Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most tisztara ugy csinalsz, mintha te meg sohasem hibaztal volna
Nem az en hibam, hogy nem lehet beirast modositani vagy torolni utolag
Vazzze szörnyűlködve olvasom Ria által írt baromságokat , mire kiderült hogy nem is a ZX7R-ről beszél Hülyeeeeee!
Atom jó kis gépezet a 7-es!
Leslie! Mennyi paci lett a végén és hogyan?
Elkezdtem irni az uj honlapot, jelentosen tobb es foleg nagyobb fenykeppel, videokkal, stb...

Ezen kivul valoszinuleg belerakok majd egy "turatervezo - kerdezo" forumszeru izet is :)

A regi laprol sok kep hianyzik, mert admin felulet nelkul nagyon nehezkes volt a felrakasuk... Ha gondolod iratkozz fel a hirlevelre ;)
Szia Ria!

Meg is lepődtem volna, ha a ZZ-R1200 _után_ ZX-7R-re pattantál volna.. Azt más "szabók varrták" mint az 1200-esed..

(Tartósan befertőztetek ezzel a Svájc-vírussal... )
Kb:
1 - 110
2 - 150
3 - 180
4 - 220
5 - 250
6 - 285..
= elegendő
Még annyi a futóművéről, hogy miután megvettem és először motoroztam vele kanyargós úton /Visegrád és környéke, az első közös 500 km-en belül/, akkor sem volt rajta megszoknivaló: lekopott a csík a hátsó gumi mindkét oldaláról.
Azt meg hadd ne írjam le, milyen élmény volt a 60 (főtengelyen mérhető) lóerő után az első közös utunk.. Menni akart és nekem hagynom kellett..
Felkomaban raneztem es ZR-7S -nek olvastam
Az volt a regi gepem, amit meg mindig nem tudtam teljesen elfelejteni

Aztan valamivel kesobb fura volt, hogy miert ZX aztan az, hogy mi a fenet irtam
csodálkoztam is hogy csak 190-et ment.... egyesben?

LX
Kezdjük a rosszal:
- a mai sportgépekhez képest érezhetően nehezebb (álló helyzet, rajtaülés + tili-toli _lábbal_), de: nem nehézkes
- a komány viszonylag alacsonyan van, ezért hosszabb távon fárasztóbb

Előnyös oldal:
- nagyon jó futómű (első villa)
- stabil (mert nehezebb ugye) és nem különösebben igényel kormánylengés-csillapítót
- relatíve olcsó
- kategória mai példányaihoz képest kényelmes utasülés (hely, kapaszkodó)
Felreneztem!!!!

Keretik nem figyelembe venni az elozo beirasomat
Szia

En 8 hetig kergettem egyet, 8000 km-t tettem meg vele. Szerettem

Elonye, hogy kenyelmes, a sulya ellenere konnyen kezelheto es jo a szelvedelme.
A mostani gepem csak 20 kiloval nehezebb, de 100-nak erzik :)

Az egyetlen hatranya az volt, hogy 190-nel tobbre nem tudtam ravenni (igaz nem is porgettem a piros zonaig).
Hello mindenkinek!

Csak érdeklődni szeretnék a típussal kapcsolatban.
Jó lenne ha valaki tényleg leírná nekem a típus előnyeit,esetleg hátrányait. Mert pár dolgot tudok a motorról,de ez nem elégít ki.
A segítséget előre is köszönöm.

BerikZ
Tavaszig nem nagyon.
Akkor majd zabálják a zabot.
Megkerült 6 elkóborolt paci..
Ezt már láttam, de továbbra is tetszik.
Talán érthető..
Nem egészen, de hasonló: a másik lehetséges dolog (ha nem egy adatgyűjtő szenzor), ha ez egy , a kipufogógáz vákuumára nyíló karterszellőző (a kartergázban levő , dugattyúlemenet ellen ható gázok kivezetésére).
vagy az :o)
Kipufogógáz-szonda. Ezen a motoron mindenhonnan gyűjtötte valami az adatot szerintem.
A futóműállítás nincs túlbonyolítva..:
(mentem, jövő héten biztos megint találok vmi jót a neten a classic gépről , jók legyetek estefelé! )
a kipufgáz vissza van vezetve a légszűrőbe, vagy közvetlen a karbiba...
biztos a tudatlanságomat árulom el, de világosíts fel lsz. hogy mi látható a 2. képen.

LX
A szépséghiba csak annyi a dologban, hogy a a márkán és a formán kívül nem tesója az enyém..
nagyon tuti!!!

LX
Csak pár apró finomság..