Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az nem jégre jó inkább? hóban én el tudtam menni ezekkel pedig a hátsó már elég kopott
Mondjuk azt már akkor tudtam hogy ezen a télen Bp. környékén egy szem hó se fog esni mikor befejeztem a szöges gumikat...
csanaki magashegység
Nálatok ekkora hó van?
Itt múlt hétvégén tökig ért a sár, ma meg Taksonyban több helyen porzott! a homok...
gyó tényleg
Szerintem rókáék nagyon seggbe fognak rúgni minket...
na nehogymá
660 on nincs önindító
akkor hogyafaszban van rajta önindító?
660 ban nincs 625 ben van
smc ben nincs akku?
csak nem, amugy akkumlátor nélkül azért másabb a világ.
Csak nehogy ktm-en is leessen
hopp KTM be beteszek egykérdést neked nem akarok itten offóni...
Nekem ez volt az első ami idő előtt beszart, pedig néhányat azért sikerült már elhasználni...
NEM , hanem minden NGK gyertya SZAR!
Szervizből nagyobb a választék mint motormárkákból...

Alattam is megállt múlt vasárnap az EXC - a túra előtt beletett gyertya (japán, NGK) 30 km után megadta magát...most akkor emiatt megbízhatatlan a KTM
eredmény azonos!
Akkor az sztem nem a motor hibája sokkal inkább a "gondos" márkaszervizé...
szerelési trehányság, leesett a főtest! elizzott minden köteg!
jah bocsi ezt a rész elfelejtettem
Tudom hogy volt...a kigyulladást mi okozta? Nem szerelési hiba véletlenül

Persze hogy alulmúlja teljesítményben a 660-at mikor az másfélszer akkora SMR-t meg nem utcai motor, azzal összehasonlítani "almát a körtével" kategória...

Sowi azért nem ment úgy mint bors, a dömsödi pályán mégsem tudtam követni a 625-tel...pedig volt vagy 20 LE előnyöm...