hello, mindenki, tudnátok ajánlani valami jó progit, amivel meg lehet vagdosni a videót, és egyszerre kétféle hangot ( a motor hangját, és alá valami zenét, hogy egyszerre menjen ) tudjak betenni alá?!?!? előre is kössz mindenkinek.
hi!
lenne egy kérdésem. vettem egy ts-t elrohangálni és az a baj vele hogy néha kidobja a 2.-at egy bizonyos fordulatnál és nagyon nehezen veszi az 1-est főleg ha nem jár a motor hiába tologatom közbe és úgy nyomom le semmi... asszem ahogy néztem van egy csavar ami ha minden igaz a léptetővillát állítja annak a csavarnak hogy kell állnia? mennyit kell rajta kicsavarni koppról? ez lenne az egyik a másik pedig hogy hidegen nem akar indulni hiába rugdosom nem indul szikra van benzin minden akksit is töltöttem de nem akar beindulni csak ha 1esbe tolom be és akkor is már csak egész nagy fordulaton... de megyek vele (megy rendesen elég jól is húz meg minden semmi szaggatás durrogás semmi) egy kört indul még 1-2 percig pöcc-röff utánna megint tolhatom ez miért lehet? légyszi valaki segítsen.. előre is köszi
Hali DaVeFR! Tavasszal elestem a motorommal, egy elég hülye el csuszás volt, de mindegy, nem sok kár keletkezett. Rá egy hétre mert mindig hétvégeken motorozok, szóval egy kanyarba előzés közben az erős szél arrébb tette a motort. Rohadt érzés volt lebegni az út felett 120-szal , mellettem egy 3 méter mély árok.Eredmény kb egy hónapig féltem minden kanyart nagyobb sebességgel bevenni, egyszerűen görcsöltem, ugy éreztem a motor nem stabil , a gumi nem tapad rendesen, szóval minden bajom volt FEJBEN. Aztán egyszer ez az érzés eltűnt és minden a régi vágásban halad, úgy veszem a kanyarokat mint régen. Nem biztos hogy a motor a hibás. Remélem azóta meg oldódott a problémád.
Talán tudom melyik részre gondolsz, bár onnan még Tatára jutsz ki legelőször, nem rögtön Komáromba:Gyermely- Tarján-Agostyán-Tata, de van 1 másik verzió is, amikor Tarján után Rögtön Tatabányára mész és onnan Tatára.
Sziasztok!
Tudom most megfogtok lepődni mert lány vagyok,de a segítségeteket szeretném kérni! Most vizsgázom B kategóriából, és mivel elég drága egy autót fenttartani /így 18 évesen/ ezért egy motort szeretnék vásárolni. Találtam is egy nekem megfelelőt, egy Yamaha TZR 50-est. Olvastam, hogy nincs benne se napi km számláló, se benzinszintjelző, se hőfokjelző. Ezeket utólag be lehet építettni a motorba? Segítsetek légyszives, hogy megéri-e ilyen motort venni, vagy inkább keressek másikat? Ha ezt tanácsoljátok, hogy inkább ne válasszam ezt, akkor tudnátok ajánlani, egy kinézetre hasonló motort /olyant ami hasonlít a gyorsasági motorokhoz/ ?
Előre is köszönöm!
Szvena
Keresek MO-n egy útat, tavaly jártunk arra haverokkal, de nem volt térképező üzemmódban az agya senkinek, nem tudja tőlünk senki melyik út volt.
Tbálintól mentünk Komáromba, az adott útszakasz kb. 10-20 km hosszan egy erdőn ment keresztül kellemes kanyarokkal, az adott útszakasz elég szép volt, az utat az erdőtől kerítéssel válaszották el, az aszfalt maga világosszürke volt, magyar viszonylatban jónak mondanám.
