Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Páran már megcsinálták, ahogy Karesz írta.
Ami elvileg kell:
- új kormánykifli - nakedé
- új kormány + kormánybilincsek
- új bovdenek
- új fékcső
- új plexi (mert elvileg attól nem fordul el)

Gyakorlatilag a kormánykiflit ki szokták fúrni, azt megspórolahtod, a kormány lehet ETZ-é, a plexiből pedig le lehet vágni (annó a Motor Revüsök is így tetteek) A bowdeneket, fékcsövet meg kell nézni, lehet mindből ne kell új. Illetve ezeket akár házilag is le lehet gyártani.
akkor ez azt jelenti hogy a fejidomot is le kell cserélni? keret lámpára? bovdeneknek van olyan hossza hogy engedje a magasabb kormányt? mi ennek a menete? segitst légyszi. hogy müködik ez? vagy esetleg valami internetes oldal nincs ahol leirják hogy mi ennek a menete?
Át lehet. Már átalakították többen is. De ha csak a kormányt cseréled, akkor a fejidomtól nem fog elfordulni.
Üdv. szokás szerint kérdésem volna.:-) én hirdetem a fekete gt 650-r-t egy pár üzenettel lejjebb. Az volna a kérdésem hogy ezt a motort át lehet alakítani túrára? pontosabban a kormányt átlehet cserélni? sokba kerül? bonyolult? illetve nem csinál problémát a géppel? válaszokat előre is köszönöm.
Mit értesz pontosan megbízható alatt?
Ne haragudj, de olvass kicsit vissza! kb minden oldalon ketten tesznek fel hasonló kérdést...
Hali következő szezonba tervezem egy gt650r vásárlását érdeklődnék h az új 2013as modellek mennyire lehetnek megbízhatóak írták h a 2006 előttiekben még sok hiba volt azóta történt valami változtatás a szériába ?
Eladó hyosung gt 650R
sziasztok. sv üléspúp passzol a k5-ös gt 650 r re? köszi előre is:)
Sziasztok!Valaki ismeri ezt a tipusú robogót Hyosung Ms 3 125?
Haller!

Nekem hasonlót csinált amikor a sztenderkapcsoló szarakodott. Zárd az áramkört az ülés alatt és nézd hogy oké-e. Ha nem akkor passz.
Sajnos ez alapján nem hiszem, hogy bárki tud segíteni! Azt hiszem, ilyet eddig nem hallottam. Félek nem azt értem a leírás alapján, (meg gondolom más sem) amit tapasztalsz.
Rég jártam erre...
Hogy vagytok? Mindenkinek megy a gép ? :)
Nekem megy, de érdekes dolgot csinált, aki tapasztalt hasonlót attól kérdezném valójában.
Nos haladok egyenletes tempóval 80-al és egy másodpercre oylat ránt a gép mintha egy 5kg-os kalapáccsal csesznének oda neki és le esik a fordulat, mintha leállítanák. Világítás van rajta ebben a pillanatban, de mintha kivennék belőle a gyertyát vagy nem tudom. (cserélve volt 4000km-el ezelőtt kb, de az előzővel is csinált ilyet)
Egy évig nem csinált ilyet, de most tegnap este kb 10x
Gyújtás maradozna ki? Vagy mi lehet ez?

Köszönöm a válaszokat!
Köszönöm szépen, bár egyenlőre még csak nézelődök...!
értem pedig csak egy százassal kellet volna megtoldanod a 250-es árát és vihetted volna az enyém. azért sok szerencsét a motor vételhez
A.korl. jogsim van csak sajnos...
üdv nem akarok beleszolni de csak 250-est keresel?
Sziasztok!
Erről a motorról nem tud valaki valamit...?!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gt_250_r-7706626


Köszönöm előre is!
üdvözletem minden kedves motorosnak.segítségett kérnék tőletek.sajnos meg kell válnom a motoromtól mert autót kell vennem.ha esetleg valaki akar venni vagy tud róla hogy akar venni valaki akkor gondoljatok rám.hyosung gt650r-ről van szó.ha valakit érdekel. telefonszámom:06/30 5 399-875. mellékelten rakok fel egy képet.
Szóra sem érdemes!
Ez sajnos nem egynél előfordult, ilyen tünetekkel.

Viszont bármi van, jobban jársz, ha a Hyosung klub oldalra látohgatsz el, ott nagyobb a "forgalom":
http://hyosungclub.hu/
Köszi a leírást, továbbadtam a szerelőmnek azt mondta, ha forrasztási gond lesz megoldja.
Elsőre elindulunk ezen a vonalon, remélem "csak" ennyi a baj.

Köszönöm még egyszer.
Ezt a honlapot lesd meg. Sajnos nem tudom mi van rajt, blokkolja a rendszer. De a műszerfalról képek:
www.kiwibiker.co.nz%2Fforums%2..." title="http://www.google.de/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimg401.imageshack.us%2Fimg401%2F8507%2Ftopscrewsmedium.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.kiwibiker.co.nz%2Fforums%2..." target="_blank">http://www.google.de/imgres?im...
Először is hozzá kell tegyem, a sajátomon nem én csináltam, akkor még aranciális volt, de ott voltam, láttam, meg is mutatták, azóta meg szedtem ki a műszerfalat (azért, mert nálam van egy olyan hiba, ami másnál még nem volt, kicsúszik a stekkerből egy láb, ha úgy van visszatéve, akkor nincs benzinszint jelzés)
Szóval ki kell szerelni a műszerfalat. Leszedni róla aburkolatokat, akkor egy olyan panelt fogsz látni, ami két panel egymástól 12-15mm-re. No ezen keresni kell egy tórusz tekercset, olyan 14mm átmérőjűt, ilyesmit:
http://www.termeszetvilaga.hu/...
Ez többeknek leszakadt (nekem is) a lábát egyszeren vissza kell forrasztani, esetleg a tekercset magát ráragasztani az alaplapra. Ettől hülyül meg az óra, veszti el a km-eket, ír ki butaságokat! Vagy legalábbis ettől is. Szerintem bárki, aki jártas az ilyen alaplapok forrasztásában simán visszaforrasaztja. Otthon magam lehet nem próbálnám meg, hátha túlmelegítem.
Hozzá nem értő kérdés, de merre keressem? :-) Köszönöm szépen elindulok ezen a nyomon, így talán saját szerelővel is meg tudnám oldani.
Valószínűleg leszakadt a tórusztekercs nálad is! Nekem akkor csinált hasonlót. Kiszerelve egy körömnyi tekercs, annak a lábát érdemes megnézni.