Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

2006-os Er-5-ösöm van. Tavasszal következik a 18.000km-es szerviz. Olaj tippet, ha valaki tud legyen kedves mondjon valamit. Jelenleg OMV olaj van a mociba, a győri Kawa szervíz tette bele, de nem az igazi mert kánikulában egyáltalán nem vagy nagyon nehezen találom az üreset a városi forgalomban. Előzőleg Fuchs olaj volt benne azzal nem tapasztaltam ezt a jelenséget! Előre is köszönöm a segítséget!
Széles utat mindenkinek!
Én is fenn vagyok itt bluebike néven, csak még nem voltam ilyen szervezett túrán senkivel.
A nektek 360 km-es túra nekem több mint 700 km-t jelent.
Köszönöm az invitálást, még nem tudom megmondani, hogy tudok-e menni.
Jó lenne, de a cimborákkal már régen lefixáltunk egy őrségi barangolást, előző héten. Ilyen sűrűn sajna nem tudok elszabadulni. De ha Nektek jó, gyertek nyugodtan!

http://www.motorozz.hu/main.pl...
Az idei motoros találkozókról találtam előzetes infokat:
http://wild.hu/usr_esemenyek.p...

Várpalot
án, május 29-31-én, a Pannónia fesztiválon biztosan ott leszek, mert tavaly is voltam és jól éreztem magam.
Jó alkalom lenne találkozni!
Szakszerű válasz!
Ha ráérnék, most kitolnám a garázsból, olyan enyhe, csendes idő van...
A guminyomás elöl: 2.2bar (2.25), hátul:2.5bar.
Tényleg kevés, nem érezted, hogy bizonytalanul megy?
Imihez hasonlóan én is 2.2-t nyomok az elejébe, hátra kicsit többet (2.3-2,5).
Az tényleg kevés! 2,3-at szoktam belenyomni. A gumin rajta kellene lenni a max. keréknyomásnak, afölé ne menj, de ennyit legalább nyomj bele!
Én is megfuttattam a lovakat míg sütött a nap,de 30Km után lefagytam róla .Srácok mennyinek kell lenni a guminyomásnak a kerekekben ? Mióta megvettem (2004) egyszer sem néztem meg,most meg kb 1-et mértem . Gondolom ez kevés,de a használati utasítás egy nagy szar mert azt írja ,hogy kérdezzem meg a márkaszervízt .
ez jó és milyen igaz!
Szép!
Hát, én sem bírtam tovább, elővettem a gépet, aztán karikázgattam vele a környéken. Egy unokatestvért idézve:
"Ha nem tudnám milyen jó a szex, azt mondanám, ez a legjobb dolog a világon!"
Ennek a mocinak az alkatrészét kaptam most meg:
Neki is álltam, átszereltem, állítottam egy kis láncfeszességet, bele az akksit és uzsgyi!
Na ezt hívják öröm-motorozásnak, jól esett 3 hónap után!
Csináltam egy fotót is...
Gratula, jobb is lehet, mint az eredeti.....
Probléma megoldva!
Szereztek nekem egy pár Showa lengéscsillapítót, Yamaha XJ750-esé volt. Nem csak a rugófeszességet, hanem a lengéscsillapítást is lehet állítani és pont passzol!
a jobb oldalit leszedtem, holnap majd megvizsgálom közelebbről!
Persze, hogy megkérdezem, aztán majd eldöntöd!
de nem árt, ha te is megkérdezed, legalább összevetem az ajánlatokat. Igyekszem a hétvégén szétkapni, hogy tudjak méretet mondani.
Kösz a segítséget! Előbb megkérdezem helyben Kecskeméten, itt is van a közelben. Ők mondták, hogy vigyem be a rugót és kapok árajánlatot.
Bocs, reggel van, szóval:
"rugógyárost", és "mennyibe"
Néhanapján megfordulok Kaposváron, ott szoktam látni ilyen rugógyáros. Ha gondolod, és adsz méretet, megkérdezhetem, hogy mennybe lenne.
Hát igen, a hátsó lengéscsillapító az enyémen sajnos elég fáradt. A legfeszesebb állásban használom, így jó. Ha felül valaki, egy kis úthiba és akár fel is üt. Keresem a megoldásokat: 1. erősebb rugó legyártatása, még árajánlatot kell kérnem. 2. motorbontóban keresni olyat, ami passzol (30 cm a felfogatási pontok távolsága).
A gyárinak állítólag 80 ezer darabja.
Pedig Erdélybe akarunk menni az asszonnyal, addig meg kell oldanom, mert így nem merek pakolni sem.
Sejtettem valamit, azt mondták, ezek a gépek soksoksok tízezer kilómétert elmennek, nagy revíziók nélkül. Csak a hátsó lengéscsillapító adja meg "hamar" magát, nekem még semmi bajom vele.
Szia, ne készülj! A szerelőm szerint a kormánycsapágynak sokkal többet ki kell bírnia.
Ez egy olaszból behozott moci. Aki behozta, rendberakta, mert valószínűleg elcsúsztak vele. Ha a csapágy ilyen állapotban volt, lehet, hogy ez első villa is kapott egy nagy ütést. Viszont a motor villája és egyenesfutása tökéletes, ezért szerintem az első villát kicserélték egy eredeti er-5-ére, ezért nem tűnik fel, hiszen minden eredeti rajta.
Persze, ha szitál a kormány menet közben, érdemes a kormánycsapágyat is megvizsgálni!