Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit off vagy!!! Mi köze ennek a Hyosunghoz???
Tedd fel azt a kérdést a Jótanácsok, segítség topicban!!!
ma megyek haza a motorozásból, és a parkolo előtti fekvőrendőrnél behúzom ugyebár a hátsóféket(robogo), és miután átmentem a fekvőrendőrön, és húztam a gázt eccerűen nem akart menni! elengedtem a gázt, és a motor olyan szinten kezdette el lassuni hogy már gyanússá vált vmi! namost, én próbálgattam, nézegettem mi a frac baja lehet, és néhány próba után nyilvánvalóvá vált hogy a fékkel van gáz! feltettem standarre, és megpróbáltam kézzel forgatni! nagyon vicces volt, mert a rugóstag előbb nyomódott össze mint hogy a kerék megmozdult volna! én meg elkezdtem szencségelni a motort, ami most is tart! a féknek külsőre semmi baja, jah és mielőtt néhányan elkezdenétek humorkodni, nem nem húztam közben a féket! léccives segíccsetek, adjatok ötleteket hogy mi lehet a probléma!
hamár a fékekröl volt szo elöbb...
én probáltam cbf250et, nemtudom hogy te mennyire nézegetted meg ezeket közelebbröl, de... a gt250r fékje ugyan az mint a 650esé, biztos gyönyörüen megfogja a 250est, bár a cbf-é se rosz, de szerintem a kis gt-n nagyot alakithat az a fék.
(nem probáltam konkrétan a gt250esen, de a 650es fékét ismerem, és mivel ugyanaz... a különbség annyi hogy kissebb sulyt kell lassitania, azt sztem profin csinálja)
gt250r - forditott villa, ha joltudom szintén 650estöl származik. cbfen meg egy nagyon bologatos sima van, ez különösen nemtetszett rajta.
meg ami még nemtetszik a cbfen: nemtudok a tankon támaszkodni, pedig én szeretek. a hangja nemfogott meg, ráadásul nagyon halk. a blokk teszi a dolgát, mozgatja a gépet, rálehet fogni hogy dinamikusan... de gyengébb mint a gt250, nyomatékban és loeröben is. nincs semmi extra hozzá, csak egy szárny a tankon.
izlések és pofonok, kinek mi tetszik, de a gt250r többet ad (a megbizhatoságon felül) mint a cbf. szerintem. ráadásul most ottvan a versenyzési lehetöség is...

(cbf, és ami jár mellé; gt250r fékek, szolid telo)
Egy GT250R-t. Másik versenyző egy Honda CBF250. Sajnos csak ez a két motor van az árkategóriában. Még egy suzuki gs500-ast is néztem, de akkor nem maradna ruhára pénzem, szal az ugrott. De a hyo jobban tetszik mint a honda De tavasszal úgyis mind2őt megnézem. Mennyid van még korlátlanig?
és melyik hyot nézted ki magadnak?
jujj én napra pontosan fogom kiszámolni hogy mikor kezdhetem csinálni a nagy A-t... huuudevárom már
Még csak most szántam rá magam,h eladom a kocsim, és megcsinálom a motorjogsit. Eddig nem volt rá pénzem sajnos. De most megerőltetem magam, mert régi álom
jol fogsz vele járni, ez garantált remélem minél hamarabb üdvözölhetünk a csapatban
Köszi mindenkinek:) Egyre inkább úgynéz ki,h hyot veszek tavasszal Csak győzzem kivárni mire odaérek...
fékbetét csere, fémfékcsö orvosolja, jobblesz sokkal. de amugyse veszélyes az csak határozottan kell bánni a fékkel, ennyi. aki egy gixxerröl ül át egy hyora az meg nemcsoda hogy gyengébbnek érzi...
szerintem a Hyosung Klub oldalán forumon belül találsz véleményeket a fékröl
Mondjuk a németek a GT650 kupában kicsit átvariálták az első féket !
GT650Cup
Fém fékcső és Ferrodo FDB631ST szinter fékbetétek teljes mértékben alkamassá teszik akár pályára is a motor fékjeit! A gyári megoldás egyébként utcára tökéletes.
Helo!

