hát azt biztosan tudom, hogy 600nál nagyobb gép nem nagyon kell, mert nem vagyok egy kimondottan stallone, vagy svarcinéger alkat ...és hát ugye a lovakat kordában is kell valahogy tartani, nyüzüge 20kilós gyerek meg ne akarja magát verni a semmire ...sokáig szeretnék motorozni, csak nem akarom, hogy hosszú autópályázás közben meghaljon szegény, mert pl. van 1-2 250es gép, ami megy 160at, de az hosszú távon ugyebár nem egészséges...szal ha árakat nem is, de típusokat és évjáratokat szívesen veszek
továbbra is ezer hála és köszönet :)
Kb. árakat talász pl. a kepesmotor.hu -n és a hasznaltauto.hu használtmotor rovatában. Itt megkérdezni kevesebb értelme van, mint a piac (egyik szegmensének) tanulmányozása.
Ha viszketős a tenyér, akkor rövid lesz az "életvonal"... Egy motoros barátom máig nem feledett /korholásként mondott/ mondata:
"Csak a hidegfejű motoros hosszú életű."
Ha túrázni, motorozni akarsz, elég egy 400-as, ám ár/értékben nem túl jók amiket néztem. 600-tól nme lehet panasz, közútra elegendő. Persze ha nem tud valaki úrrá lenni az örök elégedetlenségen, akkor kevés lesz egy pl. ZZ-R 1100, mert van 1200-as is, vagy ha az van, akkor az kevés, mert van 1400-es is, stb.
egyszerű mezei hallgatóként, semmi munka mellett, nem kimondottan erős családi(itt az anyagiakra gondolok) háttérrel? sajnos nem
de köszönöm a válaszokat...valahogy úgyis megoldom...nekem motoroznom kell
persze...azért meghalni én sem szeretnék, csak néha kíváncsi az ember, hogy mit bír a gép...akkor az lesz, hogy eleinte próbálkozom, pénzem még úgysincs elég most egy gépre aztán ha összegyűlt akkor...jajj
Sokan azt fogják tanácsolni hogy elég egy 400-as motor stb..
Én azt mondom először mérd fel a tudásod. Lehet egy 600-asnak is nekiugorhatsz. Azért mert 1-2 éven belül a 400-ast tuti ki fogod motorozni. De a tenyérviszketés a 400-asnál is elő fog fordulni. Ha van az embernek önmérséklete, bármilyen motort meg tud ülni..
üdv mindenkinek...nekem egy olyan "problémám" lenne, hogy valami gépet szeretnék venni(sajnálatos módon természetesen valami használtat), viszont nem tudom hogy mekkorát akarok úgy 400 és 600 ccm közöttire gondoltam...nem akarok száguldozni, csak olyan kritériumom volna, hogy a 130-at hosszú távon bírja, magyarul autópályázni lehessen vele...tényleg nem akarok valami izomgépet, mert ismerem magam, és tudom, hogy gyorsan el kezd viszketni a tenyerem, és akkor nyélgáz lenne, ami nem túl egészséges ugyebár...MZ még kibírta, de egy nagyobb gép talán annyira nem...pontosabban én nem bírnám ki
szóval ötleteket javaslatokat, körülbelüli árakat szívesen fogadok...előre is köszönöm
Nyilván az őrangyalod visszafogta, hogy ne halj meg... Ne menjél annyival, és nincs gond. Ugye nem Németországban laksz, hogy ez komoly veszteséget jelentene a szabályos közlekedésben?
Sziasztok.Egy kis segitség kellene.suzuki gsxr 600 hoz. Az a gond vele hogy a 250km/h -át eddig simán vitte . Egy pár alkalommal csak a 230-at lehetett belőle kihuzni.Most meg már csak 190-et.2002-es évjárat. A motorja ok,nem fogyaszt olajat.Mi lehet a gond?
Üdv,
Szerenék venni egy 125-ös rendszámos gépet. Az a gond, hogy műszakija lejárt és a motorja szét van bontva. Ez eddig nekem nem is nagy gond, mert van hozzá egy "donor" gépem. A probléma ott kezdődik, hogy ilyenkor hogy oldható meg az adásvétel és az átírás? Várom a tanácsokat.
Van valaki aki jön júliusban Brnoba a Superbike vb-re? Én mindenképp megyek esetleg mehetnénk együtt! Megjegyzem motorral nem fog menni mert nekem olyan nincs.
