Hát igen, a CBR-t már kinőttem most jön az MZ!!!!!! .......amúgy jön a rossz idő és nem akarok tökig érő sárban mászkálni a CBR-el, az MZ még a hóban is jó móka!!!
nem gondolom, mert ezzel semmire sem mentél, de erre a kérdésre csak olyasvalaki tud válaszolni akinek ilyen bicója van, ill aki szét is szedte már, nekem sokkal jobb mocim van
Sajnálatos módon ma este (fél tízkor!!!) beállt(ak) a hengere(i)m az M1-en....
A gép egy 1988as SUZUKI RGV 250-es. Ehhez kéne nekem alkatrész...
Ha valaki tud valami helyet ahonnan tudok alkatrészt szerezni szóljon légyszíves....
Én most sajna kényszerpihenőn vagyok de balesetmentes motorozást mindenkinek...
Nemnemnem!
Nem az enyém, hanem egy fékpadra tett ZX-9R Hindle rendszerrel valahol a másik kontinensen - évekkel ezelőtt.
(Akkoriban Lacika csóró volt és motoros fileok gyűjtögetésével töltötte idejét, hogy enyhítse a motortalanság kellemetlen érzését. Éppenséggel Allveerrel voltam párszor motorozni akkortájt, felkunyerálva magam néhányszor az első ZZ-R-jére. Később Ő vitt el, hogy megvegyem a vadiúj GPZ-m.. Egy barátság néhány állomása )
Felvenni szerintem manapság már pofonegyszerű egy diktafon képességű mp3 kütyüvel meg egy -ha a saját mikije nem elég jó- külső mikrofonnal (ha van hozzá bemenet). A lényeg, hogy ne kapjon szélzajt a mikrofon, mert adott esetben nagyobb lehet a szélnyomás, mint a cső hangnyomása és akkor csak a menetszél lesz a felvételen.
Egyébként meg nem írtam olyan, hogy "eztveddmeg, mert ilyen hangja van" , csak kipukról, decibelekről és hangzásról volt szó. Utóbbihoz szükséges a motor keverékképzésének jó beállítása is. Tetszik tudni?
Élőben? Az attól függ...
Mitől?: Az a gép épp fékpadon van (tehát nincs közeledés-távolodás, de ez mellékes) nagyon összehangoltnak tűnik a cső és a blokk. És "nemtom" mekkora fordulaton olyan aggresszíven kezd szólni, hogy az csodás. Mint egy "trombita".
gazdasági okokból akarod üzemképessé tenni az ETZ-t(benzinár)? Vagy rájöttél hogy a Blade kezdőknek való?
Előre is köszi....
Hát nem hülye kérdés. De ezt leirni kicsit sok lenne!
Egyszóval mindent.
A lényeg hogy minnél több a szelep annál jobb lesz a motor "öblittése".
Lenne egy kérdésem, lehet hogy hülyeség
ha valaki tudja hogy cr 125 be lehet e tenni világítás tekercset az lécci irjon
sürgős lenne.
Sajnálatos módon ma este (fél tízkor!!!) beállt(ak) a hengere(i)m az M1-en....
A gép egy 1988as SUZUKI RGV 250-es. Ehhez kéne nekem alkatrész...
Ha valaki tud valami helyet ahonnan tudok alkatrészt szerezni szóljon légyszíves....
Én most sajna kényszerpihenőn vagyok de balesetmentes motorozást mindenkinek...
szükségem lenne 600rr hez sérült első lámpára....
akinek van a sufniba kérem keressen meg.
thx
A mélcímem az tutkó.
Nem az enyém, hanem egy fékpadra tett ZX-9R Hindle rendszerrel valahol a másik kontinensen - évekkel ezelőtt.
(Akkoriban Lacika csóró volt és motoros fileok gyűjtögetésével töltötte idejét, hogy enyhítse a motortalanság kellemetlen érzését. Éppenséggel Allveerrel voltam párszor motorozni akkortájt, felkunyerálva magam néhányszor az első ZZ-R-jére. Később Ő vitt el, hogy megvegyem a vadiúj GPZ-m.. Egy barátság néhány állomása
Felvenni szerintem manapság már pofonegyszerű egy diktafon képességű mp3 kütyüvel meg egy -ha a saját mikije nem elég jó- külső mikrofonnal (ha van hozzá bemenet). A lényeg, hogy ne kapjon szélzajt a mikrofon, mert adott esetben nagyobb lehet a szélnyomás, mint a cső hangnyomása és akkor csak a menetszél lesz a felvételen.
muzzys? vagy milyen? lehetett parezer a fordulat:D
Mitől?: Az a gép épp fékpadon van (tehát nincs közeledés-távolodás, de ez mellékes) nagyon összehangoltnak tűnik a cső és a blokk. És "nemtom" mekkora fordulaton olyan aggresszíven kezd szólni, hogy az csodás. Mint egy "trombita".