Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mi van motorosok?! Csak nem vége a szezonnak?
Senki sincs itt?! Vagy mindenki motorozni ment?!
Az enyém már a garázsban, ponyva alatt....
Sopronban szar idő van!
pontosan az kell bele
NGK DR9EA?
Én NGK-t.
Milyen gyújtógyertyát használtok?
mechanikus folytás?
Hát még érdeklődöm,de köszönöm.
Szevasztok!
Régebben a GPZ 500-ról olvastam hogy úgy volt fojtva hogy lyukak voltak a karburátorok gumiharangjain amik a súbertűt emelgetik és úgy nememeltek annyira a fars miatt mert nemtudott akkora vákum lenni és így nemlehetett a maxra forgatni.
aha, így érthető a dolog. a gázkart el tudod fordítani teljesen? Talán még azt szokták valahogy "kipeckelni" és így nem tudsz nyelet húzni. Más 5letem nincs sajnos.
a kiskönyvben volt.
a Forgalmiban 25 kw szerepel,ezért gondoltam.A srácot(akitől vettük) megkérdeztük,mondta h őő is keresett bent.Szerinte általában a karbihoz tesznek valami plus szűrőt,de nem talált ott se,se a dobban.Légszűrőt néztem semmi gondja,gyertyák tavasszal lettek cserélve.35000 km van bent.A folytást onnan gondolom, mert van 20kw-ra és 25 kw-ra folyott járgányok is és furcsának tartom h még a piros közelébe se tudom pörgetni a motort.
Jó estét mindenkinek! Eladó a mocim ha van érdeklődő akkor ide írjon.

KAWASAKI ER-5
2005-ös, 50 LE, 31800 km
Szép megkímélt,sérülésmentes állapot, 31800 km-el 30-nál volt olaj, olajszűrő csere. Előtte 24 ezres szervíznél volt gyertya, légszűrő csere,karbiszinkron állítás. Tavaly ősszel kapott egy Mikron karbonsportdobot ami nagyon szép hangot varázsolt neki. Nagyobb motor vásárlása miatt válnék meg tőle. Nagyon jó gondtalan motor,friss műszakival,1800 km-t futott hátsó gumival jó első gumival,kiváló fogyasztással (4,5l). Egy 35 literes Kappa hátsódoboz van a motoron valamint egy gyári krómozott bukócső, kék felnicsík, színre fényezetett láncvédő.
Szia. Ha a gép folytva van azt megtalálod a forgalmi teljesítmény (KW) rovatban.Ha nem akkor valami nem emel.Az alsó négy fokozatban gyorsan pirosba tudom küldeni de hatosban....?
Nem Ninja ez barátom.
amúgy honnan veszed hogy fojtva van? vagy arra gyanakszol mert nem forog ki? Az egyest se forogja ki? Üresben se forog ki?
gyertya mikor volt cserélve? légszűrő nincs eltömődve, nem koszos? hány km van amúgy a motorban?
Hát nem a hengerrel lesz a probléma.
Más ötlet?a folytásra kiváncsi lennék
Egyébként még én sem pörgettem jobban, mint 6-7000. Azt is inkább 6.-ban, amikor 120 után még gyorsítok. (ha jól emlékszem, 6000-et pörög 120-nál). Az első pár fokozatban én is úgy érzem, hogy nem tud kipörögni rendesen, de nem tudom miért. Inkább gyorsan felváltogatok 4-ig, ott a városban általában nem kell több.
Viszont ereje van: minden reggel 2 személlyel indulunk iskolába/dolgozni és jól megy.
Van 2 leömlő (cső ami a hengerből jön ki), és ha csak az egyik henger jár akkor csak az egyik leömlő forró, a másik nem annyira.
és azt hol tudom leellenőrizni(még nem vagyok jártas ilyen téren)?Szervízre meg nincs most pénzem.
Nálam gs 500-nál ez akkor volt amikor csak 1 henger működött...
Folytások hol lehetnek az ER-5 ben?
Valószínű az enyém folytva van mert csak 6500-7500 ig pörög
szia, írtam egy levelet
Nekem még megvannak a sérült cuccaim!
Kösz az olaj tippeket!
Nekem Buffalo márkájú nyeregtáskám van, RMC üzletben vettem, 16 ezer volt. Nemrég próbáltam ki, Bajára mentem 2 napra. Kiválóan tudtam rögzíteni, meg sem mozdult.
Hátsó dobozhoz Givi Monorack tartóm és platnim van, a doboz noname. Egyedi megoldás kellett a '97-es motort összehozni a 2000-es évjárathoz való Givi tartóval, mert a vázról sajnos hiányzott egy rögzítéshez szükséges pont.