Egy két hónapon belül megveszem első 50cc-nél nagyobb motoromat. Ugy határoztam elsőre valami 250-est veszek de az is eszembe jutott hogy talan egy 125-ös jobb választás lenne mivel semmi rutinmom nincs az utakon. Évek óta nem vezettem motort forgalomban. Viszont 100 kiló vagyok. Mi a tapasztalat elég egy 125-ös egy 100 kilós embernek? Próbáltam már egy 125-ös cross motort az vitt rendesen.
Remélem Ti tudtok segíteni nekem. Vettem egy Yamaha RD 250 YPVS-t és 32 kW van a forgalmiban. Még nem írattam át, de nekem csak A korlátozott jogsim van és az 25 kw-ig szól. Hol tudnám lefolytatni a motort és kapni róla egy igazolást hogy ez 25 kw-os motor lett? Vagy valami más elkézelésetek van, hogy hogy tudnám szabályosan lepapírozva vezetni?
Egyenlőre igen így használom,mert tucatnyi gyorsulás után jött ki a dolog,csak nem akarom magam odaverni,az üléspozíciótól is függ szerintem...majd meglátom,de körbenéztem nem vészes az ára és sajnos szeretek néha vadul menni...
Szerintem meg a faszt kell venni rá ilyet!
Hozzá ne nyúlj, legalább így is hozza az adrenalint!
Milyen fain már, hogy 70-110 között majd beszarik a motoros, annyira paráztatja a gépe! És hol van még a vége....
Nekem ilyen kormánycsapkodásgátlóval gyárilag van szerelve a lovam, unom is magam rajta rendesen!
Igen, jól gondoltad. Erre találták ki a kormánylengéscsillapítót.
Keress rá valami normálisat, és állíthatót. Nem lesz olcsó, de nagy hasznos lesz.
Én 1szer levettem az enyémet. Gondoltam kipróbálom úgy. Azt hittem felborulok vele az első kanyarnál...
Sziasztok! Nekem egy ZXR 750 van és kellemetlen élményben volt részem tegnap,ezért kérnék tanácsot vagy véleményt.Keményen megindultam álló helyzetből,kb.70 km/ó sebesség felett mindez folyamatosan gyorsítva 1 fokozatban elkezdett beszitálni a motor eleje a kormány veszett gyorsan ütemesen rángatott mindkét irányban,megőrztem higgadtságomat vagy(szerencse volt),ráváltottam kb.110-nél és a jelenség elmúlt ahogy jött.De nagyon megijedtem mert ilyenből látni nagy bukásokat különböző versenyeken is.Mindkét karomat majd leszakította olyan érzésem volt hogy utána az adrenalint éreztem....aki átélt extrém dolgot az megérti.Kérdésem az lenne hogy milyen +alkatrésszel lehetne ezt a jelenséget kiküszöbölni.Én a kormánylengéscsillapítóra gondoltam,de ez nem biztos...vagy teleszkópösszekötő stabilizátorra stb.Köszi a válaszokat előre Üdv.PJ
ma megint rámtört az okoskodhatnék, ezért előre is elnézést kérek
viszont többnyire a krossz gépek 2üteműek, és az endurok 4üteműek. (hangsúly a többnyire szón van)
nekem mondjuk szívemcsücske a kis dr (dr350, dr250), ttr is szimpatikus.
mondjuk ez a 125ccm-nél mindenképpen nagyobb ez kicsit behatárolhatatlan számomra. mondjuk 600as gépet nem ajánlanék, mert ott már van súly is rendesen, azzal nehézkesebb az ugribugri. 250-450 lesz a kategória
kiokoskodtam magam, köszönöm a figyelmet, megyek nassolni
Gratulálok annak aki ilyet mondott neked. Gondolom nagy motoros lehet az emberke.
Szóval marhára nem kell visszaengedned a gázt. Akkor kell, ha valahol megállsz, vagy ilyesmi. Mész, kuplung behúz miközben a gázon hangyafasznyit engedsz vissza. Én van, h lusta vagyok visszább engedni rajta. Kuplug nélkül is válthatsz felfelé, úgy, h picit visszaengeded a gázkart. Nem annyira, h motorféked legyen! Ez nem érvényes a lefelé váltásra. Ott nem szabad kuplung nélkül csinálni. De ezeket nem tanítják véletlenül a jogsinál? Szétkarcolódnak aztmondja... Nem üvegből van az bakker... Jól pofánröhögném azt aki ilyen ökörségeket magyaráz neked...
