Husqvarna

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

krosszmotorok.hu-n a telefonszam.
Keresd Attilat, egy probat meger.
Sziasztok! Szívócsonkot nem kapni sehol (mxon.hu husqvarna-racing.hu (Pápa)) valakinek esetleg ötlet (te510)!
5óránkénti olajcsere akkor is durva lenne átlagfelhasználónak! Az egy nap...tegnap pont annyit motoroztam! Akk cserélhetnék olajat :D leginkább én is 4-5-6e fordulaton használom nem 10ezren...
2012-es evjaratu wr125, nem wre, WR125 ami fasza. A gyari rezoval a vegsebesseg kb 40km/h volt, aztan egy nyitottal mar egybol vadallat lett. Valoszinuleg abban a formaban meggyilkolhatatlan volt.
Azt jelenti a full power kivitel, hogy ki vannak szedve belőle a fojtások, amikkel teljesíti a faszomtudjamilyen euro-normát.
Csak a fojtásokkal egy 5-600-as motor ilyen 6 meg 10 kW-okat tud...úgy persze hogy elmegy 5e km-t két olajcsere között...
Valamikor csalókák a hirdetések :D kis takarítás után...én is volt hogy olyanra is ráírtam aki képet se rakott fel,hátha valami szép gép :D
En erre ugy talaltam ra, hogy hasznaltauton hirdettek "elado" cimszoval, egy fotoval amin egy retekfeszeknek latszott, nyaggattam a baratomat hogy nezze mar meg egyszer ha raer, par hetig mondogattam neki de nem foglalkozott vele, aztan egyszer felhiv, azthittem szivat, de nem, aztmondja elment megnezni es full zsir a motor. Nem volt ertelme keresni tovabb semmit.
Ezzel a fotoval volt fent, es ismet leirom, a hirdetes szovege ennyi "elado" semmi km semmi mas. :D
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/tt_600_r/yamaha_tt_600_r-15471630 egy TT vel is mennyi baj lehet :D :O nekem xt volt előtte azzal is voltak gondok!
Pl enyém lc4 30 felett is patika. Előző gazda hosszú távra használta évente 1-2x elment olasz horvát meg ilyesmi helyekre. Amikor vettem úgy nézett ii kint az új
Nekem már kicsit kopott mert az erdélyi utak mégsem aszfalt de nincs a hegyen dobálva ész nélkül
En évente cseréltem az olajat ilyen 500-1500 km van benne mert szinte nem is használom
Mindjuk a husky se volt szét baszva a tank idom tört el mert egy bozotosbol kilógó ág eltörte a legvégén a többi része rendben volt
Szép állapotút kell venni akkor látszik,hogy volt gazdája! Idomok csalókák km ben ha átidomozzák,de a váz akár a sárvédők belsején,lábtartón,váltókaron,kezelőszerveken ,blokk oldalán stb látszik a ~km
Mindennel igy van sajnos, foleg egy uzemoras motorral, utik vagjak aztan eladjak mondvan szar ez, hat persze. Amikor megkerdezik hogy ez a szivacs, ennek mi a funkcioja, tiszta fekete meg szaraz, ennek ilyennek kell lennie ?
Szabadonfutó tipushiba mint sok másnál! Igen látni belőlük is viszonylag sokat futottat bontatlan állapotban, 50e körül is ,mi akkor nem találtunk vagy 2éve! Ha sikerült kifognod amibe alig van km nem csak ütve vágva van biztos sokáig elmegy,soknak nincs gazdája az a baj!
Szerintem ez hobbi felhasznalast jelent, viszont a husqvarna itt kicsit nagyra tolta ki szamokat.
Lc4rol annyit, tesomeba 35ezer van, szabadonfuto csere volt eddig, jo allapotu, az enyem sxc es jelenleg 12000 van benne, 6800km-el vettem es most 3. olajcseret csaptam meg vele a multheten. Cserebe keteltu, nyilvan nem hardenduro, de egy jo pilota barhol elmegy vele.
Mindegy egyenlőre 1000km enként cserélem szép hangja van semmi rendellenes zaj!
Ebből a manuálból nekem az derül ki,hogy két verzió volt! Enyém papíros van rajta minden lancvédő irányjelző (elvileg,le van véve) óra stb minden! Szóval úgy veszem ki belőle,hogy 5e km ad meg ,persze írja a full power kivitelt na de az mi lehet...5óránként! Igazából mindegy milyet veszel 4t cross de akár exc vagy lc4 a felújítás mindimum 400e ft! Annyi,hogy a szelep drágább amibe titán van! Nem ~10e hanem ~35...de azért sztem a te se hullik szét hamarabb :D lc4 et ismerem sokaknak az sem bírt sokat :D 20e km környékén már mind bontott volt valamilyen formában,utcán sm ek többet elmennek! De haver akart endurot nem talált normálisat 20e km körül....cserébe lc4 155kg sxc 145 ,te 125...nem mindegy
Az lc4be 2x cserelek olajat 5ezer km alatt es nem azert mert erre kotelez az intervallum. Lehet tobbet is elmenne az olaj, de a faszt erdekli.
