Ha baj van nem tombolni kell, hanem higgadtan megfontolni mi lehet a hiba és ekkor mi is a teendő!
Azért én átnézném alaposan azt a motort, nem szakított-e el mégis a láda vagy valami egy vezetéket vagy nem tudom... Az olaj lámpa elvileg a nyomás hiányát jelzi, ami egy 50 fokos dőlésnél mitől menne el... A hűtő lámpája meg azt, ha túl forró a hűtővíz, de ez sem valószínű, hogy egy dőléstől felforrna/elromlana a hűtés... Szóval szerintem ott a jeladókkal/visszajelző lámpákkal vagy valami hasonlóval lesz gond, nem magával a hűtő/kenő rendszerrel.
Közben annak a küblinek az alján ami az olajnyomáskapcsoló alatt volt(mert ugye onnan is folyt olaj), egy kis fekete viszonylag nagy (1-2 mm) darabokból álló szmötyi volt, gondolom olajiszap, ami az évek alatt ott azokban a kis résekben gyűlik. Lehet hogy az dugított el valamit arrafelé.
Tényleg erre van valami megoldás a motor darabokra szedésén és tisztítószerbe dobálásán kívül?