Kawasaki ER-6

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha lenne egy ER6-om, tuti valami ilyesmit varázsolnék belőle!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Eladó!
ER6-N (2006)-hoz

Amit a képen látsz (2 hosszú csavar kivételével) együtt kompletten eladó tehát:

- indextartó, rajta a 2 gyári indexel égővel kábellel
- a takaró idom
- Rendszámtartó konzol (kis lemez darab)
- Rendszámtartó

A prizma az nincs hozzá illetve a rendszámvilágítás sem, ezek visszakerültek a motorra mert nekem a gyári kis indexek vannak fent rendszám világítással és prizmával.

Összesen: 25000 Ft. (minimálisan alkuképes)


Illetve a gyári dob még továbbra is eladó: ( ez is minimálisan alkuképes)
http://www.kepesmotor.hu/onroa...

Üdv:

T.
A hátsó rendszámtartó konzol indexekkel érdekelne. Mi az ára? Prizma is megvan hozzá?
Sziasztok,

Hátha Érdekel valakit gyári dob:
http://www.kepesmotor.hu/onroa...

Illetve Gyári hátsó Index szett
Jaaa hogy az az, azt hittem hogy az új papírok előállítása annyi az okmanyirodaban
tojas26,

ott van a hozzászólás végén...
és mennyibe lerülne 35kw-ra a lefojtás?
Továbbá van még 2009-2012-es modellre bukócső és 2 db vadi új iridiumos NGK gyújtógyertya (CR9EIA-9 6289).
Szia!

Nekem van éppen egy ilyen cucc, csak papír nincs hozzá. :(
Sziasztok!
Versyshez, van néhány eladó alkatrészem, ha valakit érdekel jelezze.
Bal fejidom: 20000 Ft, Generátor dekni: 10000, hátsó lábtartó konzol: 8000, müszerfal:20000 ft
teszta55,

Természetesen lehet, hiszen hivatalos Kawasaki-s papír jár hozzá, amivel az ocsmányirodában át lehet íratni a teljesítményt.

Kb. 25-30KHUF
Köszönöm a választ :) egy fontos kérdést felejtettem el illetve kettőt.
egyik hogy használt gép vásárlása esetén is lehetségese az átalakítás. Arra gondolok hogy esetleg egy 72 kw os verziót vásárolok abból is lehet e az átalakítás?
a másik ennek becsült költségei ?
köszönettel
teszta55,

Létezik hozzá (2012) mind a két verzió (25kw és a 35kw) is.
Amennyiben szükséges, megtudjuk neked csinálni hivatalosan.
Szuper köszönöm szépen a választ ! És végre egy konkrét választ kaptam. Egyébként a 2012 es évjáraton gondolkozom .
teszta55,

Szinte mindegyik ER-6n/ER-6f átalakítható hivatalosan 25kw vagy 35kw-os verzióra. Konkrét évjáratnál megtudom mondani neked, hogy melyikek léteznek hozzá. Teljesen legális, hivatalos Kawasaki papírral, beszereléssel.

Több ilyet is csináltunk már.

AGO Motors Kft. - Hivatalos Kawasaki alkatrész központ
Hali a kérdésem annyi lenne, hogy er 6 n is képbe került motorvásárlásnál viszont itt jön a bökkenő, h a2 es jogosítványom van . Azt szeretném megtudni, hogy beszerezhető e 25 kw os vagy 35 kw os verzióban . mert ilyen hirdetéseket találni. Na talán értitek mi a probléma nálam, hátha tudtok valamit segíteni.
Köszi
2 olajcsere 5liter, er-5nél 6. Azért van akinek számít az az 1 liter is. Főleg ha fusch vagy motul árú termékről van szó. :) Majdnem 1 tank benzin :D
Nem vágom ezt a relatíve kis olaj mennyiséget. Olyan sokat jelent az a 5-6 decivel kevesebb olaj töltet!? Így is úgy is 3 liter olajat kell venned akár az Er 5- hoz...
Olajfogyas Kawasakinál nincs!
A fogyasztás 130-ig 4-4,2 körül van. Az F-esek kevesebbet esznek. Ezt az er6.hu fórumon kibeszéltük már párszor. Ajánlom az oldalt, ha ebben a típusban gondolkozol, aktívabb, mint itt.
Mivel minden tankolási blokkot és km állást pontosan felírok, így pontos adatokat tudok mondani. A legkisebb fogyi hegyekben 70-80 körül volt 3,55l/100km 2 személlyel oldaldoboz és hátsódobozzal. (motorfék ;) ) /több alkalommal volt hasonló fogyasztás/ A legnagyobb pedig 4,8l/100km volt, tavaszi hidegben és sok várossal. Volt egy 5,84-es fogyi is, de az tél és csak városban volt, sok járatással. :) 13500km alatti átlag fogyi pedig 4,22. Csak autópályás fogyija 140-160 között 4,3-4,5 között. Jah és ezeket 27k km-es gyertyával. Most cseréltem, kíváncsi vagyok változik-e. A reakció és az indulás sokat változott :)
90-110 között 3,8-4 között lehet tartani 2 személlyel is. 3,5 liter a tartalék. Hegyekben, túránál 300-350km között szoktunk tankolni. Nekem általában 300 körül villan be a benzinjelző. Volt, hogy 330 körül :) Szóval normál körülmények között 300km-t el kell tudjál vele menni.
Igazából csuklófüggő a dolog van aki 250-nél többet nem tud vele menni, főleg az N-esek, azok valamivel többet esznek.

