Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zarándok ha felveszel msn re tudok service manuált küldeni,vagy kis kézikönyvet bár ha böngészel biztos találsz
köszi a segítséget, az a baj, hogy az én motorkám alatt már tócsában állt a fagyállós víz...nem baj, ez legyen a legnagyobb problémám vele....bárcsak pár ó gyűrűre költenék...de nagyon tetszik, harapós motorka
a kedvesemmel holnap operáljuk, mert ha a papírok ok és nem lesz nagyon szar idő, akkor szeretnék vele menni
neked a kormánycsapággyal volt gondod? mi összeg lehet egy ilyen csapágy és csak gyárit lehet kapni? (mert azt hallottam)
típushibának talán a csöpögő vizet meg a fütyülő kipufogót tudnám mondani, más nem hiszem hogy lenne. A víz nekem is csöpögött, egy o gyűrű volt elfáradva, ami a hűtősapka műanyagházát tömíti a mellette lévő valamilyen fém csővel. Csak terhelés alatt eresztett. Ja meg cserélni kellett még 2 o gyűrűt amikor a szelepfedelet levettük, mert ki kellett húzni a 2 műanyag csövet, és utána már nem tömítettek. Nézd a 939-es és az az utáni néhány hozzászólást, ott ezek le vannak írva, meg még kép is van hozzá.
bocsánat, be sem mutatkoztam, csak nekiestem a billentyűzetnek...kezdő, női motoros vagyok, 3 hete vettem meg az első motoromat (ER5) és nagyon örülök neki, egy Suzuki 500-on tanultam, nagyon bejött ez a túramotor típus. minden érdekel, amit esetleg le tudnátok írni az ER 5-ről..
előre is köszi
ez a motor 3 évet állt Olaszban, ki volt vonva a forgalomból, kíváncsi vagyok, hogy milyen rosszaságok fognak kijönni, ha elkezdem használni...a fékbetétet leszedtük, hát az nagyon gagyi volt, az olaj is...kapott új fékbetétet, olajat, olajszűrőt, ki lesz tisztítva a karburátor, a gumik jók és kormánycsapágy úgy szar szegény, ahogy van, szinte kormányozhatatlan a motor, annyira szarul
van esetleg ennek a motornak típushibája? jó lenne minél több infó róla...
csak a hátsó fele lukacsos a gyári kipufogónak. Az első felében mindenféle járat van, ott szokott eltörni gázterelő és azért fütyül.
Nem tudom mivel a kipufogóban alapban 1 kifúrt cső van.Nézd meg.Vékony fém csövet dugj bele és húzd végig a dob falán,majd érezni fogod, h rezeg ugrál a cső ahogy húzod kifele---vagyis alapban lyukacsos!Ha meg akarod szüntetni akkor a végéhez találj ki valamit.Nekem legalább is ott törik meg a levegő és amiatt ad sípoló hangot.
egy osztrák faszi csinált egy olyat, hogy egy lyukakkal teli csövet helyezett be a kipufogóba és akkor teljesen megszűnt a sípolás, a you tube-on találtam a filmet, lehet, hogy elviszem majd kipufogóshoz, van is egy ismerősöm, de lehet, hogy így hagyom ,nem zavar
Nincs ilyen motorom, de fütyül.
két idom volt megrepedve, csúsztak vele, ez látszik is
a kipufogó neked is fütyül?
Télen szedesd szét a vízrendszert, sőt nem árt lecserélni a fagyállót-fékolajat belőle, kitudja milyen..
Aztán ha így se derül ki honnan csöpög, akkor a hűtő szivárog...

Törött idomokkal vetted?
köszi a választ, már alig várom, hogy mehessek vele! most van folyamatban az üzembehelyezés, papírmunka hegyek, hova legyek...tegnap vizsgázott, nem volt semmi gond, mostanában kap rendszámot
azért fogok még rá költeni egy keveset, az tutti
az idomokat már elvittem műanyagoshoz, olaj lett cserélve
viszont csöpög belőle a víz, tök olyan, mintha a blokkból jönne, honnan jöhet?! arra gondoltam, hogy egy "ó" gyűrű elfáradt, ötlet?
Ha kotyog, akkor cserés. Amúgy sok bajod nem lesz vele, megbízható egyszerű gép.
Én is nézegettem, 1000 ajróért adnak egy ilyen motort künn.
Télen lehet behozok egyet.
sziasztok! 3 hete vettem egy olaszból behozott gyönyörűséget, 98-as évjárattal, azért vannak hibái :(
tudtok árakban és tapasztalatokban segíteni?
a kormánycsapágyat kell kicserélni, kotyog, ha pedig meghúzzuk, akkor nehezen kormányozható a motor, ez típushiba? Ti már találkoztatok ilyesmivel? előre is köszi a segítséget
Én is, ma mégis motorra ültem! Majd lefújt a viharos szél...
Én megnéztem minden vihar eső széltérképet el ne kapjon az eső
Délben én is rá akartam ülni, de eleredt az eső...
Én most értem haza
Grr.. de hideg volt
En utoljara csutortokon ultem a dragasagon, akkor nagyon szep ido volt, de azota nagyon osz lett
Kecskeméten csodás idő volt tegnap, én még nem tettem el a gépet. Viszont múlt hétvégén reggel 7 fokban indultam el diót szüretelni. A síkabát remek volt, nem fáztam.
Szia, nálam sincs ilyen. A láncfeszesség gyári értéke 35mm. Ezzel kapcsolatban ajánlom, hogy ne higyjetek a beállító jelzéseknek: legutóbb 8 mm eltérés volt felni és villa távolságában jobb és bal oldalon, ezért tolómérővel állítottam be.
Amíg nem volt párhuzamos, nagyobb sebességnél sétált a motor jobbra-balra.
Olyan mintha blokktól eredne a rezgés.Csak 100km/h-nál 4800f-nél. Efölött vagy alatt nemérezni,meg csak 6.ba,másfokozatokba nem.A lánc feszesség befolyásolja Pl egyszer 20-30mm volt akkor jobban rezgett,30-40mm-nél kevésbé.
nekem nem rezeg sehol. Neked a kormány bizsereg? Lehet centíroztatnod kellene az első kereket, vagy gumit cserélni.
Hali!Remélem még lehet majd gurulni!
Nektek is kb 100km/h-nál cca4800 fordulat körül van egykis rezgés?