Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rekurzív felezés.
Az milyen is?
Oroszlánkeresés a sivatagban módszer?
Vagy simán kikísérletezi. Ha sok kicsúszik,ha kevés odaég,kettő között pont jó.
A pontos érték meghatározásához ismerni kellene a tojás fajtáját (milyen madár terméke), térfogatát illetve gyártási idejét. Ezzel a három ismeretlennel egy harmadfokú egyenletrenszert megoldva megkapod a pontos értéket.
Tényleg van ojjan auto ami magátől cserél olajjat? A volt tévében múltkor.Valami Kitt, amikó má a zolaj fáradt,szól neki a vezetőlye,az meg kiloccsancsa az útra,vagy mellé.Szóval tényleg vanijen?
4 tojjáshoz mennyi olajt tölcsek bele? ugy hogy még ne égjen se oda de viszont mégis tapadjon rendesen ha megdöntöm a tepsit! 20-70% között irják.
fűűűűűűűűűűű,ez má igen!

Inkább vennék 1 pannoniát.
40NM 3000(!) nél.
ja?
Csak beleolvastam,h 4 lóerő meg 5 nm....mondom,nem egy erőgép.
Valójában akkor mennyi az annyi?
halkan súgom meg, rá szokták írni a blokkra, köbcentiben. 2-3000 szokott lenni. iylet keress. 120% hogy rajta van!
a hozzászólásod különösen szemet szúrt, és ha megnézed az enfield topicban válaszoltam is rá.. az azt jelenti hogy a simához képest az electrának plusz (!) 5 NM előnye van.. pupááák
amennyit a gyártó előír.
gondolom,mint legtöbb motornál itt is a deknibe bele van öntve ccm-ben.
sziasztok cr250 olajcserénél mennyi olajat kell belerakni?
előre is köszi
royal enfield? az meg minek. 5 Nm nyomaték.....ha biciklizek több áll rendelkezésemre.
túl sok a szám (mármint nem a szám,hanem a számok)......
kéárdezzé.. somsonon át mille factory-ig sok motorral mentem.. de komoylan.. mit nem ért? kifejtem. pontosjélvel
az én "fiatal" gépemben 58000!
és semmi baja,meg nem költötem rá 2-3 kilót.meg nem is volt 2 milla.
ezzel a 250-el,180-al170-el,1000-el,2000-el meg a százalékokkal jól összegubancoltál....
Nézd csak meg azt az árlistát amit belinkeltem...
2 misiből olyan motort veszel, amit a büdös életben nem motorozol ki.
én nmem nagyn járatom állásban. egy sportmoci főleg úgysem melexik állva.. óvatós menéssel melegítem be.
ezen én is filóztam, két lehetőség van: veszel egy használtat, tegyük fel egy fzr 250et vagy 1000-est.. a 250 megy 180felett, két emberre lis 170felett, normál embenrke bőven elég, az ezres 270 felett. megveszed, németben az ezres is 2000euro alatti, vagyis fél miska, és max 2-3 kilót ráköltesz felújításnak, uygenezek az árak a kicsire is. akkor van egy vagy normál teljesítmáényű vagy egy eszement gyors m,otorod 7-8kilóbol. ezt csinálják utána új motorral. vagy veszel szük 2 millióból egy új motort erősen részletre. elsőnél előnyben akinek van lakása, felveszel szabadfelhasználású hitelt, és abból kijön a motot meg a tiptoppá tétele, aki meg csoró scak dolgozik, annak marad hogy vagyen 10-20% kezdővel egy minden szempontból közepes motort. ha nekem lenne a nevemen lakás, percig nem szaroznék, vennék egy ezres fzr-t, tök gyárir felújjítatnám, és lenne egy mai szemmel is gyors(majd 140lóerő az ma is annyi..) kényelmes, jó szélvédelmű motorm. amiről tudom hogy évekig nem lesz baja. halkan jegyzem meg a 250esemben 42.000km van, és pöccröff egy hét állás után is. és oylan gyors ahopgy írtam. ezek után 1.6-1.7-ér venni egy 70-80lóerőset? nemtom. vaaaagy ROYAL ENFIELD!
Kezdő, még nem tudja mi a jó.
Úgy vettem ki a szavaiból,hogy motrot szeretne,nem fészert.
iGEN,ez a leőnye. de többe kerül a törlesztő részletye.
A vadiúj,mindíg a legjobb választás.Csak pézkérdés,ammeg a lekkeveseb.