Az enyém 2001-es végülis nagyon elégedett vagyok vele, de egy karbi szinkron nem ártana
de terveim már vannak!
Ez volt a legkeményebb!
Az a vázrepedés meg maga a Kawás rémálom! pedig enis most kawát szeretnék..... 1haver aki mocikkal foglalkozik mondta hogy a Honda ha torik egybol KO az elso villa..Kawa ha torik egybol a vaz megy es a villak egyenesek maradnak
.eleg nagy szívás az tutti. foleg hogy meselt 1 esetet 2006os 10R rol amin elrepedt a váz.meghegesztették-szépen és frankón.erre elrepedt mellette....
........
Ne csak ezeket nézd. Mozgó, kopó alkatrészeket mind nézd át. Illetve perecre utaló jeleket is keress.
Kevés motor van amivel még nem pereceltek, de ha nincs gáz vele azt be is szokták vallani. A titkolásnak oka szokott lenni.
Ha kevés km van benne óra szerint akkor: Nézd meg volt-e már lánccsere pl. Meg kellene nézni milyen a gyári, ha azzal eltérő márkájú van fent, akkor volt csere. Általában a láncot 20-25 ezer környékén szokták cserélni. Nézd meg azt is hogy mennyire van hátrahúzva a kerék. Ha túl elöl van, akkor még új lánc lehet a vason, nem nyúlt annyira. Ez is lánccserére utal. Csavarokat nézd át, főleg a blokkon. Ha szét volt szedve annak nyoma van.
Ha valamit változtattak, kicseréltek a motoron, kérdezd meg megvan-e az eredeti alkatrész.
A túl kevés km mindig legyen gyanús. Szépen hangzik, de a motort használni szokták. 1 szezon alatt 5-10 ezer simán belemegy, tehát ha 10-20 ezer km-el kínálnak motort, az nagyon legyen gyanús.
Ha van benne 40.000 km. akkor csak át kell nézni hogy nincs-e sérülés és ki kell próbálni. Ha nincs gond vele akkor lehet beszélni az üzletről, valszeg a gazdája is becsületes motoros. Persze legyél mindig gyanakvó.