Szevasztok motorosok.
Lenne pár kérdésem, de ez inkább Kroszosokhoz szól de más tanácsát se vetem meg.
Szeretnék vásárolni valamien jó krosz gépet de nem tudom miet vásároljak.Hát feltételben annyi lenne hogy: 125ccm-nél mindenképpen nagyobb,kizárólag 4T és kedvező legyen az ára mindezek mellett megbízható és erős gép legyen.
Tapasztalatom eddig egy Enduroval szereztem ami 2T és 30Le.
Köszönöm a válaszotokat és Széles utat.
Helló!
Motort szeretnék venni csak nem tudom eldönteni hogy érdemes e 150ccm-es kategóriában 4t venni mert a honda crf 150r szerintem nem rosz motor de még a Kawasaki Kx 125-re gondoltam.
ha tudtok lc segítsetek mert nem nagyon értek hozzá.
THX
Szia!
Told az elejét be úgy, hogy be tudd csukni az ajtót, és kösd le mint állat, hogy ne mozogjon, ha elindulsz a busszal.
Vagy szedd alkatrészeire, úgy kényelmesebben be tudod rakni a szállítójárműbe, a célállomásnál meg még mindíg összerakhatod, ha úgy van rá szükséged ,
Remélem segítettem.
Sziasztok, lenne egy olyan gondom hogy mikor váltok a motoron akkor tul sokat zuhan a fordulat mire újra kiengedem a kuplungot. Hogy tudom nagy fordulaton tartani váltásnál a motort, ugy hogy közbe ne keljen szét égetnem a kuplungot? Mert nekem azt mondták hogy mikor váltok akkor tövig engedjem visza a gázt és ne huzzak gázt újra mire teljesen nincs kiengedve a kuplung mert szétkarcolódnak a tárcsák.
sziasztok
azt szeretném kérdezni h nem tudna e nekem vki küldeni vagy linkelni egy oldalt ahonnan le tudnám tölteni a 2002es Yamaha yzf 250es szerelési útmutatóját? ha vki tud segíteni írjon! előre is thx
Sziasztok!
tudnátok segíteni riasztó ügyben? Használ valamelyikőtök THOR tipust? Nálam nem működik rendersen szerintem. Ha felállítom a motort sztenderről és tolom, nem kéne riasztania? Ha megütöm az ülést, vagy a hátsó kereket picit megrugom, azonnal visít. Ez normális? Van valami szempont, hogy kell az egységet elhelyezni a motoron? 5 fokozatban állítható az érzékenysége, ütésre (rezgésre) jól reagál, de az oldalirányú, illetve előre-hátra mozgatásra nem reagál :-(
Köszi az infót, ha van valakinek!
van alapjarat.....es az az erdekes...hogy ma osszelebb utottem a gyertyat.......megtoltuk, elmentem motorozni.....es azota 3.-4.-re begyujt.......lehet h csak ki kellett fuvatni egy kicsit .....remelem h mukodni fog......kosz a tanacsot minden esetre....udv Norbi
A berúgási technikáddal lehet valami baj. Alapjárat van rajta? Mert ha igen akkor pl.:el lehet dugulva a szivatód. Működik a szivató? Megpróbálni úgy tudod, hogy járó motorra ráhúzod egy pillanatra a szivatót , és ha visszaesik a fordulat akkor az jó. Lehet , nem ártana egy alapos karburátor tisztítás. De lehet több probléma is.
Általában a lámpákat, irányjelzőket, fékeket mindenképpen, vázszámot, motorszámot ellenőriznek, ha sportdobod van, akkor ahoz jó ha van valamilyen papírod (a netről is tudsz szerezni műbizonylatot, kinyomtatod, egy pecsét rá valahol, és mehet), nekem nem indították be, kb negyed óra az egész:)
Remélem Ti tudtok segíteni nekem. Vettem egy Yamaha RD 250 YPVS-t és 32 kW van a forgalmiban. Még nem írattam át, de nekem csak A korlátozott jogsim van és az 25 kw-ig szól. Hol tudnám lefolytatni a motort és kapni róla egy igazolást hogy ez 25 kw-os motor lett? Vagy valami más elkézelésetek van, hogy hogy tudnám szabályosan lepapírozva vezetni?
