Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

A kérdésedre sajnos nem tudom a választ, de mivel pontosan ilyen motorom van mint neked, szeretnék én kérezni. A hátsó kerék elé bigyeszetett kis sárvédő érdekelne. Hol mennyiért lehet beszerezni?
Üdv: C.
Elméletileg fell kel hogy legyen tüntetve, ha nincs akkor ........
Sziasztok!

Gumicsere előtt állok (gyáriban 22e km van). Dunlop Roadsmartban gondolkozok. Az lenne a kérdésem, hogy látni-e valahol a gumin az évjáratot?
Agomotors-nál utána érdeklődtem , hát ezért megy picivel gyengébben a gép, a szonda miatt, hogy a kinti levegőt érzékelni és átállította az ECU-mat
Még én nem hallottam ilyesmiről , nekem már sport dob van rajta és a lambda szonda ami a gyári kipufba csatlakozott azt simán felkötöttük a motorra alúra, ahol nem zavar semmit és a hasidom is takarja .
Ezek szerint kellene ez a kütyü rá? Nekem nem jelez a f1 hibakódot.
Engem is érdekelne mi ez és mikor kell
Az már szép összeg
80 körül van a kütyü, és 50 körül állítják be a motorodhoz.
Egyébként mennyibe fájna, ha már itt járunk?
Pfff, na most lebuktam, lebeszélem itt a kolegát a PC-ről... megkövezem magam Ágóbácsi!
Eladó Kawasaki logos, ER-6n feliratos tankpadok:
Aha, akkor nem igazán lesz benne sztem, mert lecsó most nem éppen van meg egy darabig nem is lesz , azt hittem, hogy eget rengetően lehet érezni a nyomaték görbét ,, de akkor tényleg nem éri meg annyi pénzt kidobni rá, ha csak nincs feleslegbe.
Kösz a választ motoros kolega
Ja, nyomsz két előzményt és ottvagy.
Erőtöbbletet nem igazán érezni, inkább csak kisimítja a lyukakat, csuklásokat a gépből. Nálam ez életmentő volt, de egy gyári ER6-nál feleslegesnek tartanám, én tuti nem tennék rá...de ha sok a lecsó, uccu neki, baja nem lesz tőle!
Fuh bazdki most nézem 1-et kell visszaolvasnom áááá . .
Hali!
Mondtad, hogy neked van benne elektronikai tuningocska, ha jól emlékészem, csak lusta vagyok visszanézni . Érezhetően sokat dobott a gyári erőhöz képest, melyik tartományba lett bivalyabb?
Mennyivel másabb és miben érezhető?
Én ha 175 cm lennék, 75 kg-al, sztem sosem adtam volna el. Szreintem nagyon jó motor. Az hogy fúj rajta a szél? Azért motor, ha ne jó, autóval kell járni.
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem a Kawasaki er6n tulajdonosokhoz,hogy akinek 2006-os motorja van és Magyarországon vette hivatalos importörtől kapott e valamilyen emailt vagy levelet azzal kapcsolatban,hogy hibás lehet a váz és repedhet?
Szia!

99% hogy a króm szár görbült annak 52500ft/db csak gyári van.
Felni bontott 45000ft gyári új 93000ft
Szia!

Bontott érdekelne és az is, hogy külön-külön mennyi, mivel nem tudom mi sérült, amíg a szerelő meg nem nézte. Szombaton mentem bele egy autóba és elferdült a teló, de csak ennyit tudok.
Érdekelne még bontottan első felni is. És f-es, nem tudom az fontos-e.
Köszi
Vik
Szia!

Új vagy bontott? Kpl vagy elég a króm szár?
Szia Zsolti!
Mennyiért tudnál nekem szerezni első teleszkópot párban ER6-hoz?
Köszi
Vik
Szia!

Nekem csak sorkettes Kawám volt ezidáig. Egy Er-5-ös, most meg az Er-6n.
A jelenlegit idén vettem 0-km-el, de 2008-as a gép. Mentem vele 8.000-km eddíg. Kezes motor jó fékekkel, de nem két újjal kell húzni a fékkart hanem néggyel. Én szeretem ha fúj a szél a motoron, 140-150-ig elviselhető tartósan. De ha sokat mész autópályán akkor az Er-6f-et válaszd. Alapvetően szerintem 180-cm ig nincs gond a kényelemmel sem. Két ember is tud vele túrázni, csak keményebbre kell kattintani a hátsó rugóstagot. A blokk a maga 72 lóerejével tulajdonképpen ha ép ésszel végiggondolod mindenre elég. De szerintem a pályanapokat nem ezzel a motorral kell látogatni, arra ott a Z750 és társaik. Nyomatékos a blokk lent és közpen, fent hamarabb kifullad mint egy hasonló nagyságú sornégyes, de középen, ahol végül is a leggyakrabban használja az ember a motort, joval élénkebb! Jól fogyaszt, csak autópályán ment nekem öt liter fölé! Nagyon szépen lehet vele fűzni a kanyarokat, a szerpentineken igazán elemében érzi magát. Igazi élménymotor!
A blokk több mechanikai zajt produkál mint egy négyhengeres honda mondjuk, de ez nem hiba, hanem Kawa tulajdonság. Olajat kell benne cserélni és elmegy a világ égére is. Tudunk több mint százezeret futott példányról is. Ha 2005-2006-os szériát nézel vigyázz mert repedhet a váz. A későbbieken már kijavították a hibát. Egyeseknél előfordul kipufogó ciripelés, de ez nem változtat a teljesítményen csupán a hangba zavar be állítólag.
Szóval jó kis vas na!
19980ft gyári új