A kéz-lábfej szélvédelmet úgy értsd, hogy télen az kezd el leghamarabb fázni rajta, minimálisan ér ott is a szél.
Köszönöm neked is a tartalmas írást, nagyon örültem ennek is. Érdekes, az idomos GS-em nekem is a sisakra tolta a szelet, gondoltam rá, hogy magasabb plexit teszek fel, de aztán mire lecseréltem volna már hozzászoktam. Lábnál-kéznél viszont nem éreztem soha.
Az meglepett, hogy ilyen kevés olaj kell bele a GS-hez képest. Nálam teljes olaj-és szűrőcsere esetén 3l is belement (alapos kicsöpögtetés után), a 4l-es flakonban ami maradt abból meg következő cseréig csipegetett, amit máig nem értek: csere után kb. 1000-1500km-en keresztül mindig fogyasztott, mindig rátöltöttem, aztán egy idő után beállt és nem csökkent tovább.
Egy dolgot nem kérdeztem még tőletek, ez pedig a hatótáv. Ha jól tudom 15,5l-es a tank, ez kinek mennyi kilométerre elég? Nyilván függ a csuklótól is, de mégis... A GS tankja 20l, ebből 3l a tartalék emlékeim szerint. Mivel a GS-en üzemanyagszint-kijelző nincs én 300-350km-ként tankoltam, de szinte sosem ment bele 15 liternél több. Főleg munkába jártam vele konstans használati mód mellett, egyedül, városi-városközi közlekedésben, főúton, 110-130-as tempóban, napi 2x60 km-es utakon. (Ha Asszonnyal mentünk karikázni, akkor persze éhesebb lett, de még normál kereteken belül.)
Amiket írtok egyre meggyőzőbbek, minél többet olvasok, annál jobban hajlok e típus felé, már csak az örök nyitott kérdés maradt: N vagy F? Ez szerintem majd akkor fog eldőlni ha élőben meglátok-kipróbálok egyet-egyet belőlük.
Nekem F-esem van, az N-essel nem mentem viszont ER-5-ről váltottam, ami csupasz klasszikus gép. Mindenben sokkal többet tud az er-6 az elődjénél.
Az F és N között villaszögben is van különbség. Nem sok, de van. Az N elvileg picit kisebb fordulókörrel rendelkezik, mint az F. Nekem a csupasz gép után azt volt nehéz megszokni(söt még 14k km után se tudtam megszokni), hogy az eleje előre nyúlik nagyon, meg a lámpa rész nem fordul a kormánnyal.
Bár nekem túrás plexi van rajta, de azért a gyárival is hasonló a szélvédelem. Én a 175cm-el 180-200 körül is nyugodtan tudok teljesen egyenesen ülni, csak a sisak kapja a szelet. Mondjuk ez a motor nagyon a sisakra tolja a szelet, gyakorlatilag sehol máshol nem ér szél rajta, minimálisan a kéznél és a csizmánál.
Nagy hátránya a motornak, ha kezdő vagy, hogy nagyon puha az eleje és "pofára" lehet vele esni, ha ész nélkül rámarkol az ember a fékre, mert azok bizony nincsenek a futóműhöz méretezve, elég keményet lehet velük fékezni.
Az F-es inkább hosszútávra jó, hegyekben túrázni. Az oldalszél minden motorba belekap és megtépi, ha burkolt, ha nem. Az Er-5ön se fújt át jobban szél, mint az er6-f-en :)
Fogyasztása jobb, mint az ER-5, GS-500, CB500 triónak. Gyakorlatilag 3-4 dl kevesebbet eszik azonos körülmények között, feltételem az injektor miatt.
Két személyhez is bőven elég az erő és a fék.
Én így utólag nem biztos, hogy újra F-eset vennék, de csak azért, mert zavar a nagy kaszni és hogy nagyon előrenyúlik az eleje. :D
Ha F-es mellett döntesz, akkor mindenféleképpen vegyél rá bukógombát, méghozzá gyárit. Nálam bizonyított ;) (ne foglalkozz az árával, 1x kell megvenni/jó esetben/, az oldalidom drágább)
A fenntartása nem sok a motornak. Sokkal kevesebbet kell foglalkozni vele, mint a régebbi társaival. ER-5,GS-500 stb.
Gyakorlatilag, légszűrőt elég mosni, mert szivacsos, ER-5-nél csak cserélni lehet, mert papír. Olaj ebbe csak 2-2,4 liter kell(nekem 2,3-2,4 szokott belemenni, de elvileg 1,9-el tele kéne legyen, akkor nálam kb minimumon van, azért írtam az intervallumot), ezzel szemben az ER-5-be 3liter kellett.
Téli állás előtt és után nem kell a karbival szerencsétlenkedni. Ráadod a gyújtást és indul.
Szelephézag 42k km-enként kell nézni. Azért én inkább 36k körül ránéznék vagy ha már hamarabb hangosan cicereg.
Gumiból a túrasport kategóriából szerintem mind teljesen jó. Nekem Metzeler z8 van rajta. Jah igen gumi, egyedül gumiban drágább, mint az 500-asok :)
Egyébként a szokásos karbantartások, bovdenek, lábtartók átkenése, fékolaj csere, víz csere, gyertya csere, de ezeket meg nem kell sűrűn. :)
Középsztendert nem lehet egyszerűen rátenni. Külföldi képeken láttam felaplikálva pár motorra, de nagyon kókánynak tűnt. Marad a hátsó emelő.

