Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudod nekem 100 hogy miként váltasz, csak volt egy csákó győr mellett aki nem kuplungolt sosem, neki zx6-ba és zx9-be is kellett váltó. biztos találsz 10 e ért is csak nem mindegy mennyi ideig nézegeted hibásan.
motorozd le róla !
Köszi a tippeket, kifejezetten a kuplunggal való váltást. A Gixxeren hozzászoktam teljesen hogy nem kell kuplungolni.
Kaptam hozzá 2 szinte zsír új slick szettet, így nem! De azért köszi.
Van jó Metzeler slick gumim rá (első-hátsó), ha érdekel. 2014-es gyártás, van még rajta bőven.
én, eladnám róla a tárcsákat a teleszkóp csizmákkal együtt, 2 db 320-as tárcsa és a 2002-es alsó szárát felpattintanám, a 20as tengelyt esztergályos megoldja hogy jó legyen a 25 -ős tengely helyére. generátor dekni védő azonnal kell rá, ha eldől már akkor is betörik reped, de a kuplungra sem árt, meg a kis gyújtás deknire, lábtartó konzolt azonnal el adni róla míg nincs eltörve, 10mm -es aluból gyártatni rá, az masszív nem törik. gyújtáskapcsoló ha kopott akkor csak úgy tudod kapcsolni ha előre tolod, az szokta megadni magát. ha a benzinpumpa reléje jó akkor üzemképes amíg benzin van benne, érdemes kuplungolni még fel váltásnál is, ugyanis a váltó össze omlik benne, komplett 50-70 csoport fogaskerék 45 léptető villa 20 hozzá. jó mert van hozzá 14-15 kis fogaskerék től egész 45 ös hátsóig.
mennyiért adták?
Gyöngyösről származik, állítólag 7 évig állt annál a motor akitől vettem, ő győrből hozta. Volt még mellette egy papíros ZX9, de azt nem akartam elhozni mert össze is kellet volna rakni, meg átíratni meg ilyenek. Viszont akinek nincs papírja a motorjához annak lehet jó lehet. :)
http://youtu.be/54pTf0eSdfo

szegény tl 1000 ezt is ide tervezték , de sajna kiderült nem ide való
a ringes videón hallatszik hogy leérnek dolgok, gyári konzolokkal főleg.
még eredeti 296-os fék van rajta, míg jó addig add el róla és pattints fel egy 320-ast az fog is és nem kell állandóan tárcsát cserélned.
http://youtu.be/gBohOJ-lHNo

ide még jó, de a többi kis pályára kár kimenni vele
ezt a motort füzesabony -mezőkövesd térségében hirdették jó ideig, sztán eltűnt, és most újra megvan ! egyedül a h.ring és a p.ringen tudod kihasználni, többi pálya alkalmatlan hozzá, áttételezni kell mert gyárival 280-at megy az pedig tök sok ide, amúgy össze törni kiengedni hétvégéken a gőzt ideális, a 600-asok úgy otthagynak hogy öröm nézni. nagy súly és túrasport motorkarakter nem pályára való.
http://youtu.be/-LgbiWc0aq0 talán ide jó !
Pályamotor volt és az is lesz továbbra is.
Ezzel hogy akarsz közúton közlekedni?
1 alapos karburátor takarítás majd karburátor szinkron. a gyenge pontja az aktuális tulajdonos.
1. jó reggelt.
Itt a kép róla.
Sziasztok srácok! A hétvége folyamán egy ZX9R C1 tulaja lettem, 7 évet állt a motor... Már eljutottam odáig hogy szívatóval van alapjárat és úgy ahogy pörög, de elég fos a hangja. Egyébként van valami gyenge pontja ennek a szériának amire érdemes figyelni?
ZX9-R. 98'-99' maradék cuccok eladóak!
20/223-1420
folyt ott minden Az özike olyan 200 méteren volt szétterülve Nem bírtuk nem megtalálni a vérnyomon el tudtunk jutni a tetemig az utolsó képet ha alaposan megnézed a füvön láccik a vérnyom. Nos az egész aszfaltot is beterítette az állat darabjai Hororfilme nincs annyi vér mint ami ott vót
lengyuszhoz kihítuk a mentőt, az bevitte a kórházba, ott kapott rá egy krémet mondták azzal kell neki kenegetni. A krémre meg az volt ráírva, hogy "a szép lábakért"
az iváncsa táblánál az őzike vagy a kawa hajtómű olaja folyt el ?
nos , én is tekertem neki annó rendesen, de a megláttam egy helység jelző táblát, no faszikám ott betartottam a sebességet még ha kifelé vettem az irányt is mert legyen falu város a lakott terület + 2-4 km-es hatótávolságban még lehetnek kószáló biciklisek, elhagyott földutak ahonnan kibotorkálnak eléd kifordulnak megfordulnak, biz abból csak mutogatás van ha te jössz épp felszálló sebességgel. őzike meg rossz helyen időben legelészett a túlvilágra !
ennél lengyusz ügyesebb vót elmondása szerint 180 körüli lendülettel vadászott