Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

segittség!
van egy suzuki dr 600-asom és egy bizonyos fordulatol nem hajlandó menni normálissan,csak kb ugy és olyan érzés mind amikor egy 350-es jawanak az egyik hengeréröl lehuzod a gyertyapipát.
Kis fordulaton jó de küldeni akarod és elvész az erö.Ha valaki tud valami megoldást megköszönném.
Gyertyapipád cserélted?Ha zavarszürős okozhat meglepetéseket,de még a sima is ha letörik a gyertyacsatlakozó részéből egy darab és már ott is szikraként megy át-én már jártam igy,gyenge volt ,többször megállt nem tudtam miért-a pipával a gyertya próbálva testhez gyönyörű szikrát adott,de magába a pipába csak akkor néztem bele rendesen lámpával mikor már lecseréltem és utánna visszajött az erő a motorba.
Értem.Elmondom röviden mik voltak a tünetei.Amikor meg vettem 1 darabig jo volt csak fel kapcsoltam 1x a világirást nem akart ki pörögni,mint ha a power nem nyitott volna ki 4.-ik sebeség után mán nem is gyorsult csak "dadogot"és inestöl kezte eni a trafokat.
köszi!
hellosztok
Bár nem tudom milyen gyújtása van, de gyanítom hogyha sima CDI, akkor a fesszabályzónak nincs köze a gyújtáshoz. Két külön áramkör. Hülye kérdés: nem túl nagy hézaggal használod a gyújtógyertyát? Mert ha igen, akkor az átütheti belül a trafót. Persze ez csak tipp, mert nem látom a motort. A fesszabályzót meg ki lehet mérni. Mármint töltést tudsz rajta mérni. Meg ha rossz lenne, akkor jó eséllyel enné az izzókat is.
Sziasztok.
Egy nagyon fontos segitséget szeretnék kérni töletek!
Van egy cagiva freeciám és a gyujto trafot mindig tönkre teszi és mán nem gyözöm venni.Ilynekor mi lehet a baja?
Én arra tipelek hogy a feszültség szabályzo ment tönkre csak én nem értek hozzá:PTi szerintetek mi lehet a baja?
Köszi elöreis a segitségeteket
Sziasztok
szeretnék egykis segitséget kapni mert már bedepizek lassacskán
van egy suzuki dr 600-as mocim,a régi karbija hiányos volt és nem pörgött ki a motor rendessen.Én szereztem egy zsir uj ktm 600-ra való karbit mert dr-ét nem tudtam,de ezzel is ugyan az a jelenség!
Nem pörög csak negyed gázon,padlón mekeg.Mit csináljak?
Gyujcsam fel? A karbi amit rátettem az egy MIKUNI 41mm f/s tipusu karbi jonak kéne lenni rá szerintem.SEGITSÉGET TANÁCSOKAT ELÖRE IS KÖSZÖNÖM!
sziasztok a hozzáértőkhöz lenne egy kérdésem vettem nemrég egy régi zipet ami nem indult szikra nem volt cdi csere és jó lett hengert leszedtem dugó kotyogott elvittem furatni felraktam és így sem indul az üzemanyag nem jut el a hengerbe membrán jó karbi jó én főtengőszimeringre gyanaxom mi a véleményetek? ja mégegy abszurdum ha a hengerbe benyót nyomok akkor sem pöffen kicsit már kezd tele lenni vele a tököm segitsen valaki akinek van ezirányú tapasztalata köszi
Sziasztok!

Tud valaki segíteni abban, hogy papírral nem rendelkező (csak adásvételivel) Pannonia lepapírozható?
Veterán vizsgáztatás hogy működik? (OT)

Előre is köszi a segítséget!
dt80 keresek trafot+gyujtás tekercset 92-es kőrúli a gépem vizhütéses. Vagy valami hasonloévjáratu donor is érdekel,.Előreis kőszi helósztok
Szia!Majd nézz át a Kymco forumba itt a Sportmotoron,ott egy társ most vett egy B&w-t,tud róla többet referálni.És ott szinte mindig fenn vagyunk,ha valami érdekel még..
Köszi szépen sokat segiettél használtautón néztem kymco Bet&wint 2-ö van egyik 50es--145.000ft másik 250es az 350.000

Tetszenek kymcok ,de Bet&win nagyon bejön nyüjtögetem pénzt és majd meg lesz ,ha tudsz más oldat ahol lenen elado Bet&win olcson 100-120.000ft-ért ird meg Köszi szépen !Pl:Vaterán köröl nézek !
Sok szerencsét !
hali igazad lett a karbival volt gond vagyis még van is.
van neki egy gyorsitto része abbol hiányzik a rugo meg egy kis dugó,csak a rud van meg.
És igy mikor ráhuzom padlora nam spricceli neki az anyagot.
No de talán hétvégén már lessz egy másik karbim és akkor bikicsunáj lessz.
Nincs mit!
Ha veszel akkor feltétlenül vigyél magaddal hozzáértőt megnézni,lehetőleg minél többet meg kell nézni mielőtt döntesz.Sok eladó van,ráérsz!
Jó vételt kivánok!
köszi szépen a hozzászólást soakt segitettél amit küldtél link Bet&Win tetszik az a motor meg erős megy 75km nekem az elég mint is jó gép de már kicsi lett nekem és nagyob testüt szeretnék !Köszi mégegyszer !
Szia!
A Kymco topikba olvass bele néha.Nekem is van kettő Kymcom is mindkettő ZX Fever.,mert jól bevált.Egyik városra van csinálva,másik turázni.
Nálad Több gond is van!
Sok az ára!Gondolom nem féléves motor.
60 után nem fog menni 100 al max 70-75-tel,ha a fojtásokat kiveszik(lehet már nincs is benn)!?De akkor még egy sportkipufogót kell rá tenned!
A fogyasztása nem lesz kisebb mint a Mintnek!A 2T k már ilyenek!
Ezekután:
Tartsd meg a Mintet és Apukádnak vegyetek rendes nagytestűt-.Ennyi pénzért már nagytestűt is kapni,azok erősebbek,pld a B&W ,stb.
Pld Itt van:http://www.kepesmotor.hu/kymco...
Ezek tuning nélkül is elmennek 75 km el.Barátom Grand Dinkje is max 75 kmh val megy.De az bőven elég és az utak amilyenek?!
És azt aztán Te is hajthatod! ,
.
Akkura ampermérőt tegyél álló helyzetben, és nézd meg mennyi a riasztó, vagy egyáltalán a motor áramfelvétele.
Tökéletes!
No hát most volt lehetöség a mérésre:járó motornál 13,8 v alapjáraton, fordulaton pedig 14,5 v.Ennyi.
Szigorú vagyok , de roppant g...i!
Köszönöm a kedves szavakat!Igyekszem minél elöbb megírni!Addig is köszi!
Köszi szépen hogy irtál ...
Kellene nekem egy ügyes kipufogós Budapesten aki megnézné/meghallgatná a dobomat, mert mostanában mintha hangosabb lenne mint régebben. Az a gond, hogy kezdi zavarni a környezetemet is. Arra gyanakszok, hogy újra kell tömni. Szóval olyan kéne aki ügyesen dolgozik és szükség esetén pikk-pakk újra is tömné vmi. tartós anyaggal.