Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Az a helyzet, hogy elvittem a Simonak a blokkját szerelőhöz, és ő közölte, hogy kell egy új blokküzép, meg egy nagycsomó bolog, úgyhogy úgy döntöttönk, hogy veszünk egy kis 50-est!
Légyszi adjatok már tanácsot hogy mi lenne a jó!Olyan 300000Ft-ig!
(én Rs 50-re gondoltam)
Elörre is köszi!
A versenyzői biztosítás is felelősségbiztosítás, ami a sportesemény során és a sportesemény helyszínén a versenyző(k) által harmadik félnek okozott kár esetén téríti meg a 3. fél kárát - kivéve azét, aki erről lemond. Tehát versenyzőknek és motorjaiknak a kárát nem fizeti, minden mást igen. Mert a versenyre a nevezési díj befizetésekor alá kell írni egy papírt, amin van néhány pont, pl. kijelentem, hogy nem szenvedek súlyos eszméletvesztéssel járó betegségben, stb. stb. stb., és a legfontosabb pont, hogy a bennem és motoromban okozott károkért a felelősség senki mást nem terhel.
Ezzel kvázi kimondod, hogy ha a Pannónia Ringen 15 szál cigi és 3 doboz sör után belső ívre beszúr neked Günther, aki Burgenlandból átruccant a 4 db Kawa ZX-10-ével egy kicsit pályázni és esetleg kitolja alólad a vasadat, az ő versenyzői biztosításának térítése rád nem vonatkozik.
Lumbergh fotósa jó példa volt. Fotósok, kameráik, közönség (akik közé nagy csattanáskor a sok alkatrész repül :-) ). Elsősorban a bennük keletkezett károk miatt van ez a biztosítás.
ja, gyakorlatilag semmit nem ér (a motoros számára) a fotós egyébként csak egy hülye példa, nyilván vannak életszerűbbek is, de ez jutott eszembe. a felelősségbiztosítás inkább a szervezőket védi véleményem szerint. aki versenyzik, az vállalja a kockázatot
Hát ez igy nem sokat ér. Kit érdekel a tébláboló fotos.
De én is igy tudom hogy szinte semmi biztositás nincs egymás károkozására.
a kötelező bizti is kötelező gépjármű felelősségbiztosítás névre hallgat, de ez a pdf a versenykörülményekre van kitalálva, nem az utcára. az elv egyébként uaz, az általad okozott kárt téríti a károsultnak, csak itt nyilván akkora a kockázat, h a direkt - egymásnak okozott - károkat nem vállalja ba a biztosító. és nyilván azokat sem szívesen, amikre szerződött.. gondolom arra lehet aranyárban valami speckó biztit kötni..
Akkor ez nem egészen azonos az un kötelező biztivel? Tehát ha nekem jön egy másik motor (az ö hibájából)akkor a másik biztositója se fizet nekem?
THX!
kösz
felelősségbiztosítás. szerintem egyszerűen, ha letarolod a pálya mellett (szabályosan) álló fotóst, akkor nem perel be a pofacsont-törése és a fotóáppárátja miatt, hanem kifizeti a felelősségbiztosításod. ha egymást töritek, nem fizet.
Március 01-05-ig.
www.mams.hu/dokumentum/biztositas/versenyzoi_biztositas.pdf


ezt valaki értelmezze nekem!
a kizárásokat!
KI TUDJA MIKOR LESZ PONTOSAN PESTEN MOCIS KIÁLLÍTÁS MÁRCIUSBAN?
2év A1 után le teheted az Akorlátlant!!
de 18nak kell lenni minimum!! és nem kell kresszet raknod mert ugyanaz a kresz!!!
Üdv!

Lenne 1 kérdésem. Most, hogy van ez a jogsival? Így, hogy eltörölték a PÁV-ot így tökmind1 a 2 év gyakorlat meg kell várni a 21-et vagy mi van? Az egyik oktató ismerősöm ezt mondta, de nem vok benne biztos. Légyszi segítsetek! THX!
Oldpiet!