Olvasgattam teszteket hyokról, és az volt a konklúzió, h a fékek nem az igaziak. Vagy csak elfogult volt a tesztpilóta? Hyo tulajdonosok tapasztalati etéren?:) Ja, és lehet féket cserélni? Vagy egy fém fékcső orvosolja a problémát?
ha vkit érdekel 1 hyo gv250-es,akkor az 1ik haverom ismerőse árulja
Hyosung gv 250 motor.hu
gt250r... érdemes rápillantani erre: GT250R Kupa
ha valakiben lakozik egy pici versenyszellem, és valami 250esben gondolkozik, akkor az ennél jobb ajánlatot keresve se találna... nemárt átbogarászni a részleteket ott valahol a közepefelé... az az igazán ütös
nomeg Kawasaki (ezt a márkát pedig én sem vetem meg...)
marmint a nagymotor kategoriaban.:)
ER6N!!!!!!! hidd el az a legjobb megoldas kezdő motornak!
kösz a tanácsot! akkor 125 után majd talán eyszer egy 600assal óvatoskodok vagy egy kawa er-6n
azt bizony. ezert vegyen az ember kawasakit

én a 4T híve vagyok és az is maradok. nemszeretem a 2T-t robogó szinten poén nekem, de enniy. ottvan soros 4 henger, dupla injektor, változó szelepvezérlés, utánégető szelep a kipufogóban, mi kell még...meg az a 636 ccm hat egy ilyet a vilag minden pénzéért se mcserelnek le egy 2T re
krasy10: szabad ország szabad polgáraként a nagyszerűség az, hogy választhatsz sok jóból. Egy dologról beszéllek le, a 400cm3-es gépekről - ezek mind japán belpiac, konténerben jöttek 2 darabban, és nincs hozzá alkatrész, illetve nem hitelezik a bankok, 2005-től. Ezenkívül a lényeg, hogy minél fiatalabbat vegyél, ne feledd, az életedet bizod a motorodra.
Ez pontosan így van a te szemszögedből, első motornak viszont tökéletes egy 250-es 4T, keveset fogyaszt, van benne elég erő de nem akarja a gyakorlatlan motorost ledobni magáról. Aki először ül "nagymotorra" az sokkal könyebben elboldogul egy nyomatékos de kisebb teljesítményű géppel, neki először a forgalmat és a motorozást kell megszoknia.
vegyek speed mocit...őő ez a hyo milyen is? (gt250r) ha 250 akkor mért is nem tök mind1 h 2t vagy 4t?125be nekem 2t az előnyösebb, viszont milyest lehet akkor én is majd 4t-re szeretnék állni!ekkor viszont már nem 250es 4t gépet fogok venni, már a 125ös 2t után, mert az nagyon nem lenne haladás...ezért 125 után a köv. állomás egy 400as kb, kivéve persze ha a 125ös 4t, mert akkor köv. motorként egy 250es 4t-s gép is előre lépés...
Ez pontosan így van. De mi történik akkor, ha valaki nem száguldozni akar? Vagy mondjuk számít neki az, hogy 3 vagy 6 liter a fogyasztás? Esetleg szeret nyomatékból, alacsonyabb fordulaton cirkálni? Ezekre a 4T azért sokkal alkalmasabb. A Hyosung ráadásul V2, ami ugye jó kis plussz nyomatékot jelent az alsó és középső tartományban.
andyka és azt nem tudod hogy drágább lesz, meghogy milyen ccm-ekben lesz, meg vmi technikai infokat?
krasi10! léccives, mond már meg hogy neked nem tök nyolc hogy 250 az 2t, vagy 4t? városban uccsem tudsz száguldozni, és a 4t vhogy előnyösebb városba meg ilyesmi! meg pl hangja is szebb, és a nyomaték is nagyobb! végsebesség éredkel akkor vegyél speed moccit...