Köszönöm előre is!
Üdv
Hozzá ne nyúlj, legalább így is hozza az adrenalint!
Milyen fain már, hogy 70-110 között majd beszarik a motoros, annyira paráztatja a gépe!
Nekem ilyen kormánycsapkodásgátlóval gyárilag van szerelve a lovam, unom is magam rajta rendesen!
Keress rá valami normálisat, és állíthatót. Nem lesz olcsó, de nagy hasznos lesz.
Én 1szer levettem az enyémet. Gondoltam kipróbálom úgy. Azt hittem felborulok vele az első kanyarnál...
viszont többnyire a krossz gépek 2üteműek, és az endurok 4üteműek. (hangsúly a többnyire szón van)
nekem mondjuk szívemcsücske a kis dr (dr350, dr250), ttr is szimpatikus.
mondjuk ez a 125ccm-nél mindenképpen nagyobb ez kicsit behatárolhatatlan számomra. mondjuk 600as gépet nem ajánlanék, mert ott már van súly is rendesen, azzal nehézkesebb az ugribugri. 250-450 lesz a kategória
kiokoskodtam magam, köszönöm a figyelmet, megyek nassolni
Szóval marhára nem kell visszaengedned a gázt. Akkor kell, ha valahol megállsz, vagy ilyesmi. Mész, kuplung behúz miközben a gázon hangyafasznyit engedsz vissza. Én van, h lusta vagyok visszább engedni rajta.
Lenne pár kérdésem, de ez inkább Kroszosokhoz szól de más tanácsát se vetem meg.
Szeretnék vásárolni valamien jó krosz gépet de nem tudom miet vásároljak.Hát feltételben annyi lenne hogy: 125ccm-nél mindenképpen nagyobb,kizárólag 4T és kedvező legyen az ára mindezek mellett megbízható és erős gép legyen.
Tapasztalatom eddig egy Enduroval szereztem ami 2T és 30Le.
Köszönöm a válaszotokat és Széles utat.
Motort szeretnék venni csak nem tudom eldönteni hogy érdemes e 150ccm-es kategóriában 4t venni mert a honda crf 150r szerintem nem rosz motor de még a Kawasaki Kx 125-re gondoltam.
ha tudtok lc segítsetek mert nem nagyon értek hozzá.
THX
Told az elejét be úgy, hogy be tudd csukni az ajtót, és kösd le mint állat, hogy ne mozogjon, ha elindulsz a busszal.
Vagy szedd alkatrészeire, úgy kényelmesebben be tudod rakni a szállítójárműbe, a célállomásnál meg még mindíg összerakhatod, ha úgy van rá szükséged
Remélem segítettem.
Tudnátok tanácsot adni,hogy hol és hogyan érdemes megkötözni egy motort szállításkor?4 spanifer áll rendelkezésemre és egy zárt kisbusz
Elöre is köszi!
itt elég sokféle motorhoz van
azt szeretném kérdezni h nem tudna e nekem vki küldeni vagy linkelni egy oldalt ahonnan le tudnám tölteni a 2002es Yamaha yzf 250es szerelési útmutatóját? ha vki tud segíteni írjon! előre is thx
Itt nagyon sok hasznos információt találsz a riasztóval kapcsolatban:
http://www.hobbielektronika.hu...
tudnátok segíteni riasztó ügyben? Használ valamelyikőtök THOR tipust? Nálam nem működik rendersen szerintem. Ha felállítom a motort sztenderről és tolom, nem kéne riasztania? Ha megütöm az ülést, vagy a hátsó kereket picit megrugom, azonnal visít. Ez normális? Van valami szempont, hogy kell az egységet elhelyezni a motoron? 5 fokozatban állítható az érzékenysége, ütésre (rezgésre) jól reagál, de az oldalirányú, illetve előre-hátra mozgatásra nem reagál :-(
Köszi az infót, ha van valakinek!