Ha nincs forgalomba helyezve akkor nincs is a rendszerben. Csak a körözési nyilvántartóban tudják megnézni de ott is csak azt értelemszerűen, hogy körözik e .
Ciao !!!

Nem ragaszkodom én az SV-hez, de azért szerintem pöpec vas! A Zolinak hatalmas nagy szerencséje van, mint mindig...

Már többféle mocit nézegetek, de sokáig nem szeretném húzni, mert jön a szezon az árak meg felfelé kúsznak.

Na megyek bekúszom én meg az ágyba...
Köszi!
Azt hittem a tipusszámból, alvázszámból kapásból le tudják kérdezni pl hogy hány ccm-es a gép.
A rendőrségen belül még nem hallottam, az smkp.-k rendszámozásáról. Csak annyit tudok amit itt írogattak a fórumon. Szerintem jó dolog lenne, mert végre ezek is belekerülnének a nagy nyilvántartóba és könnyebb lenne kiszúrni a lopott darabokat.
Szia Oldpiet!

Egyik kollégám tervezte el mostanában azt, hogy kigyűjti a mocik tipusszámait és a hozzájuk tartozó cm3-t, mert hülyének nézte őt egy két robogós. Tehát én nem foglakozok ilyen dolgokkal de van aki igen. Ha van megfelelő jogsid akkor csak az a baj, hogy olyan motorral közlekedsz ami nincs a forgalomba helyezve, olyan biztosítást fizetsz rá ami arra nem érvényes. Ha feljelentés van belőle akkor ezekért meg ugye innentől kezdve az eredetének is utánnanéznek. Ha jogsid sincs nagyobb kategóriára akkor meg még hozzá jön az engedély nélküli vezetés. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Bundy!

Az újság tesztek alapján a Z750 a kategória királya. Van ismerősöknek és eddig csak jót hallottam róla. Az ehavi Superbike-ben is van róla összehasonlító teszt a bandittal meg a hornettel olvasd el hátha segít. Szerintem külsőre nagyon szép. Ha idom nélküli mocitt vennék ez lenne az az tuti.
Én azt javaslom ne csak a kinézet döntse el a motorvásárlásodat. Ha motort veszel valószínűleg hosszab időre ruházol be nem kis összeget így legyél körültekintőbb.Használd ki a kereskedések által tartott nyíltnapokat és próba motorozásokat (persze ha van A jogsid mert ez feltéltel) itt nagyon sok eldőlhet egy adott motor javára vagy ellene. Plussz ajánlom figyelmedbe a márciusi motorkiállítás ahol rövid időn belül elég sok "üléspróbát" tehetsz meg, persze ez csak akkor jön jól ha új motor vásárlásán töröd a fejed.
Szeva!

Tegnap beszéltünk a Zolival, mi (is) beszéltük rá hogy inkább a Z 750 mint az SV 650.
A Kawa ER6N-el még nincs tapasztalat, de a ha honda akkor inkább CBR 600 F mint CBF.
Zoli jól választott, járj Te is nyitott szemmel, ne ragaszkodj annyira az SV-hez!
Szerintem ha még mindig nem akarsz sport mocit akkor Fazer 2004-es fejidomos!!!
Ciao !

Na gyerekek!!! Kicsit változott a véleményem...
A barátom vett egy Kawa Z750 -est, és húha...
Elgondolkodtam... Nem csak SV van a világon...

Szerintetek a Kawa ER-6n milyen gép? Olvastam róla már rengeteg cikket, tesztet, de egyértelmű, hogy már csak jókat írhatnak egy új mociról.
Nem tudom a kipufogót miért oda rejtették, de nagyon buta.
Lehet azt cserélni, vagy ilyen kipufogó annyi mint maga a moci?

Honda CBR600F ????

Bye
pohi! lenne egy kérdésem: mennyire gáz 70-125 ös robogoval, ill kismotorral közlekedni rendszám nélkül .Belekötnek ha egyébként ugyan ugy néz ki mint az 50-es?mennyire veszik szigoruan.Persze nem illik 120-al menni meg szabálytalankodni az vili.
Lesz a smkp-ra rendszám stb- esetleg hallottál róla
Légyszi küldd el pár design cég elérhetőségét.