15ora az jo, ha nagyon utod vagod, mehet kevesebb oranal.
Az hogy street legal azt jelenti hogy e-jeles lámpa testek plusz pár “extra” van rajta pl lánc védő (elméletileg) jó füst érték, kipufogó hang stb
A 450, 510 verseny endúró. A 610 meg utcai motor
Miatt a ktm részlegen az exc meg az lc4
Amúgy mindenki azt tesz amit akar
Biztos vagyok benne hogy egy visszafogott motorozás mellett 20-25 óránként se menne tönkre az olaj. Én amikor leengedtem kb ugyanúgy tapadt mint az új és csak egy picivel volt sötétebb
De minél egy full generál 500+ ezer nem akartam kockáztatni
Főleg úgy hogy nekem évente pár napot ment csak igazándiból a megvételét követően tébláboltam vele itthon is utána már csak az évi 2 erdélyi túrára vittem
Polt azért lett az kc4 mert alig volt a husky használva inkább a ténérével mentem mindenhova
Jó én lightosan endurozgatok csak a 15óra belemehet kb 500km alatt...de ha meg elég 5e ként nem mindegy! Viszont olyan sokat nem megyek egy évben kb 2000km lehet 1000km enként cserélem majd! Amúgy óra szerint van benne 7800km és 230üzemóra!
Street legal (utcai legális) szóval TE!
Ezekre vonatkozik! 16órát nem is említenek sehol! 15 öt a tc nek versenyhasználatban!
Nézd, nem mindenki olyan intenziven hasznalja a motort mint egy versenyzo, lehet nem lesz annak az olajnak semmi baja 20 uzemora utan sem, amit maganak kalkulalt ini, az a 16 talan ilyen aranykozeput, de gondolom nem az jellemezte a motorozasait, hogy nyelgazon minden helyzetben. Viszont, az hogy o ezt tartotta neked nem kotelezo, atlagban terepen mesz 30km-ert 1 uzemora alatt, utcan kb a duplajat, szval ha ragaszkodsz a km alapu olajcserehez, akkor azert lehetnek csalokak a szamok. Azert ilyen motoroknal erdemesebb ranezni, sot lehet hallani azt a szelephezagot altalaban. Hobbi motorozasnal miert ne bihartna ki 200 orat a dugattyu? Viszont ezek lehet uj motorok voltak akkor, amikrol szo esett ezekrol, nem x futasidot megtett 15eves gepek.
Nekem 2006-os volt ott át volt hogy hobbi 16 óra versen 8 óra
5000 km esetleg a te610 lehet az inkább utcai motor ott van értelme méterben mérni
Nekem az okosok azt mondtak a 2. Szelep hézag állítás után új szelep kell mert a titán elszakadhat és nagy a gond utána
200 órával vettem ismerőstől ekkor volt az első szelep állítás meg új dugó, nekem olyan 80 óra ment bele semmit se kellett állítani rajta
Sziasztok olvasgatom a fórumot nagy ráérésemben :D vettem egy TE510et (2006) cseréltem olajat 10w60agip (ezt írja gyári manuál) szintellenőrző csavar alapján 1.3l ment rá! A blokk 2005ös! Elvileg 1.4 kéne bele! Nem is ez a lényeg itt visszaolvastam és pl ini 16órás olajcsereperiódust ír! Na ilyet a gyári manuál se jelez! 15óránként adja meg a tc nek,de nem a te nek! Verseny körülmények között ettől is kevesebbnek! Én a Te ről azt olvasom hogy 5e km a periódus! Akkor moat,hogy van ez? Valaki külföldi fórumon írja 20e km nél még csak szelephézag ellenőrzés történt...más baja nem is volt a motornak! Itt meg 200órás dugattyúszett cseréről olvasok ami terepen átlagba lehet vagy 6-7-8e km kb! Mi a valóság? 200órát is a tc nél olvasom :D
Szia! Nem vettem még csak kinéztem egyet! 15óránként szelepcserét írja valaki azt viccesnek találom,akkor marhára nem lenne tartós! Néztem elvileg alkatrész ellátottság van hozzá bár elég drága áron! Lényeg az,hogy akk ha rendben van tartva évekig is elmegy...köszi!