Aki volt az tudna egy kicsit segíteni? Hogy lehet odajutni tömegközlekedéssel? Ha leszállok a brnoi vasútállomáson akkor hogy jussak el a pályára? Lehet ott sátrazni? Vagy van olcsó szállás?
Meséljetek minden részlet érdekel!
Sziasztok! Pont motorvásárlás előtt állok és kéne 1 kis szakmai tanács... igazából 400 és 600 ccm közti gépre gondoltam bár sztem 600-asra nem lenne pénzem most . Ami eddig lehetőségként előkerült az 1 Honda CB-1 illetve a GSF 400 Bandit. Az előbbiről jókat olvastam (ja és persze a Honda a kedvencem :P) viszont alkalmadtán az alkatrészbeszerzéssel gond lehet mivel japán belpiaci motor és azért olyan sok nem rohangál belőle. A Banditról olvastam jót is rosszat is úgyhogy ott kissé elbizonytalanodtam, viszont ahhoz tuti van alkatrész... ..illetve van itt még egy 90-es CBR 600F streetfighternek építve. Elég durván néz ki (bukógombák, ledes lámpák, stb) és ahhoz adnának 1 csomó alkatrészt meg 1 full blokkot is. Jól hangzik, viszont csak csak 17 éves és ha streetfighternek használták akkor biztos nem finomkodtak vele. Nos ha valaki tudna valamit ajánlani naked/túra/sport kategóriában azt szívesen venném :) Előre is köszi
Hello mindenkinek!Valaki aki tud valamit Potzner Feri temetéséröl vagy megemlékezéséröl azt szoljon hogy mikor lesz ha lesz!
kÖSZÖNÖM!
NYUGODJ BÉKÉBEN FERI!
Helló!
Műszakiztatni kellene a gépem,de elég sok rémhírt hallok mostanában ez ügyben(hosszú várólisták,drágulás).Voltatok mostanában a "Mozaik"-ban(me" Pösti vaok),és van valami amiről jó tudni?
Van egy kis gondom!
Ahogy levettem a tankpadot egy csomó genya maradt utána, ami az istennek se akar lejönni.
Az előző tul. talán még pillanatragasztót is használt, úgy néz ki.
Van vmi rag.oldó, ami a tankot békénhagyja?
Az első forgalomba helyezésre irányuló kérelemhez csatolni kell :
1. a közlekedési hatóság által kiállított műszaki adatlapot (műszaki adatlap kiadására akkor kerül sor, ha a forgalomba helyezés előtti vizsgálat eredményeképp megállapítható, hogy a jármű a közúti forgalomban való részvételre műszakilag alkalmas),
2. eredeti külföldi forgalmi engedélyt (törzskönyvet) és jelzést, illetve külföldi jármű okmányt (kivéve, ha a járművet külföldön nem helyezték forgalomba),
3. a forgalmi engedély és a törzskönyv illetéke megfizetésének igazolását (6000-6000 forint) ,
4. a forgalmazó által kiállított számlát vagy az érintettek által megkötött szerződést,
5. amennyiben a jármű ideiglenes forgalomban tartását engedélyezték, a korábban kiadott ideiglenes forgalomban tartási engedélyt, valamint az E betűjelű ideiglenes rendszámtáblát.
A kérelem benyújtásakor be kell mutatni :
1. a jármű származásának ellenőrzéséről kiadott hatósági határozatot,
2. az előzetes eredetiség ellenőrző szakértői állomások részére biztosított és a jármű megvizsgálásakor kitöltött járműkísérő lapot (szakvéleményt);
3. a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás megkötéséről szóló igazolást;
4. az állandó rendszámtábla áráról, a rendszám-érvényesítő címke díjáról szóló postai feladóvevényt,
5. a vagyonszerzési illeték befizetéséről szóló postai feladóvevényt,
6. a külön jogszabályban meghatározott személygépjármű esetében a regisztrációs adó megfizetéséről szóló igazolást,
7. az ügyfél személyazonosságát igazoló okmányt (képviseleti eljárás esetén a meghatalmazást);
8. cég esetén a cégbírósági bejegyzést, az aláírási címpéldányt, valamint a cég ügyintézőjének eljárási jogosultságát igazoló megbízást.
továbbra is ezer hála és köszönet :)
Ha viszketős a tenyér, akkor rövid lesz az "életvonal"... Egy motoros barátom máig nem feledett /korholásként mondott/ mondata:
"Csak a hidegfejű motoros hosszú életű."
