Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oké,ment mail
ok
kalev017 és gmail a vége
oksa,az jó lenne.Páéran össze jönnénk es gurulnánk egyet pár hyoval
Szia!
Próbáltam neked mail-t küldeni,de sajnos visszadobta a citromail...van esetleg másik e-mail címed?
Apáé is hasonlóan viselkedik. A durrogása nekem tetszik :) De finoman csinálja, tompán, nem zavaró. Nagyot ez nem szokott, de azért tud. És sajnos itt-ott torpan is, ha úgy húzod a gázt. Szerintem azért, mert a porlasztója kicsit olyan fura, elvégre nem 2T. ÉS nem is a rendes állandó nyomású, mint a nagyobbakon.
Akkor esélyes, hogy ugyanaz van vele, a torpanás sajna gyárilag benne van.

A többi viszont szerintem nem normális, tényleg állítani kéne vagy szinkron, vagy... nem tudom.
Igen.
Ha itthon forgalomba helyeztek egy motorkerékpárt pl 29 kw teljesítménnyel, abból sehogyan sem lesz 25 kw, mert semmilyen jogszabály nem engedi Magyarországon regisztrált motor teljesítményét csökkenteni. Mondanom sem kell, ez az államnak sem érné meg, hiszen bevételkiesést okozna. Csak a gyári adatok alapján és hivatalos okmányok alapján állítanak ki forgalmit. A rendszer ment mindent, visszaellenőrizhető, néhány tízezer forintér értelmes ember nem kockáztatja a munkahely elvesztését, büntetést.


Ez itt a németeknél simán megy, el vissza lehet fojtani őket, kell is. Böszmeség,hogy később nem lehet visszafolytani... ááá.
Én Sopron - Székesfehérvár vonalon mozgok majd Augusztustól, barátnőm pedig győri... mondjuk nekem csak kis 125 öm van ,de én is csatlakoznék :)
Karboiszinkront és gáz kar/bovden beállítást javaslok!

Nekem a kis 125s Gtm csináltam.

A mai napig durrog ha hirtelen direkt visszaengedem 6 ezerről :D IMÁDOM :D Az nem zavar de sima kipufogóval sportszűrő nélkül gyakran nem szabadna durrognia :)

Ezt a kettőt végeztesd el :) 30 körül megúszod ,hibát nem okozol vele.



Srácok , kb most éri el a mocim a magyar határt :)
Apumék meglátogattak és viszik haza a gépet!
Augusztusban csak rá kell ülnöm :) Jipi...csak még egy kis lé kell az honosításra.
A torpanás nagyon emlékeztet arra, amit a 250-es is csinál (alapból), csak kicsit magasabb tempónál. Karburátoros a géped, ugye?
Sziasztok! Nekem 2005-os Hyosung Xrx 125-om van.

Azt csinalja, hogy
-beinditas utan finoman turaztatva visszapuffog, ha bemelegedett elmulik.
- tartosan magas fordulatrol lassitva (lakott teruleten kivul 70km/h-val jarva lakott teruletre erve a gazt visszacsukom) olyat durranik, hogy megijedek
-gyorsitaskor 5-osben 60-70 km/h kozott nehany masodpercre megtorpan, majd gyorsul tovabb.

Ezeket neha csinalja, neha nem.

Szerintetek mi lehet? Kezdi megadni magat a gyujtas elektronikam?

Elore is koszi!
Hali Kalev ,látom győri vagy,majd egyszer ősszefuthatnánk egy hyo talira
köszi az elérhetőségeket, megpróbálok utánakérdezni.
A jogsi miatt akarnám a fojtást, igazából a nagy A-ra még nem értem meg, viszont nem akarnék még egy közbenső motort venni mire odáig eljutok tudásban.
Most egy sor4 250-et használok, ez is tud rendesen menni, de nem vagyok száguldozós szerencsére, és a nagy A jogsi árát inkább a következő motorba tenném bele.
Itt érdeklődj!:
info@hyosung.hu
06-70-4321972
1163 BP. Kerepesi út 178.

Mondjuk találtam a leírásban ilyet, a 650-es modelleknél:
AKÁR 25 KILOWATTOS VERZIÓBAN IS!
A 25 kW verzió felára 25.000 Ft
(utólagos lóerő korlátozás nem lehetséges)
http://www.hyosung.hu/

Ha a jogsi nem lenne akadály, akkor nem lenne érdemes lefojtani.
Nem egy veszett jószág, ha ésszel húzod a gázt.
Még két évet kell várnod, hogy sima A jogsid lehessen?
sziasztok!
Hyo gt650r teljesítmény fojtással kapcsolatban van valakinek infója? (hol, mennyiért?)
a 650es teljesítménye sok lenne még, viszont cserélgetni a motorokat sem szerencsés mire odáig eljutnék, hogy biztonsággal és kellő rutinnal meg tudjam ülni.
A2-vel így vezethető lenne, és később a fojtás kivételével teljes értékű lehetne
Hát én úgy tudnám megfogalmazni,hogy egy szép használt sv majdnem új husy árban megy!

Pénztárca függő. 15 Éves korom óta rajongok az SVk-ért... csak hát az egyenlőre még álom :)
Ha megy az angol nyelv, akkor nézd meg a külföldi összehasonlítókat!
Csak ott a karburátorossal hasonlították össze és a legtöbb teszt is a karburátoros modellről van írva:)
2008-tól injektoros.
Azért olcsó, mert új korában is olcsóbb volt a japánoknál.
Véleményeket olvashatsz a totalbike.hu oldalon a népítéletek között vagy itt a boncteremben.
SV össze hasonlító teszt pedig volt a motor revüben, keress rá a neten!
És miért árulják ilyen olcsón őket?
Valaki írna pár szót a hyusung gt650r -ről? Szervíz igény , mire kell oda figyelni. Fogyasztás , kényelem, magyar út viszonyokhoz a futomű. Én 184 cm vagy 70 kg ,barátnőm 165 és 50 kg kényelmes lenne-e nekünk hosszabb túrákon és mennyit fogyasztana alattunk?
És mikori évjárattól injectoros. Sv 650s hez képest milyen ? ( erő ,kezelhetőség)
Szeretem a motoromat minden apró kis hibája ellenére :)

22 én hazaszállítjuk és amikor augsztusban megyek én is már át lesz jelentve ahogy kell :)