Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tippet, már kérdeztem az illetőt, de sajnos már nincs meg neki.

Így power nélkül sem megy rosszul, és ugye 6000 felett pedig nincs különbség. Egyik haveromnak van egy ugyanilyen, az kicsit jobban megy, de kisebb lánckerék van rajta, annak tudtuk be.

Találtam egy teljesítmény görbét, csak érdekesség ként.

Azért köszönöm a válaszokat!
Abból a legkönnyebb megállapítani, hogy füstöl a motor mint az állat és fekete kormos a gyertya, de keményen. Ha a generátor oldalon rossz a szimering akkor meg felpörög a motor vagy leáll, de alapjárat nincs. Kifelé nemnagyon szokta fújni a benyát, mert akkor nagyon nagy a baj...
Hello

Nekem sincs benne. Igaz az enyém 250-es. Nekem viszont van benne egy hozzá hasonló terelő ami kifelé engedi csak a kipugázt, mert nekem a 2 nyílás felül egy összekötő csatorna is van. Ezek nem úgy megy ahogy kéne. De ezzel a tereléssel szépen megy, igaz az enyém kicsivel másabb mint a gyári 250-es. Alul is megy szépen 2 személlyel is.
Helló!
Nagy a különbség, ha nincs benne, akkor alacsony fordulaton ugye nem megy és van egy rántás, amikor amúgy nyitna a szelep kihúzatáskor. Ha meg van benne, akkor sokkal jobban gyorsul alacsony fordulatról. Amúgy hogy hogy nem vetted észre hogy nincs benne?
Amúgy tomiwrc bontott egy kdx-et, nem tudom hogy maradt-e még valami belőle, egy próbát megér. (itt az adatlapja: http://www.sportmotor.hu/tagok... )
Sok sikert!
Üdv. mindenkinek!

Van egy KDX 125-ösöm, 96-os, épp szerelőnél van és szólt hogy nincs benne a power szelep. Tudom, hogy így alacsony fordulaton nem lesz olyan nyomatékos, de mennyire nagy a különbség?

Ha valakinek van esetleg bontottan eladó, írjon és megbeszéljük.

