Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia BIRD ! a zx12 nem igazán ringezős motor, de a busákkal is jót motoroznak ott. a gombérzékeny fekti tibire ráférne, hogy valaki tanitgassa. nagy teher lehet, ha mindig ő tanit. ráadásul az egyenesben össze tudsz szedni annyi előnyt, hogy a kanyarban már nem zavar a zxr hangja. feltéve, ha .....
Ki az a Russel? Ez valami szuper tunning ZX?
Pék, a tohonyák zöldben járnak...
Mellesleg ma lent leszek, ha le tudsz ugrani a boltba.
Hello Tibi!
Felesleges a gombjaiddal foglalkoznod. Tanulj meg motorozni és a gombokat hagyd meg a kíváncsiskodóknak a ring parkolójában :)
Azért rendesen elvagy, ha sikerült Russel gépét megvenned. Nekem csak a sisakja jutott :)

Alapisti! Na ha lesz időm, akkor megnézlek a pályán, hogy miként kerülöd ki a tohonya kék-fehéreket!
Van hátsó.Február 18 és pénzbe kerül tehát egy kicsit gáz.Holnap ezért csapatunk egyet meg vasárnap is.
szia fekti tibi! a hétvégére vizes slick esetleg? nem esőt várok, de az aszfalt még nem üzemmeleg.160-as hátsót tudok gombokért, de a zxr 750 felnire vékonynak találom. a 120-as első magátol értetődik. gumibérlés megoldható? mikor lesz a téli non-stop futam a pannon ringen? február vége, jól tudom? a lolipoli meghivott a gépére váltó sofőrnek. fázni fogok ?
Köszönöm az elismerést.
szia tibi! te ilyenkor ébren?????? az enyém hangja természetesen meg sem tudja közeliteni a te géped által kiadottakat.
marad a generátor a gépemen. nem fogok a ringen motort tolni +1 lóerő miatt.jobb is ez igy.
Alappistinek: Szerinted a tied hangja ütős?Na ne.
Kedves Bird!Ennek a Russel gyereknek az akkori motorja nálam van,de egy kicsit meghaladja én és ismerőseim tudását a sok kütyürű ami rajta van.Szeretném ha utána néznél pár dolognak.A kormányon bal oldalon van egy 3 állású kapcsoló és a fejidomban egy pótméter,az ülés alatt pedig egy gyujtás doboz amin van 4 db.10 fokozatú kapcsoló amiről nem tudjuk hogy mi.Ha tudnál segíteni megköszönném!
A mosógép 750 wattos :) Jó, ha a 250 Wattot eléri a generátor teljesítménye, amennyit meg leköt a motoréból, mondjuk bekapcsolt hátsó ablaktörlővel együtt, az 0,63 LE :)
átalakitottam a kipufogó dobot a gépemen. 30 cm rövid lett. nem akarok feltünés nélkül motorozni vele. ahogy a hangtompitót elnézem nem is lehetséges. milyen időt igérnek a hétvégére? 15 fok fölött kimegyek örkényre az egyik haverommal.
Akkor irány a pálya.
szia BALUSKA ! utcára nem nagyon van mit levenni egy átlag sportmotorrol. a generátort utcai használatra dőreség lenne levenni. az én gépem egy olaszországban megunt, nem regisztrálható, hosszu távra utánfutón utazó és semmiféle jó irányú átalakitással nem rendelkező masina.
Szerintem a motorozás nem erről szól. Aki ilyet vesz az ugye pályára veszi.Én tavaj voltam először pályán.Hát mitmondjak.Láttam sok mindent.Pan Europan Hondával úgy mentek el új 6-os gixer mellett kívűlről mint a huzat.Szerintem pályán a motor nem minden.Jó motoros is kell rá.Namost utcára nemtudom megéri-e furni faragni pár dekáért .Az utakon ÁLLTALÁBAN(kivéve talán az autópálya) elenyésznek a teljesítménybeli különbségek,ez tapasztalat.Én is tarom barátaim ZX-9-eseivel a tempót.A pénzkérdés,hogy ki mennyit költ a vasra ez megértés és megbeszélés dolga.Szóval egyenlőre ennyit a cikkről.
szia BALUSKA ! a cikk amit találtál rendkivül preciz és jó hangulatú. a németektöl valóban megéri pályagépet venni. én csak a modorukkal nem vagyok kibékülve. persze ott is vannak jó arcok, csak ritkább az előfordulási arányuk. a cikk szerzője egy maximum nyomatékos vasrol átül egy naggyonsokatforgós kevésbé tolós gépre. ez aztán a kihivás! diplomatikusan kerülte a vételár kérdését. az asszony miatt nem mindig lehet a kissé költséges életmodrol számokban beszélni. lehet hogy ott is ez a van? érdekes még a 400- as kiválasztása. itthon legtöbben minél nagyobb motorban gondolkodnak. az egyenesekben jó választás, de a nagy tempó miatti hosszabb féktáv stb. miatt a kanyarban mindig összemosódnak a kategoriák. rendszeresen látok fiatal srácokat a hringen 125-ös gépekkel ahogy a kanyarokban együtt utaznak a 200LE körüli vasakkal. kiváncsi vagyok a cikk folytatására. ugy vettem ki, hogy itt nem egy elsőéves pilótárol van szó. érdekes volt még a generátortalanitás. megéri?nem éri? most télen lemérem a gépemen, hogy van-e értelme a sok nyügöt bevállalni az esetleges + lóerőkért. ezen a tipuson tudtommal 750 wattos a generátor. ennyit ad le. mennyi lóerőt visz el azt tudja itt valaki?
Énis énis.
Esetleg utcán.
BENZINSZAGÚ MINDENIT BIRD, TE AZTÁN KÉSZÜLTÉL ! butaság lenne ekkora elméleti tudással nem birtokolni a tipusbol. tavaszra nézünk eggyet neked. sajnos a zx7r minden porcikája jobb a zxr-nél, meg még szebb is. ugyhogy mindenképpen e tipust ajánlom (némi irigységgel). a 12-es után nem fogsz elcsodálkozni a hihetetlen erőn. ez nem a hulk, csak 750-es. a kezelhetőségéröl viszont az ellenzői sem tudnak rosszat mondani. már eleve kihivás olyan motort keresni amiböl itthon csak 25-öt adtak el.
És miben verte mer az r1-et? Gyorsulás, pálya?
Annyira nem ver a víz, hogy megvájjak tőle. Hiszen relatíve gyorsan is lehet vele menni, ha a 250 körüli tempó annak minősül.... Oszt a szerelő haverom mondta, hogy tavasszal lesz egy szinkron meg szelepállítás és közel fog menni az óra végéhez (ami 280). Így csak a literesek hagynak le, ha van vér a pilótájukban. Megláttyuk. Olyan nagyon nem is akarom eladni, mert akkor az asszonynak is lennének tervei a felszabaduló zsével. A gépnek meg nincs baja, évekig el lehetek vele. Ráadásul már írtam szerintem, hogy passzolunk egymáshoz, mert én meg 110 kiló vagyok. Szintén kevés lóerővel.
Hali! Látom felélénkült a fórum. Az első dolog az, hogy Scott Russel 1993-ban lett világbajnok az SBK-ban a kawasakival.
Én is imádom a ZXR-ZX7R sorozatot. Ma már ZX12R-el nyomulok, de most akarok venni újra egy ZX7R-t, mert csak :)
Nem volt a leggyorsabb a kategóriájában, de van egy megjelenése és egy sor olyan dolog ami megfogja az embert. Ja és a SBK újságban a 2000-es ZX7R megette a Yamaha R1-et is :)
Egy-két érdekes eredmény:

1992.
Daytonai 200 mérföldes verseny
1. hely

1992.
Bol d’or 24 órás verseny
1. és 2. Hely

1993.
Superbike VB
1. hely

1993.
Pro Superbike
2. hely

1993.
Suzukai 8 órás verseny
1. hely

1994.
Superbike VB
2. hely

1994.
Daytonai 200 mérföldes verseny
1. hely

1994.
Bol d’or 24 órás verseny
2. hely

1995.
Superbike
2. hely

1995.
Pro Superbike
1. hely

1995.
Daytonai 200 mérföldes verseny
1. hely

1996.
Pro Superbike
2. hely

1997.
Bol d’or 24 órás verseny
1. hely

1997.
Daytonai 200 mérföldes verseny
2. hely

1998.
Pro Superbike
2. hely

1998.
Daytonai 200 mérföldes verseny
2. hely

2000.
Pro Superbike
1. és 3. Hely

2000.
Bol d’or 24 órás verseny
2. hely

2000.
Suzukai 8 órás verseny
3. hely
hy NIKK ! te beteg vagy? ettöl a legendátol akarsz megválni? nem kell vele gyorsan menni, majd a kanyarban vissza előzünk a sok új vasnak. fura, hogy pont a porszivocsöves volt a legeredményesebb. utcai használatban csak azzal a blokkal van gond. megkapta a gpx750r blokkot egy akkoriban szép ruhával és egy ütőképes sorozat első darabja lett. a 2000 kürüli zx7 szimpatikusabb a saját gépemnél, de nem kevés a sulykülömbség. lóerők meg nem jöttek a kilókkal. ugy járt egy kicsit mint a gsxr-ek amikor a 90-es években hizokurára fogták.