Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fene tudja! Mindenkinek megvan a maga olaja amit szeret és használ! Én ezt használom Te azt!
De egyszer próbáld ki a Fuchs-ot! meglepődsz majd!
Na megyek! Jók legyetek szaisztok!
De nem tudsz...
Csak hozzászólok a témához,ha úgy gondolom,hogy én is hozzá tudok tenni valamit!Ennyi,s nem több,amiről ezek a történetek szólnak!
Ja képzejétek az a narancssárga izé leesett a plexiről, mehetek vele akkor lehajtott rostéllyal is...
először is megmenteném a liqui 10-60-ast a blokkból,sztán ha lehet visszatenném a volt olajat vagy egy használt 10-40-est-jimmy tanácsára halgatva, rennfield esetén okulva- és mennék vele egy próbakört. ha jőőő a víz akkor lehet bontani, ha nem jőőő akkor nem bírja a technika a fejlett olajat. csak megbontás után lehet keresni és kiértékelni a hibát, addig csak találgatás az egész.
Igen,de elvileg nyáron még annak is jónak kellene lenni,de mégsem jó.Egyszerűen nem elég jó minőség egy ekkora fordulaton dolgozó motorhoz,és hidegen sem jut el időben mindenhová,illetve nem ken kellően.

Nem,mert előtte az Agip 10W-60-ast használtam abba is,és nem volt gond.
Azzal pedig rövid időn belül.
Elbasztam.
Na most végeztem a melóval
Persze aki napközben horgász-vadász kiállításra jár annak este kell bepótólni az elmaradtakat...

9363 már egy ideje figyelem neked mániáddá vált ez az olajos kérdés néhány fórumba már láttam, hogy Jimyvel tök eltérő hosszú oldalas tanulmányokat linkelgettek be...
Szerintem mint mondá a feketelovagEgyezetek ki döntetlenben

Na léptem császtok...
ez nem meglepő!
Azért veszem ezt.
csak ott nem mindegy a különbség, hogy 10 vagy 20W az már nagy ugrás!
Arra nem gondoltál, hogy az előző tulaj gondatlan volt és nem cserélt időben olajat meg ha cserélt is vmi rossz minőségűt! Lehet nálad jött elő ami valójában nem is az olajtól volt! Persze ez egy gondolat!
No, meg keresem az asszonyt és beleteszem a belevalót,
de attól jobb nincs.
Van már ilyen is,de nem ez a jellemző!
Pont annyival,mint amennyivel a 15-ös a 10-estől!
Nagyon sokan pedig a Motult istenítik!
Nincs azzal sem nagy baj,csak mindenbe a belevalót kell tenni,és ennyi!Vagy attól jobbat.
motul egy szar véleményem szerint! azért az a 20W kicsit sűrűbb mint a 15W!
Csak egy 15W-s olaj hidegindításnál "sokkal" gyengébb kenést biztosít,mint egy 10 W-s!
Nekem a hatosom kb 3000 km után hajtókarcsapágyas lett a nyár legmelegebb időszakában a szar Motul 20W-50-es sűrű szarjától!
Mert hallgattam valakire,akire nem kellett volna.
a leírtak alapján szted mi van vele?
ez is nagyon hasznos info... köszi...
pedig az kis bele való
az alsó bölcsővel együtt kell kivenni, sokkal célszerűbb így tárolni és dolgozni rajta,de ki kell venni a vázból.célszerű a hengerfej bal oldalán a külső olaj nyomócső csatlakozó házának a tömítését is cserélni mert azt is csak a motor kivételével lehet cserélni és ha elkezd szivárogni akkor tudja ám taknyolni a motorházat olajjal rendesen.
Én meg amondó vagyok,hogy két nagyjából azonos paraméterekkel rendelkező motornál nem létezik,hogy az egyiknél dupla annyi ideig is megfelelő kenést biztosít ugyanaz az olaj,ami a másik gyár mérnökei szerint már 6000 után nem biztosítja a megfelelő kenést!
15W-50-et használok ami szintén full szint! eddig 10W50 castrol volt ami szintén full szint! 10w-40 fél szintet bele sem tennék!
én is ezt a meglátást követtem..... remélem jól tettem...