Előre is köszi a válaszokat!
Helló!
Ha szimeringes, akkor azt úgy tudod megnézni, hogy leveszed a gyújtásfelöli deklit, és ha olaj, benzin keverék van ott, akkor valószínű rossz a szimering. Illetve ugye a másik oldalon is van szimering, azt meg úgy tudod megnézni, hogy leereszted az olajat, és ha a leengedett olaj felszínén benzin van, akkor szintén rossz. Amúgy szerintem nem lesz ennyire rossz a helyzet, karibra, vagy a membránra tippelek.
Ha majd sikerült megoldani, írhatnál pár sort, hogy mi volt pontosan a hiba okozója Sok sikert!
Üdv.
Köszönöm szépen hatalmas segitség volt. Anyit még h ga szimeringes az miből lehet megállapittani?
Tél előtt leengedted a a benzint a karbiból?
Ha nem akkor ki kell kaparni a lekvárt és jó lesz, esetleg az lehet még h még hideg az idő és a nyári 30 fokra van beállítva.
Helló!
A karbi tisztásával kezdj, ha már megvolt, akkor nézd meg a membránok állapotát, hogy rendesen zárnak-e. Aztán jók-e a főtengő szimeringjei. Ha minden jó, akkor csak valószínű rosszul van befúvókázva a karbi. A cmsnl.com oldalon utánanéztem a fúvókák méreteire és ezeket találtam:
115ös főfúvóka mellé 48as alapjáratit ír a legtöbb évjárathoz, de vannak variációk, motortól függ mekkora kell bele. Szóval ilyen főfúvóka méreteket ír: 110, 115, 118, 120, 122, 125, és alapjárati fúvókákra: 35, 38, 42, 48. Sajnos nem emlékszek nekem milyenek vannak, de ha lesz időm szétkapom neked, úgysincs most bent a blokk...
Remélem tudtam segíteni.
Üdv.
Napot!
olyat szeretnék kérdezni hogy az mitől van vagy hogyan lehet megjavítani ha a helyzet a következő:
Nehezen indul ,az alapjárat nehezen áll be akkor is kissé ingadozik és ha ráhuzom a gázt üresbe visszaengedve nem csökken rendesen a fordulat jópár másodpercig még azon a fordulaton pöfög.
Válasszal nagyon sokat segítenétek .Előre is köszi
Én úgy tudom a kmx megegyezik a hátul dobfékes Dt vel. egyik se volt még nekem, csak képeken láttam.
Köszi szépen :) Hétvégén megnézem :)
Hello!
Pár infó a kdxről: 107kg száraz súly, 9 literes tank, 9500-as fordulaton éri el a max. 24.5 Le-t, 28-as Kehini karbi. Az hogy valójában hány paci, azt a fene sem tudja, sok mindentől függ, rá kéne tenni egy dyno-ra és megmérni
A kmx-hez semmi köze a gépnek, barátomnak kmx-e van, vele szoktam motorozni, és nagyjából hasonlóan mennek, de mondom a váz, blokk, idomok, minden teljesen más. Inkább a 89-91-es kx-ekhez van sok köze, sok mindenben egyeznek. (blokk, idomok pl)
A megbízhatóságról nem tudok nyilatkozni, fél éve van meg, és előző gazdija nem volt teljesen szakértő hogy úgy mondjam...
Merem ajánlani, ha jó állapotban van a gép, és ha látszik rajta hogy nem volt sokszor szétszedve, illetve hogy külsőre is mennyire van ápolva, sokat elmond a gazdijáról, és a használatáról..Sok sikert!
Üdv.
Hello!
Hát majd próbálkozok vele akkor, majd ha kicsit jobb idő lesz.. Maximum majd leszedem róla Majd megpróbálok vékonyabb kültéri öntapadós matricát találni, mert akárhogyis nézem a betűknél 3 réteg lesz egymáson, és erre rá még egy átlátszó réteg. Köszi a véleményed!
Üdv.
Sziasztok.Nézegetek Kawákat, most találtam egy jónak tűnő kdx 125öt. ez valójában mennyi paci?miben különbözik a kmxtől? megbízható gépek?
Szerintem jól néz ki, és ha úgy vágod ki h nem lesz hullámos akk sztem semmi gond vele. amugy is csak közelről látszana
meg ne a legolcsóbbal mert nyáron hajlamos össze húzódni a napfényre és érdekes formákat képez. Sok sikert hozzá!
Hali!
Csináltam egy "látványtervet", elég kezdetleges, de látszik a lényeg. Szerintetek megcsináljam ilyenre, vagy hagyjam full kéken? ( http://foto.sportmotor.hu/g624... )
Illetve lenne egy olyan kérdésem, hogy milyen pontosan lehet megcsinálni, kültéri matricából kivágva, és több réteget egymásra rakva? Nagyon látszana hogy sufni ?
Üdv.
Szia! 2002-es a motor ,amerikából hozták be,én már itthon vettem.Amcsiban sokat eladtak belőle,európában nem nagyon terjedt el,ha jól tudom.Alkatrész van hozzá,új,mondjuk bontva szinte semmi .101kg a száraz súlya ,37le,műanyagtank,semmi sallang.üdv.
Köszönöm pepepe. Szép a motorod, mikori évjárat?
Alkatrész ellátás milyen ezekhez a motorokhoz, nem nehéz beszerezni?
98-as 125-ös kdx váz nem nagyon van, ahogyan kdx sem:D 96-ig gyártották a 125-ös kdx-eket!
Szia! 1994-ig volt 250-es-1995-től 220-as váltotta le.Nekem is olyan van,szerintem jó kis moci.üdv.
Sziasztok! Érdekelne nicsen-e kdx 125 '98-as évjáratú papírokkal rendelkező CSAK váz eladó olcsón?
Köszönöm szépen a választ. Ezek szerint a KDX250-et csak 1994-ig gyártották,tehát a 96; 98-as évjáratnak hirdetett évjáratok nem valósak. Sajna ez van, hogy nehéz használt motort venni, mert amit lehet fiatalítanak és nem mindegy, hogy vesz az ember egy 98-as motort ami valójában csak 90-es
Köszönöm még egyszer.
Igaz, hogy már csak ex kdx-es vagyok, de azért írok, ha nem baj:D
http://www.motorcyclespecs.co.... ezen az oldalon találsz ezt azt, bár kicsit hiányosak az infók:/