most ha megbízható kell akkor minek alkatrész?
én enduro párti vagyok, csak elfogult tanácsot tudok adni én ezt venné meg
ha már nem lenne 2 motorom......
még talán a szimód is beszámítaná
Igazából nincs ideál,lehet enduro,supermoto,sport,naked akármi.
Nekem most a legfontosabb,hogy megbízható legyen és könnyeb lehessen alkatrészt szerezni hozzá,tehát nem baj,ha elterjedtebb típus.
És persze az ár is számít.
meg aztán milyen kell? enduro, sport, stb
rendszámos 125ösök szerintem drágák, meg aztán kinövöd fél év alatt
valami 350-400 as gépet nézz ami belefér a 25kw ba aztán amíg nem lesz másik jogsi simán kiszolgál sőt még utánna is
régebbi 600asokat is találni néha ami beleférne
nemrég láttam itt egy kavasaki klr-t 24kw al 200ezerért
nagy motortól nem kell félni, haver simson után egy 500as xt-t vezetett pár hónap és belejött
szerintem.....
Kezdő motoros lévén néhány tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Most tettel le az A korl. vizsgát és szeretnék venni egy motort.Eddig csak Simsonom volt.
Milyen kezdő motort tudnátok ajánlani?100-150e forintot tudnék rászánni.Én pl Mz 125/150/250-esekre gondoltam.
Fontos lenne,hogy megbízható és relatív olcsón fenntartható legyen.
Nézegettem a használtmotoros oldalakat,de a (számomra) ismeretlenebb márkákról nem sokat tudok (Cagiva,Derbi,Gilera).
Ekkora összegből lehet egyáltalán nem széthajtott,összehekkelt japán/olasz motorokat kapni?
És mire kell odafigyelni vásárláskor?
Vannak olyan márkák,típusok amiket jobb,ha kerülök?
A kuplungfedélnél. Egészen pontosan a fedél legalsó rögzítőcsavarjánál mintha, meg kissé feljebb is az illesztésnél csillog. Egyik haver szerint ütést kapott a blokk oszt hajszálrepedés van... Csöppenni nem csöppen csak kiül úgy 200 km után
Helló Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni abból a célból, hogy lenne egy 10000km-es Honda CBR 600-f em és észrevettem, hogy a motorblokk kuplung felöli oldalán az illesztésnél 200 300 km-enként kikönnyezik az olaj, talán egy cseppnyi ha kipréselődik! Soha nem csöppent, csak nem tudom mekkora gondot fog okozni később! Csavarokon próbáltam húzni, de minden fix
Szerintetek érdemes ezért széthúzni, vagy piszkálni?
Sziasztok!Tudom h. nem ide tartozik de fontos,egy olyan problémám van a mocimmal Yamaha tzr 50(2006) hogy elsö,második fokozatban mintha lenne egy "lyuk" olyan 5-6 ezer környékén ahol megáll a fordulatszámmérő aztán kis idő múlva megint elindul de akkor is dadogva és nem igazán tudom mi lehet a baj vele!PL ma városban mentem ,mikor elindultam nem volt vele különösebb gond de az egyik lámpánál indultam volna el és egyszerűen 3-4 ezernél feljebb nem ment megpróbáltam ha elváltok hát ha jó lesz de a többiben is ezt csinálta!aztán megálltam vele 2-3 óra múlva beindítottam és akkor ment jól mondjuk 1,2 ben akkor is ezt csinálta!de érezni lehetett h. valami nincs rendben!A Shellnél tankolok mindig az olajra se sajnálom a pénzt nem tudom mi lehet a baj!ha valaki tud segítsen légyszíves,a véleményeket is várom !köszönöm szépen
Szevasztok!
Olyan "problémám" lenne h most állok motorvásárlás előtt és nem tom eldönteni h milyen motort vegyek. Enduro ( drz 400) vagy sport mocit ( honda cbr 600f). Kezdő motoros lennék.
Egyszerűen nem tok dönteni. Mert talán jobb lenne a kisebb drz amin megtanulhatnék motorozni és terepen nem sok sansz van h autó alá essek de akkor meg azon kattognék h nem tok elmenni pl túrázni meg talán a beton közelebb áll hozzám. teljesen össze vok zavarodva . Egy kis tanács jól jönne. Pro - Kontra. Tudom hülye a kérdés de jó lenne kapni egy kis tanácsot, véleményt motorosoktól mert azért csak ti jobban vágjátok a témát. Köszi ha valaki válaszol
Érdeklődni:geri27@citromail.hu e-mail címen lehet