Ha túrázni, motorozni akarsz, elég egy 400-as, ám ár/értékben nem túl jók amiket néztem. 600-tól nme lehet panasz, közútra elegendő. Persze ha nem tud valaki úrrá lenni az örök elégedetlenségen, akkor kevés lesz egy pl. ZZ-R 1100, mert van 1200-as is, vagy ha az van, akkor az kevés, mert van 1400-es is, stb.
de köszönöm a válaszokat...valahogy úgyis megoldom...nekem motoroznom kell
Én azt mondom először mérd fel a tudásod. Lehet egy 600-asnak is nekiugorhatsz. Azért mert 1-2 éven belül a 400-ast tuti ki fogod motorozni. De a tenyérviszketés a 400-asnál is elő fog fordulni. Ha van az embernek önmérséklete, bármilyen motort meg tud ülni..
szóval ötleteket javaslatokat, körülbelüli árakat szívesen fogadok...előre is köszönöm
Azt emailben visszaküldik, avval tudod letölteni.
Segítségre lenne szükségem, nem tud valaki olyan műhelyről ahol motorvázat húznak az eredeti méretre?
Előre is köszi!
Tudnátok nekem mondani budapesti Simson szervízeket?
Én csak a Tábori Tunningot ismerem. Arról mi a véleményetek?
Előre is köszi!
Esox
Szerenék venni egy 125-ös rendszámos gépet. Az a gond, hogy műszakija lejárt és a motorja szét van bontva. Ez eddig nekem nem is nagy gond, mert van hozzá egy "donor" gépem. A probléma ott kezdődik, hogy ilyenkor hogy oldható meg az adásvétel és az átírás? Várom a tanácsokat.
Van valaki aki jön júliusban Brnoba a Superbike vb-re? Én mindenképp megyek esetleg mehetnénk együtt! Megjegyzem motorral nem fog menni mert nekem olyan nincs.
Aki volt az tudna egy kicsit segíteni? Hogy lehet odajutni tömegközlekedéssel? Ha leszállok a brnoi vasútállomáson akkor hogy jussak el a pályára? Lehet ott sátrazni? Vagy van olcsó szállás?
Meséljetek minden részlet érdekel!
kÖSZÖNÖM!
NYUGODJ BÉKÉBEN FERI!
Műszakiztatni kellene a gépem,de elég sok rémhírt hallok mostanában ez ügyben(hosszú várólisták,drágulás).Voltatok mostanában a "Mozaik"-ban(me" Pösti vaok),és van valami amiről jó tudni?
Van egy kis gondom!
Ahogy levettem a tankpadot egy csomó genya maradt utána, ami az istennek se akar lejönni.
Az előző tul. talán még pillanatragasztót is használt, úgy néz ki.
Van vmi rag.oldó, ami a tankot békénhagyja?
Üdv Bé
1. a közlekedési hatóság által kiállított műszaki adatlapot (műszaki adatlap kiadására akkor kerül sor, ha a forgalomba helyezés előtti vizsgálat eredményeképp megállapítható, hogy a jármű a közúti forgalomban való részvételre műszakilag alkalmas),
2. eredeti külföldi forgalmi engedélyt (törzskönyvet) és jelzést, illetve külföldi jármű okmányt (kivéve, ha a járművet külföldön nem helyezték forgalomba),
3. a forgalmi engedély és a törzskönyv illetéke megfizetésének igazolását (6000-6000 forint) ,
4. a forgalmazó által kiállított számlát vagy az érintettek által megkötött szerződést,
5. amennyiben a jármű ideiglenes forgalomban tartását engedélyezték, a korábban kiadott ideiglenes forgalomban tartási engedélyt, valamint az E betűjelű ideiglenes rendszámtáblát.
A kérelem benyújtásakor be kell mutatni :
1. a jármű származásának ellenőrzéséről kiadott hatósági határozatot,
2. az előzetes eredetiség ellenőrző szakértői állomások részére biztosított és a jármű megvizsgálásakor kitöltött járműkísérő lapot (szakvéleményt);
3. a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás megkötéséről szóló igazolást;
4. az állandó rendszámtábla áráról, a rendszám-érvényesítő címke díjáról szóló postai feladóvevényt,
5. a vagyonszerzési illeték befizetéséről szóló postai feladóvevényt,
6. a külön jogszabályban meghatározott személygépjármű esetében a regisztrációs adó megfizetéséről szóló igazolást,
7. az ügyfél személyazonosságát igazoló okmányt (képviseleti eljárás esetén a meghatalmazást);
8. cég esetén a cégbírósági bejegyzést, az aláírási címpéldányt, valamint a cég ügyintézőjének eljárási jogosultságát igazoló megbízást.