Majd biztos arra várok, amíg kegyeskedik elindulni.
Kíváncsi lennék, hogy pl egy Bivaly alkatú motorosnak szoktak-e kresz-különórát tartani a furgonosok...
)
.
kifeküdjön az aksi
A 2006-nál fordított volt a helyzet, mint a 2004-nél ezexerint
Sebaj
Az R6 kb 220 Le/l az F-1 meg 320Le/l teljesítményű. Valamint a 2006-os R6 volt az érintett modell
Meglepően sokat kibírnak a kihegyezett 6k-sok is. És ha azok bírják akkor a nagyobb köbös, nyugisabb gépek "örökélet + 1 nap"
Aki meg ilyen gépet vesz az tisztában van, hogy a teljesítményleadás igencsak 2T lesz.
Nagyon eltűntetek lányok.
.
, csak egy kicsit összecsaptak a hullámok
,
, sajna a /majd 20 éve/ munkahelyemet is elérte a nagy LOPÓS privatizáció ezért írtam 1 önéletrajzot és nézelődök, plusz az egyik haverom belevitt 1 frankó másodállásba
amit szívvel tudok csinálni mert motorokkal foglalkozhatom, ja és a gyerekek
.
.
Ha esetleg valakit érdekelne egy túrázásra használt, megkímélt példány, itt vannak a paraméterek:
Z1000, fekete, 2005/10, sérülésmentes,
26.000 km, friss nagyszervíz után
új gumik, vezetett szervízkönyv.
Egy csomó extra: karbon dobok, Bagster tankbőr a hozzá passzoló táskával, gyári bukógomba, túraplexi, sport tükrök, plusz gyári alkatrészek.
I.ár: 1.900.000
Engem is lehet keresni, de legjobb a srácnál érdeklődni: 06-harminc-944-huszonhéthuszonhat