IMRE...inkább GONDOLKOZZ...még ha FÁJDALMAS is...de próbáld meg...

FELteszek egy EGYSZERŰ kérdést...amire ha TUDSZ válaszolni akkor már NYERTÉL...de KÉTLEM...

Szóval: ÉS MITŐL nem KOPIK a motor?
Szabadonfutó csere megtörtént,nem süvít már,megforgatja,de be nem indítja,olyan mint ha az aksi gyenge lenne,de bebikázni sem lehet szóval nem azzal van baj,nem forgatja elég gyorsan,hogy beinduljon,mi lehet a probléma?
Persze, ha ez az előírt akkor természetesen megteszi az ember. Főleg egy motorral, ami általában a motoros szíve csücske. :-) Meg a költsége sem nagy dolog (nem is ez érdekel), csak érdekel a miértje. Ha a költségeket nézném, akkor nem vennék motort. Nekem az a lényeg, hogy üzembiztos legyen. Ha nem ez számítana, akkor vennék egy SXV/RXV-t. :-)
Ez csak egy tanács,hogy minél gyakrabban cserélj olajat, ha megfogadod akkor látod majd a beletekert órák számán, ha nem, akkor is!
Végy egy berget és a saját szemeddel győződj meg arról, hogy néz ki az olaj 10 óra és 20óra alatt. üssed hajtsad,kerózzál,nyúzzad mint egy 1000es sportgépet...
450es krosszmotorok is ki vannak hegyezve...ismerőseim mind el sem érik a 10 órát és cserélik az olajat... inkább a 2000ft os olajat cserélje az ember sűrűn, ne a 30-80 ezres kopóalkatrészeket...
Tuskó vagy öcsi. 1000-es sport gépekben 6000 kilométerenként kell olajat cserélni, ami kb. 3 liter, és nem hiszem, hogy egy 200 lóerős gépben ne használódna annyira. A kérdésem az volt (csak a te kedvedért írom le újra), hogy ha nem kopik a motor, akkor mi baja lehet az olajnak? Netán nem megfelelő a hűtése? Felforr és elfogy? Megeszi? Szívárog? Bonyolult? De nem tőled várok választ csabika.
Ez engem is érdekel majd, de remélem csak a távoli jövőben!
Jövőhéten lesz 1 2008-as fe450 blokkja még bontatlan 80órás olyan 800e kőrüli árral.
Gép Ész. Azért nem megy vele a gondolkodás töki. Olvashattad hogy 1 L olaj van "mindenre", ami nagyjából azt csinálja 10 órán keresztül mint amikor a szaunàban öntözgeted a forró lávakövet....Ken és iszonyat sokat hűt. De a gépeszed ezt nem bírja megemészteni. El kéne menni a barijaiddal gőzfürdőbe egy kis esettanulmányra.
Nem erre a válaszra számítottam, de nem adhat mindenki intelligens választ. Én gépész lennék, és valamennyire hozzáértőként nem értem a dolgot. Jobban hozzáértőt kérdeznék, nem ilyen válaszokra vagyok kíváncsi.
Neked nem Berg kell hanem MTZ, ott köpülheted az olajsarat évekig.
Egyet mondjatok meg nekem kérlek. Miért kell egy Husabergben 10 óránként olajat cserélni? Mi történik/történhet ennyi idő alatt az olajjal? Egy 1000-es sportmotor is pörög ennyit, mégsem kell ilyen sűrűn olajat cserélni benne. Azt olvasom, hogy a Husabergek motorikusan nagyon jók, több 100 üzemóra után sem kopik jelentősen a blokk, tehát el nem koszolódhat ennyi idő alatt az olaj. Hamarosan szeretnék venni egyet, nagyon tetszenek, de ezt a fokú szervízigényt nem tudom megérteni.
Elvileg létezik pont akkora duplasoros csapágy amit nem is kell esztergálni, csak vmi kínai minőség.

Az esztergálós meg asszem 6006 os csapágy, de szombaton megyek csapágyboltba utána lesz pontos infó.
Köszi a tippet! Következő nagyszervíz így lesz. Meg maradt egy 28 órás hajtókarom is tartalékba, az is visszakerül majd.
Szia Kex! nyugodtan tegyél bele egy méretre azonos szélességű csapágyat mint a kiegyenlítő tengely!Esztergályos bácsi kiszedi méretre a tengelyt kis tűréssel melegen bele aztán csók a családnak 80 órája ketyeg így bringa