Én ajánlom ezt a típust, sportdob "kötelező" a karakteres hangja miatt, meg a legtöbb gyári úgyis ciripelni fog :D Bár az enyém 30k-ig nem tette, aztán dobot kapott. Vásárlásnál a szokásos dolgokra figyelj (esés, javítások) A motorja jól bírja, ha cserélték benne az olajat. Lehetőség szerint 2007-es gyártástól nézd. Jah és 2008-ig még nem digitális az F-es órája, szerintem szebb és jobb ;)
A szélvédelem ugyan nem elsődleges szempont, de nyilván közrejátszik majd a végső döntésben. Még nem próbáltam más idomos motort a GS-en kívül, de erősebb oldalszélben azért hátrány is tud lenni az idom - szeret a szél nekifeküdni, főleg, ha hirtelen elfogynak a fák az út mellől... Ez eleinte okozott meglepetést, pedig a GS sem egy könnyű motor egyéb paramétereihez mérten. Aztán megszoktam-megtanultam, és nem volt gond. Ahogy írtam, az F-es ruhája tetszik, az N-es összbenyomásban jobb. Nehéz szülés lesz, mert még árban sincs olyan jelentős eltérés, ami könnyebbé tenné a döntést.
Kle is nagyon jó gép, de azért az Er 6- Versyssel össze hasonlítva egész más világ. Ha van pénzed inkább az elozoekre hajts. Ha nem lényeg hogy kissé gyengebb vagy nem annyival megy,vagy nem olyan dinamikus akkor nyugodtan vedd meg az utóbbit. Igazából egyikkel sem nyúlsz mellé.
Az érdekes az, amikor megvettem a GS-t volt a palettán egy ER-5 is, sajnos a tulaj nem találta meg a szervízkönyvét, ill. valamivel drágább és fiatalabb is volt.
Egyébként nagy ötlet ez a szinte rejtett kipu, bár sokan lecserélik a hang miatt, de nekem tetszik a gyári is. Szép a váz formája is. Nekem az F-es valahogy jobban beön.
Ami még fúrja az oldalam a KLE-500. Van két haverom (Transalp,Freewind) akikkel olyan helyekre mentem ahol a spoiler kipu alatti része kifejezett hátrány volt.
F vs. N? Nekem N-es van. Én tettem rá egy fekete Givi plexit kimonottan jól megy a zöld színéhez, meg a fekete vázhoz. Nekem ez tetszik, és nagyjából 150-ig egyenes háttal ülök. Az F-esen minden bizonnyal jobb a szélvédelem, aki érzékeny rá vegyen olyat. De tudni kell, hogy a két henger finom vibrációja néha kidolgozza az idomtartó csavarokat. Ezért érdemes figyelmet fordítani rájuk időnként. Továbbá amennyiben bukógombában gondolkozol, úgy tudom az F-esre nehezebb ráoperálni mind az N-esre, de ezek nem ellenérvek az F-essel szemben csupán tulajdonságai annak.
Hajrá!