Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alfer

hasonló méretekkel rendelkezünk( )
javaslom minimum 100 lóerős motor..kell, főleg eccer viszel utast is..
100 lóerő minimum
Hali Alfer
Sv650N nem érdekel?
Erre tuti nem kell költeni egy évig,és 600ezren belül van.
Ha gondolod e-mailban küldök képet,adatokat,az még pénzbe nem kerül.
Üdv:Sanyi
Yepp.Annyira kis aranyos hogy befér egy crossgép fejidomja alá.
közben néztem én is van amin már visszajelzők is vannak
plusz: elsőn nincsenek tükrök, meg a hátsó gumi is gatyesznak tűnik
aztán azt hol lehet beszerezni és mennyiért?
Egy Vapor műszerfalat kell rátenni..................az egy kis csinos mindenes.
A karburátort egyszer kell beállítani a GYÁRBAN Itt bele kókányolnak sokan és azt se tudják miaz én meg addig még árulnak karburátoros motort nem veszek injektorosat Szopunk az autókkal de rendesen És drága a javítás! Ezeken még nincs OBD-ÉS CSATLAKOZÓ ÉS EMISSZIÓS LÁMPA kétfajta motor létezik,ami megy és ami nem megy
csáó!
nemtudna nekem 100 alatt egy 125-ös jo kis pitbikot? bácskiskunmegyéhez közel kellene.:S előre is köszi! :D
sportdobot ne rakj rá sztem inkább a gyárit kéne reszelni szerintem az az egyik legszebb része a hornetnek...
ja,valami olyasmi.a Norbiét már tanulmányoztam.... csak hát a műszerfal útban lesz a sógorom villamossági szerelő,majd ráindítom.meg majd valami sport dob oszt ende
eleje? sztrítfájter?
hát majd meglássuk. láttam már pár motort rövid életemben...a km nem érdekel,mert a látvány meg a motor hangja úgyis mindent elárul. ha meg nálam lesz,akkor úgyis repül róla az eleje meg a kormány.... mondjuk az a parlamentből is repülhetne
Inkább ez! Festve van a sárvédő, fejidom, láncra ráfér egy takarítás, de nincs megnyúlva. Ezzel foglalkoztak többet. A kilóméteróra állás pedig csak tájékoztató jellegű. 10 éves motorban 15000 km? 1500 km évente? Annyit megyek gyalog
Csak hát ahová vittem az márkaszervíz volt, elvittem ott rögtön ki is próbáltam, akkor jó is volt, de mentem vele egy túrányi távot, rögtön kijött a hiba, és ugye a pénzt meg elkérték mikor elhoztam a mocit. Azóta se vittem oda többet. A másik szerelő meg olyan mint akit írtál, ő is megnézte többször is de nem kért érte pénzt. Szóval a hiba maradt, járok így vele, nem vészes csak bosszantó. (gyári fogyasztás 2,4-3,0 liter, most meg 3,5 minimum yamaha ybr 125 karburátoros)
mi ezt nézzük meg vasárnap a haverommal.már beszéltem a tulajjal.ha közelben van és rá tudsz nézni,megkérdezheted az előéletét azt én is néztem,hogy a lábtartó konzol is más.
Lábtartó nem gyári Km? Most mi sok, mi kevés? Ezekben még az F3-as blokk van. Bírja. És szerintem járt már fejjel lefelé. Ha gondolod ránézek a héten.
ez lenne az.fehérváron van,de szerintem vannak benne gagyi dolgok.mindjárt az tűnt fel,hogy a tankon a szárnyas matrica fordítva van.a Honda cég ilyet nemigen csinál a km is elég sok.én most 7végén megyek megnézni1et Pest mellé.szintén olasz papíros...majd meglátjuk...
Es mar szaga van.
Itt van a kutya elésva. Csak túl mélyre.
Szar munkát nem kell kifizetni!

Jó szerelőt meg egyszer kell találni, aztán ahhoz ragaszkodni. Jah, és nem attól jó egy szerelő hogy mindenhez ért, hanem attól, hogyha valamihez nem ért, akkor azt megcsináltatja olyannal, aki viszont tudja a dolgát, vagy megmondja hogy akkor most ő ebbe bizony beletanul, és nem kér érte pénzt.. főleg ha elsőre nem is sikerül neki összehozni. Szóval aki mindent elvállal, és maga próbál megcsinálni, az nem mindig mond igazat
Teljesen igazad van, ez egyedi hiba és nem szabadna általánosítanom. De ha már egyszer valamiben csalódtam, akkor némi fenntartással vennék mégegyszer ugyanolyan technikát.
Van négy olyan ismerősöm, akinek ugyanilyen motorja van, és nekik semmi gondjuk nincs a karbival. Ez az én szerencsétlenségem hogy egy ilyen hibás darabot fogtam ki.
Igen saját magam, de voltam már szerelőnél is, meg szakszervízben is, de nem lett jobb, csak a pénzt kérték el.
pedig a karbi egyszerubb szerkezet mint egy injektor, a javitasa sem szokott olyan orult nagy dolog lenni. meg egy egyedi hibabol ne altalanosits a komplett technologiara...