Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a választ . Azért lett volna szükségem pontos méretre mert akkor csak szét és össze lett volna rakva nem kéne várni mire megjön a szimering. A motor még endúró csak tervezve van az átalakítása.
Helló. szinte csak azokat az alkatrészeket adtam el amit leirtál.
Henger,kuplung kosár.müszerfal.kipufogo dob.idomok minden más van.
müszerfalbol csak a kilométerora és vizhöfok hiányzik a fordulatszámérö és a keret jó.
Hello! Egy árajánlatot kérhetnék? Kmx-hez kellene kipufogó dob, kuplung és műszerfal hogyha van. Köszi előre is a választ.
cmsnl.com on találsz szimering méretet, de ha kiszeded és elviszed a csapágy boltba biztosan adnak. a többiben nem tudok segíteni, sose volt még baj a teleszkópokkal.
Ha sm lett belőle szükséged van a hátsó kerékre? az enyémben már lötyög pár küllő és mikor gumisnál voltam azt mondták kissé szar az egész és nem kéne már másik gumit rá rakni ha ez elkopik.
Csodagép :D De ebből supermoto lesz!
sziasztok
Nemrégiben egy kawasaki kdx 125 tulajdonosa lettem Első teló szimering problémával küszködünk Kérdésem az lenne hogy hány dl olaj kell az első telóba vagy a tetejétől nézve hány mm re kellene lennie az olajnak?
És szükségem lenne egy pontos szimering méretre. Válaszokat előre is köszönöm
Ma feltette a szerelő a másik lendkereket, azzal sem indul, szikrát sem ad. Azt mondta vegyek egy másik, teljes gyújtás alaplapot. Most ez fog következni jövő hét elején, hátha...
A lendkeréken kívül még a gyújtótekercset tudom okolni. Egy elszabadult csavar lehet belecsapott és csinált egy menet zárlatot benne. Van még valamennyi meneted ha beindul, de jóval kevesebb mint aminek kéne lennie. összezárt bár sor drótot benne. erre tudok még tippelni.
Köszönöm, már van hozzá egy másik lendkerék, holnap felteszi a szerelő. Csak eddig nem nagyon bíztam benne, mert ránézésre semmi különbség közötte, de akkor lehet mégis jó lesz.
Lehet, h eltört a lendkerékben az egyik mágnes. Az enyémben is el van és kib.szott gyenge szikrát ad, bár még jártányi ereje van éppen.
Ki kellene próbálni egy másik lendkerékkel.
KDX 125-ösöm erdőzés közben hirtelen megállt. Rúgásra nem indult, tolásra nagyon nehezen, erő semmi, de mintha alig alig kapott volna szikrát. Nagy nehezen 1-2 km-t még bírt menni aztán megállt.
Megnéztük este, gyertyáról is adta a szikrát rendesen. 'Szerelőm' másnap levette a bal deknit, a gyújtásalap lejött a helyéről, csavarok a dekniben...
Visszatette a helyére, nem ad szikrát. Lendkerék belseje enyhén meg van dörzsölve, de csak hajszálkarcok.
Kinek mi a tippje, bármit szívesen fogadok!

Ja, és ha Kisvárda környékén tud valaki egy normális szerelőt az szóljon!
Helló elküldtem az email cimedre az elérhetőségeimet de ha nem érkezet meg írj és elküldöm mégegyszer.
egy telefonszámot tudsz adni zubik@freemail .hu
kelene 1 pér lom
kösz
Ha hidegen nem indul akk h melegszik be?

nagyon kevés a benzin, tekergesd a karbit
engem is érdekelne valahol csak van egy évjárat nem találom
sziasztok most vettem 1 kdx 125 hidegen nem indul melegen rögtön vagy én nem tudom hogy kel van valami ötletetek örülnék neki ha valaki irna valakinek van elsö teleszkopra gumi harmonika
Sziasztok! Honnan tudom meg, hogy mikori évjáratú a KDX SR 125 öm? Kösz a segítséget!
Sziasztok !
KDX MINDEN ALKATRÉSZE ELADÓ.
Kék idomok,blokk alkatrészek.
Ugyanitt kmx kx alkatrészek !
4 éve kdx ezem de erre nem tudok választ adni.
Teljesen mindegy mien kdx et veszel mindegyikhez ugyan az a blokk meg minden maximum több felszereltség van az sr en kilométerora meg iesmi.
Ok, és mi a különbség az KDX SR és a sima KDX között?
Helló.
Teljesen megbizható motor a kdx a rezonancia egy kis fötengely probléma volt, azért 20 éves motoroknál előfordul.
erősebb sokkal mint a dt-é és a színvonal is más!
Dt hez több alkatrész van de etöl sem kell félned mert nálam majdnem mindent megtalálsz a kdx-hez.
Most láttam létezik KDX-ben nem csak sima hanem KDX SR-is mi a különbség a simától?Láttam a videóidat kicsit elbizonytalanított (rezonancia,power) vagy ilyet sikerült kifogni?