Ha sztenderen pihen a vas az nem baj neki? Valakinek nincs eladó 2001es ZX6rr -re olyan alumínium kütyü, ami a plexit+tükröt tartja? Mert ami nekem van, már annyira ismeri a színesfém hegesztőt. Folyton eltörik. Gondolom azért, mert feszülés van benne! Ilyen az , ha amcsiból van a moci( teló cserés volt az édes), de a váz és futómű hibátlan! Vigyázzatok magatokra az isteneteket!
Kint nyílt terepen fasza 21 fok, száraz út, tökéletes tapadás aztán a fák között valahol megreked a levegő és a reggeli viszonyok uralkodnak még délután is. Ködpára, harmat stb.
Boccs ez rossz vicc volt,,de tényleg vannak olyan tárgyak amik nem hoznak szerencsét,és ahogy látom a te motorod valami ilyesmi lehet.
Keményen a fékbe kellett nyúlni, 1 méteren múlott, hogy nem lett malacpörkölt a vége.
Év végén mindenki szív?(Bár nekem mákom volt de a baleset az baleset) Mi történt?
Szép idő, szép motorok, még szebb lábtartó konzollal indultunk el motorozni.
Végig elöl haladtam, de nem tudtam pontosan hol kell a 25-ösről átmenni a gyönyörű kis szerpentinre, tehát előre ment pintati.
Ahogy kezdtünk kiérni a településről, mondom az elöl haladónak(sisakbeszélő)hogy, vigyázzon és óvatosan mert a most kezdődik és ha jól emlékszem az első szakaszon sok sóderes és óriási kátyús rész van. Nem érkezett válasz. Erre megkérdeztem: Attila hallasz? És vezényszóra mindketten elestek. Nem volt 1mp a két esés között.
Első gondolatom volt, hogy olaj van az úton, de közben néztem szerencsétleneket, hogyan csúsznak az úton.
Kívülről nézve baromi nagy esés volt mindkettő. Biztos voltam benne, hogy nem állnak fel és hívhatom a mentőket.
Szerencsére mire megálltam és leszálltam a motorról már mindketten talpon voltak.
Attila motorját ki kellett húzni a szalagkorlát alól, hogy fel lehessen állítani, mert a fejidom közepéig alatta volt.
Ezután rohantam Perec gépéhez, felállítottuk, de azon egyből lehetett látni, hogy nem fog tovább menni.
Pintati gépén eltört és lehorzsolódott a fejidom, a fejidom mögött lévő takaróelem, tükör, kuplungkar, kormányvég, bukóvas, lábtartó, farokidom, doboztartó konzol és szerinte ferdén áll a fejidom, ezt lehet még ma lebontjuk. Ő, ha lehet ezt mondani, egész olcsón megúszta. Szerencséjére ő kifele csúszott a kanyarból és volt ideje kicsúszni a sebességet.
Perecnek sajnos mélyebben le kell bontani a gépet, hogy átlátható legyen a dolog.
Szerencsétlen a dologban ott volt, hogy nem volt táv, ahol csúszhatott volna.
Az oszlop pedig lehet, hogy nem átok, hanem szerencse volt, mert ha két oszlop között van, a motor keresztülgyűrte volna a 40cm-en a korlát alatt.
Én személy szerint inkább kidobnék az ablakon 3-400-at, minthogy eltörjön a lábam vagy a kulccsontom, vagy a nyakam...stb.