Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Rendeltem egy 16-os első lánckereket a gépemre,gondoltam kipróbálom azzal hogyan viselkedik.A végsebesség engem úgysem érdekel ilyen utakon(amúgy a gyárival valamivel 180 alatt van) ikább a dinamizmusa.Van már valamelyikőtöknek tapasztalata a témában?Amúgy az előbb száltam le(vagy inkább fagytam) róla.Üdv mindenkinek
Kösz a választ.
Szia
A sportdob is eláll hátul de nem nagyon zavar. Itt vettem a képesmotoron 26 volt. Nagyon meg vagyok vele elégedve meseszép a hangja, teljesen más így motorozni vele. Sokkal sokkal élvezetesebb.
Minegyikbe egyforma mennyiség kell és persze 10w-s lengéscsillapitó olaj.Üdv!
Köszönöm Japu a segítséget. Azt nem írtad hogy mindkettőbe ugyanannyi kell-e de gondolom igen ha a szimeringtől lefelé kell 120 mm-ig és akkor 3,5 dl és 10w köszönöm.
szia.
Mennyiért és hol vetted kipuffot?Ez nem áll el a hátulján úgy mint a gyári?Bevallom az nekem nem igazán tetszik ezért gondolkodom cserén.
ER50O-C4(2004től) 3,5dl 10w olaj kell.A teleszkópszár alsótagjánál kell a szintet mérni,a szimering tetejétől lefele 120mm szint.
Még annyit hogy milyen sűrűségű legyen az olaj 5W--7,5W-10W-15W?
Kérnék tőletek egy gyári hiteles adatot az első teleszkópszárakba mennyi olaj kell száranként? Mind a két szárba egyenlő mennyiségű olaj vagy eltérő? 2005-ös évjáratról van szó. A válaszokat előre is köszönöm.
Szívesen.
Hey!

Köszi az infókat. Tényleg szép állapotban van. Bár nem gondoltam, hogy ilyen fiatal és most az anyagi helyzet nem igazán erre a kategóriára van belőve... :\
Helló!

2005.05. havi a motor, sötét metálkék és 8800km van benne. 1.tulaj, m.o-i, csak kisebb túrákra használt, nagyon vigyázott rá apa. Full gyári, szalonállapotú, egy-két extra van rajta (pl.: gyári tankpad, f.fabri sötétített plexi, króm kormányvég, felnicsík, arriette markolat.)
Az ár irányár: 850 000Ft, de ebbe benne van az új műszaki is.

Pár kép:
Én még novemberben raktam fel de még semmi féle állítás nem volt rajta. Nem is biztos hogy fogok állíttatni rajta, mert nekem így is tökéletesen megy. Imádom ahogy visszadurrog motorféknél :)
A fogyasztást se nagyon venni észre hogy olyan nagyon többet enne majd tavasszal és nyáron derül ki igazán hogy mennyi is az annyi de így is 4,5-5 körül alakult a fogyasztása.
szeva
hali,
akinek sportdobja van, meg tudja mondani hogy mekkora fúvókákat rakott hozzá, illetve mennyivelváltozott a karbi beállítása?
köszi
Hali!

Konkrétan CBRacingnek megy most a kérdés: az eladó ER-5-ről kérdezném: ár, évjárat, km, állapot? Esetleg még 1-2 kép a feltöltötteken kívűl?

Köszi. =)
Szia!
Sajna már szavaztam egyszer, úgy látom, hogy nem enged többször a rendszer.
Viszont én is kihasználom a lehetőséget, akinek tetszik szavazzon rám:
http://www.kawasaki.hu/ER-6n#/...
Bár úgy látom, a jelenlegi első helyezett nagyon elhúzott.
Szia, érdeklődj itt: http://givishop.gportal.hu/
Nálunk (Győrben)pénteken gyönyörű motoros idő volt,de még szombaton is kimentünk kerülni a géppel egy kicsit.Sajna ma már tényleg esőnap van reggeltől,pedig én már nagyon elkezdeném a szezont.Apropó nem tudja valaki,hogy hol lehet túradoboz fedelére szerelhető tartórácsot venni?És mennyiért?
Szevasztok!

A héten már én is nézegettem a motoromat, hátha szombaton ki lehet vele gurulni, de még jó, hogy nem hoztam elő. Már nagyon várom a szezont, de kicsit félek is tőlle, főleg a szeptemberi bukás után.

Ha van kedvetek, hozzásegíthetnétek egy szavazással egy új géphez, ha nincs, csak nézegessétek a régit!

http://www.kawasaki.hu/ER-6n#/...
Szia! Megint csak azt mondom, ellenőriztesd le a kormánycsapágyat is, nem egy nagy ügy szétszedni. Persze a lengéscsillapítót is ellenőrizni kell...
Nekem a csapágy háza el volt repedve, nem csoda, ha beszitált és nekem is 60 körül. Üdv!
Jó neked hogy megszünt nekem még mindig csinálja múltkor pontosan megfigyeltem 40 km/h-ig minden jó viszont ha már 60-80 akkor jön a gebasz és szitál mint állat de 100-110-nél nem nagyon vettem észre.
Nekem a gumikban csak 6300 km van és még épphogy csak bekoptak az ideális pontra. Majd lehet kap tavasszal a teló egy új friss olajat. Mert lehet már el van gyengülve az olajtól még a gyári van benne és idén ősszel lesz 4 évesa moci. Lehet már ideje kicserélni hát nem tudom majd még kérdezősködök hozzáértőktől. üdv mindenkinek
Úgy fest megoldódott a kormányszitálás probléma.Lecseréltem az abroncsokat Heidenaura és megszűnt a gond.Az első gumim kagylósra kopott,a hátsó meg szinte kopaszra így pont ideje volt cserélni.A gumis szerint a kagylós kopást okozhatja a lengéscsillapító is vagy az hogy nehéz a motor eleje.Szerintem az utóbbiban lehet valami mert sok ER-5-nél jelentkezett és kizárt,hogy mindegyikünknek lengéscsillapító hibája lenne. Üdv
Helló!
Nekem is az Ipone 10w40 van a gépben. Nem rossz, de a nagy hidegben az első váltásnál (0-ból 1-be) nagyon fogja a motort, néha még le is fullasztja, olyan kemény.
Szia! Én Castrol Actevo GP (20W-50) olajat tettem a gépbe, szerelő tanácsára. Szerinte ez egy túramotorhoz - ami hidegebb időben is üzemel, és nem magas forulaton hajtják örökké-, kiváló olaj. Én elégedett vagyok vele.
Hello Cipri! Nekem szeptembertől IPONE 10W40-es részszintetikus olaj van a mociban és nagyon meg vagyok vele elégedve előtte nekem is fucks olaj volt benne az igen jó olaj volt csak most ez az IPONE volt amit kinéztem meg árban is elfogadható. Itt egy link hozzá ha érdekel:Motorolaj