Az altalanos ismereteim szerint, a ZX-9R nagyon jo motor es bizom benne, hogy az en gepem is igazolja majd ezt. A haveri korben 1db 954-es van, arra sem lehet semmi rosszat mondani. Szamomra megsem felelt meg ket szemelyes okbol: 1. tul kicsi, nagyon nehezen ferek rajta (a Ninja se valami nagy, de nagyobb azert). 2. a tul draga, nem tellene ra.
Ekkor vágtam új szivacsot, úgy tettem bele, hogy a közepén egy tisztes lyuk legyen.
. Gyerünk haza, a légszűrőt mindent le, minden oké, csak a szűrő kicsit olajos. Nem értem a dolgot, használom a gépet, egyszer csak észreveszem, hogy az olajcsere óta, ez már 3000. km hiányzik 2 és fél dl. olaj.
Ekkor vágtam új szivacsot, úgy tettem bele, hogy a közepén egy tisztes lyuk legyen.
. Gyerünk haza, a légszűrőt mindent le, minden oké, csak a szűrő kicsit olajos. Nem értem a dolgot, használom a gépet, egyszer csak észreveszem, hogy az olajcsere óta, ez már 3000. km hiányzik 2 és fél dl. olaj.
Először nagyon furcsa volt. Azt hittem mindjárt felrobban a blokkom. Vagy legalábbis kiszakad a helyéről. Először le akartam állítani.
Szivató nélkül indul a motor, a szivató teljes kihúzására nem lefullad, hanem felpörög.
Kevés járatás után 10-15 mp beállt normálisan és finoman egyenletesen jár. Már ezt is csodaszámba kell vennem. A gázkar meghúzására a meleg motor azonnal reagál, eddig ehhez képes csak komótosan vándorolt. Fordulatszám esés is begyorsult. Ami a legfeltünőbb, hogy alacsony fordulaton is van ereje.
Ezenkívül a kipufogódbomon lévő lyukból egy kissebb tócsányi vizet csöpögtetett ki. Ilyen sem volt még.
Holnap tudom csak igazából kipróbálni.