én meg elkezdtem szencségelni a motort, ami most is tart!
a féknek külsőre semmi baja, jah és mielőtt néhányan elkezdenétek humorkodni, nem nem húztam közben a féket!
léccives segíccsetek, adjatok ötleteket hogy mi lehet a probléma!
a különbség annyi hogy kissebb sulyt kell lassitania, azt sztem profin csinálja)
a hangja nemfogott meg, ráadásul nagyon halk. a blokk teszi a dolgát, mozgatja a gépet, rálehet fogni hogy dinamikusan... de gyengébb mint a gt250, nyomatékban és loeröben is. nincs semmi extra hozzá, csak egy szárny a tankon.
De tavasszal úgyis mind2őt megnézem. Mennyid van még korlátlanig?
Csak győzzem kivárni mire odaérek...
(ezt a márkát pedig én sem vetem meg...)
akkor 125 után majd talán eyszer egy 600assal óvatoskodok
vagy egy kawa er-6n
ottvan soros 4 henger, dupla injektor, változó szelepvezérlés, utánégető szelep a kipufogóban, mi kell még...meg az a 636 ccm
hat egy ilyet a vilag minden pénzéért se mcserelnek le egy 2T re
Vagy mondjuk számít neki az, hogy 3 vagy 6 liter a fogyasztás? Esetleg szeret nyomatékból, alacsonyabb fordulaton cirkálni? Ezekre a 4T azért sokkal alkalmasabb. A Hyosung ráadásul V2, ami ugye jó kis plussz nyomatékot jelent az alsó és középső tartományban.
Tedd fel azt a kérdést a Jótanácsok, segítség topicban!!!