Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lehet szerintem.
Sziasztok Motorosok
Kéréssel fordulok Hozzátok: A fiam tegnap vett egy Yamaha RD 80 LC típusú kismocit, '83-as gyártásút. Sajnos semmiféle leírásunk nincsen a géphez. Kérésem csak annyi, hogy aki tud egy-két weboldalt, ahol leírás, műszaki adatok, stb. található, netán van valakinek papír alapú adatbázisa a mociról jelezze felém.
Segítségeteket elôre is köszönöm!
Tibusz/ Honda CB750F
Nehéz lenne összehasonlítani. A Castrolnak van hagyománya, neve, de szerintem próbáld ki a Silkolene-t, nem fogsz csalódni.
Én használok Fuchs Silkolene szintetikus olajat. A motoromban is és az autómban is. Nekem pozitív, a Kawasakik köztudottan zörögnek, de ezzel az olajjal csendes lett és az olajfogyasztás is csökkent. Az autómban szintén ezeket tapasztaltam, pedig az Opel Astrát olajfogyasztónak tartják, ezzel viszont ritkábban kell utántöltenem.
Hali!
Nem tud valaki mondani nekem valakit aki levizsgáztatna egy 400-as mocit 250-esként?
Elöre is köszi
Hi Gergő.

Gyorsasági motorba jobb a Fuchs Silkolene Pro4 15W-50 fullszint olaj, mint a Castrol R4.

Csá.
OGre
Használ valaki közületek Silkolene motorolajat? Tapasztalat, vélemény?
berry: Szerintem ki kell menni egy versenyre ott biztosan találsz 4-7 ezer euroért. Persze az ár függ a melléadott cuccoktól is. Kereshetsz a google-n is "Honda RS250" találsz egy halom linket... 0 kilométereset pld. a Hondánál tudsz rendelni. www.honda.com de az egy kicsit drága:(((
Attol fugg milyen motort neztel ki,ha tenyleg zsir uj,nem draga,sooot...
Sziasztok!
Sződligeten Senki nem vegyen motort és ne is javíttasson Strovecz Árpádnál ( Hunyadi u. Dunai fasor ker) Ő egy hatalmas kókler! Mindenkit átbasz akit csak tud! majd mosom kezeimet cimszóval leráz, miszerint használt motort vettél bizományban! Ezzel csak az a gond hogy a képembe hazudott! Aki tudja adja át!!
Más ne járjon pórul!
Sziasztok!!!
Nekem az a problémám lenne, hogy szeretnék venni egy 250-es (gyorsasági) mocit 0-km-esen, de nem találok olyan internetes oldalt ahol találnék normálisat, sőt egyáltalán nem találok olyat amihez ár is lenne, mert a motort megnézhetem képen, de árat már nem találok hozzá!!!!!!
Tud valaki egy-két olyan címet adni ahol találhatok és még az ár is elég kedvező? Mert volt egy oldal ahol találtam egy 250-es sporttúra motort csak 1260000ft-ba kerül és ez szerintem kicsit drága egy 250-es motorhoz.
Sziasztok, simo és etz után kb. 8 éves kihagyással vettem egy új zx6RR-t. Meglepően problémamentesen járattam be az 1000-et, viszont innentől élesben me(het)nek a dolgok; szívesen fogadnék hozzáértő tanácsokat, hogy eme állattal mire kell vigyázni, ill. milyen átalakításokat lehetne (kellene) megoldani a biztonság okán. Most még minden a gyári. Mindenkinek megköszönve, maradok tisztelettel stbstbstbstb...
Kössz Varges a segítséget!!!
Megpróbálok valamit csinálni mert a rend?r?k má igen baszogatnak!
Hello Petifájter vagy valaki aki tud segíteni!!!

