Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg ezeket:
És ezt a Kawasaki már jó pár évvel ezelőtt!
NA te nyiszlett csirkehuszár papucsos!

Ha már verted magad a multkor a csirke falatkádra akkor tessék, csak hogy lásd a kontrasztot! Ezt tudta a Hondád 1947- ben:
Köszönöm a tanácsokat ezt fogom tenni.
Itt vagyok, nem tűntem el

A karbi leengedéssel tényleg ne szívasd magad, inkább indítsd be időként, mert ha kiszáradnak a belső gumi alkatrészek, akkor beindul a sz*p*roller

Szóval szerintem takarítsd ki a benzincsapot, aztán ha minden OK, akkor maradjon ON állásba.

Figyelj arra is, hogy teljes átfolyáson se szabad sokáig hagyni, mert az is megterheli a tűszelep gumikúpját, ami ha kicsit már idősebb, akkor onnantól nem fog normálisan zárni...
Javító szett volt a régi Er-hez, az ujhoz nincs . DE jó pénzért tuti van a kawasakinal!
Az On és Res állás közötti Pri állásban, ezt pont erre az esetre találták ki! Ezért sem szabad soha erre az állásra rakni a csapot csak ilyenkor, meg majd tavasszal ha újra tele engeded a karbit!
De ha megcsináltad sem javaslom a karbi leengedeset mert ki fog szaradni és utána meg ereszteni fog a tû szeleped, kérdezd meg majd Norbertot mit szopott anno emiatt!
Tényleg, hová tûnt az a renegát ?!
A benzint ,hogy kell leengedni ?
És ha rossz a membrán azt lehet venni valahol ?
Azt is lehet csinálni, hogy amikor csapról lehúzza az ember a csöveket, akkor egy kis dugóval bedugja a végüket. Egy pici kifolyik, de ha elég gyors az ember, nem sok.
Én így csináltam anno és nem kellett leeresztenem a tankot.

A gumi membrán nekem teljesen elfáradt, nem segített azon még a takarítás sem.
Van egy membrán csapban.A motor szívó hatására engedheti csak át a benzint üzemi állásban.Magyarán ha álló motornál átengedi akkor gond van vele.Esetemben kipucoltam és ismét zár a membrán.Kicsit tökölős a szétszerelés mert élég nehéz kicsalogatni a csapot a helyéről.A benzint leengedtem,a tankot megemeltem és úgy szedtem le.
A kis Ninja lazán lenyomja a CBR250-t.



Ninja 250 vs. CBR 250
szét kell szedned a csapot...

Nekem is szar volt a csapom, a vaterán voltam kénytelen venni egy hasonló méretű vákuumos benzincsapot, konkrétan TZR Yamaháét.
Oda kellett valahogy applikálni az eredeti helyére, de megoldottam és utána nem volt gondom vele.

A fényképen a pót benzincsap.
Kosz a csapban.
Membrán hol ?
Ma motoroztam...

Elolvastam három Motorrevűt!
Hosszasan elmélkedtem a Kawasaki Z1000SX tesztjén és egy erdélyi túraleíráson és odaképzeltem magam a tesztelt gépek nyergébe.
(nagy sóhaj)

Azt hiszem, téli használatra szereznem kell egy kis endurót.
Smice, megkövetlek!
Kosz vagy membrán?
Leengedtem 1-1 litert minkét karbiból, legalább "átmostam" 1 kicsit.
Ezek szerint valami gond van a csap körül.
Tavaly nekem is elakadt a csap membránja.Akkor meg leengedi az összes benyát. Mondjuk én csak véletlenül vettem észre.Gyertyacseréhez vettem le a tartályt és akkor engedte a nedűt. Am. nem szoktam leengedni a karbit.
Hát nem tudom mennyi kellene legyen benne, de kettő bőkezű két deci az még nem túl sok szerintem . Azt nézd meg ha engeded tovább jön e, mert álló motornal nem szabad engednie benzint a csapnak, csak szerviz állásban!
külön motorral voltunk, Te a Zöldikével, én pedig Gusztival
vagy esetleg benzintyúk szeretnél lenni mögöttem?
szerintem jól néznénk ki
És egy motoron motoroztunk?És ki ült el ől?
nemmmmmm, de természetesen csak motoroztunk
Remélem nem okoztam csalódást !
Gadus, álmomban Veled motoroztam, fogalmam sincs, hogy Zongorista és a Többiek hol voltak?
A csap ON állásban van.
Kb 2 dl .
Engedjem tovább ?
A csap nem szerviz allasban van ugye!?
Azért az úszóházban is van anyag mennyi folyik ki belőle ?Ha minden ok, és akkor is sok folyik ki, akkor lehet elromlott a csapod ...