Nos a következő problémám lenne... A lánc feszítőm elgörbült ez eddig 2 szer jött össze (nem tudom h mitől) Egyszer sikerült vissza egyenesiteni másodszorra meg félig eltört ugyhogy hagytam úgy... Nos ezek az elgörbülések mindig az után vannak, hogy megyek egy kanyarba kicsit bedöntöm olyan mintha lennt lenne a kitámasztom és fennt akadna rajta, de nincs lennt... Az első ilyennél azt hittem hogy csak a padkát találtam el de a következő 2nél rá jöttem hogy az nem lehet... Szóval kanyarban ugymond meg akad a motor, és azután elgörbül a láncfeszitőm... Van vkinek vmi ötlete? Nagyon jó jönne!
A forgalomba helyezés előtti és az időszakos vizsgálat díja (alapdíj) :
segédmotoros kerékpár: 1900 forint, motorkerékpár, továbbá ennek pótkocsija: 2750 forint,
személygépkocsi: 7700 forint,
könnyű tehergépkocsi: 8500 forint,
tehergépkocsik és vontatók, autóbuszok, továbbá ezek pótkocsijai: 11800 forint,
mezőgazdasági vontató, lassú jármű, ezek pótkocsijai: 6150 forint.
Legegyszerűbb: vidd be egy suzuki szervízbe,majd ott kiolvassák a hibát.
Egy barátomnak K1-e volt,azon fojtószelep potméter bajt jelzett,de az gázadásra összevissza reagált.
Annyi szenzor van rajta,nehéz eltalálni,ezért irány a service!
Külföldi címeket nem tudok sajna, nem akarok vesződni a behozatallal, de forgalomba helyezhető 125-ösöket keress Troják Zolinál! Pár hetente jár ki olaszba és jó árai vannak. 30/855-7633 Csetény, Veszprém Megye
Sziasztok!
Csak egy kérdés; egy GSX-R 1000 k4 típusú mociról van szó. Néha spontán kigyullad a befecskendezést visszajelző lámpa és égve is marad, illetve az FI szimbólum és a hűtővízhőmérséklet felváltva jelenik meg. De mindez csak átmeneti, mert aztán el is múlik, miután a gyújtást ki-, majd visszakapcsoltuk. Mitől van ez szerintetek, nagy probléma-e vagy ne is foglalkozzunk vele? Lehet-e hozzá köze a benzin minőségének vagy esetleg a légszűrőnek(pl. túl koszos)?
Aki tud, legyenszíves válaszoljon, köszi!
Hellósztok! Nekem egy 1992es évjáratú suzuki tsr-em van és a problémám a következő: A km órának a hajtóműve(a keréknél egy kis kalap alakú meghajtó) elvan kopva benne az a kis müanyag spirálos valami,És már beszaggat a km mutatása. Megkérdeztem boltba és csak egybe lehet venni 10ezerér.Valami megoldást nem tuttok ajánlani a biciklis órán kívűl?Valahogy meg lehet e még műteni?
A második kérdésem meg ojan lenne,hogy tudnátok-e ajánlani valami tanácsot a hideginditásnál.Mert nagyon nehezen akar beindulni ha nem használom egy ideig.Valamikor meg csak úgy indul,hogy be kell a hengerbe fecskendeznem benzint.De ez elég hosszadalmas dolog.
Szóval ha tudtok nekem valamelyik dologban segíteni akkor irjatok legyetek szivesek!
Köszönöm szépen h írtál nekem! Ja és télleg ha már a külföldi mocikról is írtál nem tudod hogy hol érdemes utánanézni? Pl: tudsz adni internetcímet vagy valami mást mert nagyon érdekelne a dolog.
Vagy ha más is olvassa akkor ha valaki tud akkor légyszíves írjon nekem.
xray010150@yahoo.com
Ajánlani tudom a Yamaha TZR125r-t. Alacsony fordulaton 125 - ösök közt ez a legnyomatékosabb. Nagyon jól megy 100 - 140-es utazósebességen is. Olcsónak mondható és kapható hozzá minden alkatrész. Csak dicsérni tudom, saját tapasztalatok alapján.
Kéne egy kis help. Van egy jó régi suzuki ts-m a problémám, hogy alapjáraton szépen világít a lámpa, de ahogy emelem a fordulatot, úgy halványodik. De ha behúzom a fékkart vagy a hátsóféket , akkor egyből vakít rendesen? Hol szedjem szét elöbb? Mit keressek?
....hát nekem egy AF-1-em van. Ha karbantartod rendesen, akkor azért nincs vele gond. Rendes olaj kell bele, ez nagyon fontos és időnként 1-2 hetente meg kell nézni nincsenek -e meglazulva a csavarok, mert hajlamos elhagyni, hiába raksz rá akár önzáró anyát. ...a dugattyúcsere 10.000 Km után kellene a gyári előírás szerinte, de magyarországon inkább 20.000 után szokás /nem azért mert itt nem megy szét annyira,hanem mert sprólol az ember/ ...ami Nálam 1,5 év kb.
Sokan azt írják 170-et megy, de ez marhaság, végnek 150-155 utazónak a 130 tartható. Jó kis gép, fasza hangja is van, ja igen 7-8 ezer alatt halott, ha élvezni akarod a gyorsulást akkor 8-11 ezer között kell használnod, ott húz, mint a barom!
Nos a következő problémám lenne... A lánc feszítőm elgörbült ez eddig 2 szer jött össze (nem tudom h mitől) Egyszer sikerült vissza egyenesiteni másodszorra meg félig eltört ugyhogy hagytam úgy... Nos ezek az elgörbülések mindig az után vannak, hogy megyek egy kanyarba kicsit bedöntöm olyan mintha lennt lenne a kitámasztom és fennt akadna rajta, de nincs lennt... Az első ilyennél azt hittem hogy csak a padkát találtam el de a következő 2nél rá jöttem hogy az nem lehet... Szóval kanyarban ugymond meg akad a motor, és azután elgörbül a láncfeszitőm... Van vkinek vmi ötlete? Nagyon jó jönne!