Egy kerdesem lenne hozzätok!!!
Van egy 125-ös mocim es nem tudok rä rendszämot tetetni, mert külföldröl lett behozva es hiänyzik egy pecset az egyik papirrol + a külföldi forgalminak csak a fenymäsolata van meg (az eredetit nem tudtuk sehonnan elökeriteni). Az okmänyirodäba meg az eredetit kerik. Mäs minden papir megvan. Most mit csinäljak?

Ha valaki tud segiteni az ide irjon: funky86@freemail.hu

Elöre is kössz mindenkinek!!!!
Sziasztok bárki aki tud szerezni nekem Alex Criville-s posztert az küldjön már nekem légyszíves egy e-mailt!
Köszi az e-mail címem: adamstarr@freemail.hu
ok. Köszi. Most megyek gyakorolni egykerekezni...lehet nem láttok eztán :) (legalábbis ha van egy kis szerencsétek kitöröm a nyakam...)
MIND KETTŐ YAMAHA SZUPERSPORT. AZ R6 EGY 123 LOVAS 600 ccm-ES VAS, AZ R1 PEDIG 998ccm-ES 180 LOVAS GÉP. A TZR PEDIG EGY KÉTÜTEMÜ, VÉLEMÉNYEM SZERINT REMEK GÉPEZET. LEGALÁBBIS EZ ARRA A 250-ES MOCIRA VONATKOZIK AMIT ÉN NYUZTAM
Na nézzünk oda, hát nem már megin én írok?! Egyébként szeretném kérdezni (már megin) milyen moci az az R-1 es meg azaz R-6 os? MEg szerintetek jó moci aza Yamaha TZR?
Köszi. Mondjuk annak még örülnék ha azt is leírnátok hogy mikor kéne kuplungolni, én úgy halottam hogy a gázzal egyidőben kell azt is csinálni?! Ez jó? Még gyakorlatban nem volt alkalmam kipróbálni mert nincs itt a mocim (ami egyébként egy simson s51). A nagy mocit meg asszem egy ideig csak álmaimban vagy rendőr mentes helyen vezethetem! :)
Miert,rangatozni??
Ez így van de ebbe semmi pláne! Gázt a "hülye" is tudja húzni!
Vegyel 1 olyan mocit,ami legalabb 130-160 LE-ros es nem kell tobbet rangatnod a kormanyt es meg kuplongolni semkell,csak szepen huzni a gazt es mar fent is van az eleje!
A Simónál nagyon fontos a kuplung!Én is sokat gyakorolok egy S51-el!
Igaz most nem mert kicsit szétcsúszott a technika!!
Reorx a lényeg nem is a felhúzásban van, hanem a holtpont ráérzésében!Igazából ha azt begyakoroltak, akkor már más motoron is menni fog a dolog!
Amúgy a profik is azt mondják kis gépen érdemes kezdeni, tehát nincs mit szégyelned!
Üdv!
Szal szeretném az elején leszögezni hogy vér kezdő vok és hogy nem illik a kisebbet kinevetni . Naszóval próbáltam simsonnal egykerekezni....és nem ment...mint már említetettem nem illik kiröhögni a kisebbet :) Tehát vajon mit ronthattam el? A gázt hirtelen húztam (mint állat) meg a kormányt is próbáltam felrántani, igaz nem kuplungoltam amit viszon kellet volna (legalábbis én úgytudom kellet volna). Tehát mit lehet még tenni hogy felkapja az elejét? Előre is kössz minden választ.

Másrészt milyen moci is az az NSR 125? Mert engem még mindig érdekelnek az eladó akár használt motorok is mint ez máramennyiben ez eldaó. Szóval ha az akkor te is írhatnál neke.
Üdvözlettel: Reorx
Sziasztok!!!
Szeretnék tőletek tanácsot kérni.Nekem egy NSR125-ösöm van,és most vennék/ha minden összejön/egy GSXR 750-est.Biztos sok a különbség a kettő között.
Ha ráülök és elinduláskor,hogy viselkedik,meg gyorsitásnál mire kell odafigyelni.Előre is köszi mindenkinek.