Tippem szerint ez a Gerencsei terület lehetett, de nem vagyok biztos benne. Ha valaki esetleg ismerős arrafele megírhatná, hogy tényleg az a szakasz volt-e.
hali! van egy kis gondom! behalt a mocim. jottem vele és várostáblánál lasítottam és elkezdet leesni a fordulat lassan de ha behuztam a kuplungott akkor viszont pörgött rendesen és utána ráfordultam egy utcára és ott leált szép lassan. után se önindító, betolni se lehetett me megállt a kerék, a gyertya nem ad szikrát de az aksi meg tökéletes. szerintetek mi lehet a gond?
lenne egy kérdésem. vettem egy ts-t elrohangálni és az a baj vele hogy néha kidobja a 2.-at egy bizonyos fordulatnál és nagyon nehezen veszi az 1-est főleg ha nem jár a motor hiába tologatom közbe és úgy nyomom le semmi... asszem ahogy néztem van egy csavar ami ha minden igaz a léptetővillát állítja annak a csavarnak hogy kell állnia? mennyit kell rajta kicsavarni koppról? ez lenne az egyik a másik pedig hogy hidegen nem akar indulni hiába rugdosom nem indul szikra van benzin minden akksit is töltöttem de nem akar beindulni csak ha 1esbe tolom be és akkor is már csak egész nagy fordulaton... de megyek vele (megy rendesen elég jól is húz meg minden semmi szaggatás durrogás semmi) egy kört indul még 1-2 percig pöcc-röff utánna megint tolhatom ez miért lehet? légyszi valaki segítsen.. előre is köszi
Talán tudom melyik részre gondolsz, bár onnan még Tatára jutsz ki legelőször, nem rögtön Komáromba:Gyermely- Tarján-Agostyán-Tata, de van 1 másik verzió is, amikor Tarján után Rögtön Tatabányára mész és onnan Tatára.
Az első verzió erdősebb.
Remélem erre gondoltál, ha nem bróbáld ki!
Mondjuk nem hiszem hogy ezért megfognak fingatni.
A rendőrök szerintitek figyelik azt, hogy nekem még kezdő jogsim van? A személyszállítás céljából kérdezem!
Mindenesetre a TZR50 és a kilós gixer közé min. 2 lépcsőt be kellene illeszteni.
A TZR50 topikban biztos h pontos/használható információkkal tudnak szolgálni.
link
Tudom most megfogtok lepődni mert lány vagyok,de a segítségeteket szeretném kérni! Most vizsgázom B kategóriából, és mivel elég drága egy autót fenttartani /így 18 évesen/ ezért egy motort szeretnék vásárolni. Találtam is egy nekem megfelelőt, egy Yamaha TZR 50-est. Olvastam, hogy nincs benne se napi km számláló, se benzinszintjelző, se hőfokjelző. Ezeket utólag be lehet építettni a motorba? Segítsetek légyszives, hogy megéri-e ilyen motort venni, vagy inkább keressek másikat? Ha ezt tanácsoljátok, hogy inkább ne válasszam ezt, akkor tudnátok ajánlani, egy kinézetre hasonló motort /olyant ami hasonlít a gyorsasági motorokhoz/ ?
Előre is köszönöm!
Szvena
Írtam a másikra egy jövendőbeli Fazeresnek.
Keresek MO-n egy útat, tavaly jártunk arra haverokkal, de nem volt térképező üzemmódban az agya senkinek, nem tudja tőlünk senki melyik út volt.
Tbálintól mentünk Komáromba, az adott útszakasz kb. 10-20 km hosszan egy erdőn ment keresztül kellemes kanyarokkal, az adott útszakasz elég szép volt, az utat az erdőtől kerítéssel válaszották el, az aszfalt maga világosszürke volt, magyar viszonylatban jónak mondanám.
Tippem szerint ez a Gerencsei terület lehetett, de nem vagyok biztos benne. Ha valaki esetleg ismerős arrafele megírhatná, hogy tényleg az a szakasz volt-e.